Μετά από προτροπές, νέων WindowsLive-φίλων, επανέρχομαι.

Δυστυχώς είμαι και γω ένας Δημόσιος εκπαιδευτικός (εδώ και 9 χρόνια) [ήμουν και πριν άλλα 9 χρόνια σε ιδιωτικό – αν αυτό σας λέει κάτι (για όσους ξέρετε, απο ιδιωτική εργασία) τότε σας λέει πολλά]. Είμαι καθηγητής – καθότι ζωγράφος – Εικαστικών και Σχεδίου στο 2ο Γυμνάσιο και 2ο Λύκειο Αιγίου. Ελπίζω οτι δεν ανήκω στους "κακούς", τους "αραχτούς", τους "ζανμανφουτίστες", κ.α. τέτοια Νεοελληνικά …  και λόγω ειδικότητας και λόγω προσωπικότητας. Δυστυχώς το ΣΥΣΤΗΜΑ, όποιο κι αν είναι αυτό, θέλει ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ, και κατά το λαϊκό, ΞΥΛΑ ΑΠΕΛΕΚΗΤΑ και έχει βαλθεί να καταστρέψει τα παιδικά μυαλά από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Δείτε μόνο τα "νέα" βιβλία και θα καταλάβετε.  Επίσης το όλο θέμα-ζήτημα το γνωρίζω και με τους δύο ρόλους: δηλαδή και του εκπαιδευτικού και του γονιού (έχω δίδυμα παιδιά που τώρα τελείωσαν το Γυμνάσιο και θα πάνε στο Λύκειο). Όσο για θέματα Αξιολόγησης και Αξιοκρατείας ΚΑΙ στην Εκπαίδευση να μην ανοίξω το στόμα μου. Μόνο ένα μικρό σχόλιο: <<αν γίνει σωστή αξιολόγηση τότε θα ΠΡΕΠΕ το 80% των "δασκάλων!!!" να ΦΥΓΟΥΝ>>.

Και κάτι για το κάψιμο των Βιβλίων.
Χωρίς να θέλω να φανώ αναρχικός ή αιρετικός – μην το παρεξηγήσετε – δεν έχουν και πολύ άδικο τα παιδιά [του σχολείου] που καίνε τα βιβλία. Η πείρα λέει οτι θα τα εκτιμήσουν αργότερα. Μετά το σχολείο, συνήθως. Πιστεύω οτι δεν καίνε τη γνώση αλλά το ΔΗΜΙΟ τους [για να μην πω κάτι πιο χοντρό] για να μην κάψουν κάποιους άλλους: δηλαδή τους "καθ…τές" [αν όχι όλους … τότε τους περισσότερους].

This entry was posted in Εκπαίδευση. Bookmark the permalink.

4 Responses to Μετά από προτροπές, νέων WindowsLive-φίλων, επανέρχομαι.

  1. Ο/Η ΙΩΑΝΝΗΣ λέει:

    Σίγουρα τό σύστημα θέλει νά εκπαιδεύει καλά "γρανάζια" στή μηχανή του καί όχι νά παιδεύει ανθρώπους, οί οποίοι μπορεί νά
    αποκτησουν κρίση καί νά γίνουν επικύνδυνοι.Θέλει ανθρώπους πού απλώς "ΕΧΟΥΝ"καί όχι ανθρώπους πού "ΕΙΝΑΙ". 

  2. Ο/Η Φιλόλογος λέει:

    Συμφωνώ απόλυτα και στα δύο. Το σχολείο δεν βγάζει σκεφτόμενους πολίτες αλλά ανθρώπους "τούβλα" χωρίς φαντασία και κρίση. Ένα απλό παράδειγμα που μας ανέφερε ένας καθηγητής μας στο πανεπιστήμιο… Όλοι, έλεγε, ξέρουμε μικρά παιδιά είτε απο γείτονες, είτε από συγγενείς είτε από φίλους. Και ποιος δεν έχει μείνει αφωνος με κάποιους απίστευτους αλλά λογικά σωστούς συνειρμούς που μπορούν να κάνουν τα παιδιά; Και ποιος δεν έχει πει: Πού το σκέφτηκε το σκασμένο; Όταν ανέλαβα ένα 8χρονο παιδάκι να το βοηθήσω με τα μαθήματα του σχολείου το διαπίστωσα κι εγώ περίτρανα! Αυτά τα ίδια παιδιά μετά τα 14-15 γιατί μπορείς επιεικώς να τα χαρακτηρίσεις ντουβάρια; Πού πηγαίνει όλη αυτή η φαντασία; Χάνετε! και ποιος φταίει; Η ανθρώπινη φύση δεν αποβάλλει τέτοια χαρακτηριστικά! Απλά το εκπαιδευτικό σύστημα τα ισοπεδώνει και διαλύει τις προσωπικότητες τους. Η φαντασία, η κρίση και η ζωντάνια που είχαν ως 7χρονα πέφτει σ\’ έναν μεγάλο λίθαργο και ίσως σε κάποιους τυχερούς κάποια στιγμή ξυπνάει αλλά αυτό προσωπικά δεν μου φτάνει!!!!!

  3. Ο/Η black-Martini λέει:

    Εδω τελικα θα κανω το σχολιο. ΕΔΩ!!!!! Ειμαι μαμα 3 παιδιων……τα δυο ειναι διδυμα!Πολυ ευχαριστως να εκαιγα εγω και τα βιβλια και τα σχολεια και καποιους δασκαλους!
    Η μια απο τα διδυμα ειπε ενα δασκαλο΄΄ μαλακα΄΄. Αλλά απο παιδια μαθαινεις την αληθεια.Ειναι σωστο αυτο. Την μαλωσα οσο και αν συμφωνουσα μαζι της.Το ξαναειπε.Την απειλησα με τιμωρια και ξυλο(μην μου αρχισετε τωρα…δεν το εκανα)!
    Ευτυχως σταματησε.
    Και οταν σταματησε αυτη…αρχισα εγω τα παραπονα στον διευθυντη.Τα παιδια μου ειναι σε ενα σχολειο που δεν ξερουν τι σημαινει υπευθυνοτητα.Ειναι σε ενα σχολειο που το ειπα και στον διευθυντη…ειναι τσιρκο!Εγω και ο αντρας μου απο μονοι μας στο σπιτι δεν μπορουμε να δωσουμε στα παιδια να καταλαβουν οτι εχουν και αυτα υποχρεωσεις,οτι πρεπει να σεβονται,οτι υπαρχουν παντου νομοι και κανονες.
    Οοοοοχι δεν θελω να τα βαλω σε καλουπια!!!! Θελω πανω απο ολα να γινουν ανθρωποι!!!!Στο σχολειο που περνουν τις περισσοτερες ωρες τους(ειναι και στο ολοημερο) το μονο που κανουν ειναι να παιζουν,να κανουν σκανταλιες και τιμωρια καμια!
    Τιμωρια θα μου πειτε κυριοι και κυριες……..Ετσι το λεω εγω.. Κατι τελος παντων!!!!!
    Δεν ειναι δυνατον η δασκαλα να κανει μαθημα και οι μικρες να σηκωνονται μεσα στην ταξη και να κανουν οτι θελουν.Δεν μπορει 2 χρονια αυτη η δασκαλα να με φωναζει και να μου λεει οτι δεν την ακουνε και οτι κανουν μια ταξη ανω κατω!
    Κουραστηκα κυρα δασκαλα………..κουραστηκα να μου λες για τα παιδια μου!!!!!!
    Τα παιδια οπου βρισκουν τα κανουν αυτα!!!!!! Βρες την ακρη……πηγαινε κανε σεμιναριο..κανε κατι εσυ!!!!!!!
    οχτω παιδια εχεις μες στην ταξη και σου εχουν βαλει  τα δυο ποδια μεσα σε ενα παπουτσι!!!!
    Λυπαμαι που τα λεω αυτα….λυπαμαι……..αλλά ειλικρινα τα παιδια μου στο σπιτι εχουν αρμοδιοτητες.Εχουν μαθει να ειναι αυταρκεις.ειναι κοινωνικα,σεβονται…………..Να ερθω εγω να κανω μαθημα;;; Αλλωστε και αυτο το εκανα 2 χρονια.Τιποτα δεν ηξεραν οταν ηταν στο σπιτι.Γιατι;;;;;
    Οσο για τον ΄΄μαλακα΄΄ δασκαλο η μικρη ηξερε γιατι το ελεγε! Κρατουσε το ολοημερο και τα παιδια δεν εκαναν τιποτα.ΚΑΝΕΝΑ!Ολο παιχνιδι ηταν…..Αν ειναι δυνατον!!!!!!Αντισταθηκα….εγινα κακια……μετα απο πιεσεις δικες μου αντικατεστησαν εκεινον τον δασκαλο. Οι γονεις μου ειπαν μπραβο…ευτυχως τα καταφερες…….εσεις βρε γονεις τι κανατε γμτ;;;
    παντα θελετε ο αλλος να βγαινει μπροστα και να γινεται κακος!!!!!! Φανηκα κακια……Δεν εχω τιποτα να μοιρασω με τους εκπαιδευτικους.Πιστευω ειναι δυσκολο το εργο τους.Ημουν μαζι τους στο δρομο με τις απεργιες τους!!!!!!!!
    Αλλά εκει που ειναι να τα χωσω θα τα ΧΩΣΩ!!!!!!!! Φετος αλλαζουμε σχολειο..σας το ειπα;;;;;;
     

  4. Ο/Η yannidakis λέει:

    παροτι καθηγητης, ειναι προς τιμη σου που αναφερεσαι εξω απο τα δοντια στο συγκεκριμενο θεμα.
    Γιατι για την απαραδεκτη εικονα των σχολειων σημερα, τη μεγαλυτεδρη ευθυνη φερουν οι καθηγητης πρωτιστος και υστερα το Υπουργειο (με τον περιορισμενο χρονο καλυψης της υλης κλπ)
    Αν οι καθηγητες ηθελαν, τα παιδια θα παρακινουνταν περισσοτερο ή πιο αποτελεσματικα

Σχολιάστε

