«Πράσινοι» … … …Απηύδησα

Απηύδησα (βαρέθηκα, σιχάθηκα) από τις αγαθές προθέσεις, το ενδιαφέρον και την ευαισθησία των «πράσινων» οικο-εταιρειών, οικο-πολυεθνικών και άλλων οικο-μιμητών.

ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ.

Απλώς πουλάνε χρησιμοποιώντας το περιβάλλον.

This entry was posted in ΟΙΚΟλογία. Bookmark the permalink.

4 Responses to «Πράσινοι» … … …Απηύδησα

  1. Ο/Η evi λέει:

    Mα…είναι αυτονόητο φίλε μου! Αν σκεφτείς ότι ακόμα και η τρέλλα πουλάει, γιατί να μην εκμεταλλευτούμε και το πράσινο??? Πόσο μεγαλύτερη αξία έχει η τρέλλα??? (βλέπε Πάνια και Κάτμαν)!

  2. Ο/Η Asteraki_ λέει:

    Καλησπερα Φιλε μου!Ειδα την καταχωριση και μου τραβηξε το ενδιφερο..ηρθα…ειδα φως και μπηκα..χαχαχα!Δυστηχως εχεις δικοιο..Λεμε παμε να σωσουμε τον πλανιτη..να κανουμε κατι για μας…για τα παιδια μας αυριο..τι θα τους παραδωσουμε βρε ΞΥΠΝΗΣΤΕ..και εδω γελαμε!!!!!Για τα αυριανα μας παιδια το κανουμε????Για να σωσουμε αυτο το κατι που λεγεταια πλανιτης??Φυσικα και οχι..Αλλα απλα για την τσεπαρα μας ..να την κανουμε ακομα μεγαλυτερη..Αν θελαμε απλα να σωσουμε τον πλανιτη τα "προιοντα"και τα υλικα για να τον βοηθησουμε..δεν θα χαν 10φορες πανω απο τα υπολοιπα ιδια μεν αλλα "επικοινδινα"για την ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΙΤΗ μας…Χμμ δεν ξερω..ειμαι σε μια σχολη πια..που υποτιθεται μας τα μαθαινουν αυτα..μας μαθαινουν να βοηθαμε τον πλανητη  τη γη!!Θα λειτουργησει ποτε???Θα γινει κατι???Ποσο οικολογος/οικοαγαπη εχω??Εχω???????Τα συμπερασματα δικα σου Φιλε μου και δικα σας…Σε ευχαριστω για το αρθρακι σου αυτο….

  3. Ο/Η yannidakis λέει:

    σιγουρα θα εχεις ακουσει το: "οπως στρωσαμε θα κοιμηθουμε" δυστυχως δεν εχουμε επιλογη κ πρεπει να πολεμαμε το συστημα οσο ζουμε παραλληλα με αυτο..

  4. Ο/Η black-Martini λέει:

    Πρασινα αλογα(να μην εχει λιγο χρωμα και δω;;; ΘΕΛΩ πρασινο!!!)…..τα θυμαστε;;; Αυτα θα μας πασσαρουν και θα τρωμε το κουτοχορτο!!

Σχολιάστε