Για τη ΘΑΛΙΑ ΣΙΝΑΝΗ – ενημέρωση.

Ενημέρωση από τη ΘΑΛΙΑ. Σας μεταφέρω το mail που μου έστειλε όταν της ζήτησα λεπτομέρειες για το κλείσιμο του χώρου της.

"Καλημερα Ανασταση! Σε ευχαριστω παρα πολυ για αυτην σου την κινηση. Δεν γνωριζω ομως τιποτα αλλο να σου πω… Διαβασα κ την απορια μιας φιλης για τυχον φωτογραφιες παιδιων… οχι δεν ειχα φωτογραφιες παιδιων. Δεν ειχα προλαβει να βαλω κ πολλα πραγματα γιατι μολις ειχα φταξει τον χωρο.  Ταρζαν κ Αρκα ειχα βαλει. 50 αναπαντητες ερωτησεις, ενα χιουμοριστικο (κατα την αποψη μου) αρθρο καθως επισης τους στιχους απο 3 τραγουδια των Ενδελεχεια (εγραφα μαλιστα ποιος ειναι ο στιχουργος).
Ειδοποιηση, ΔΕΝ μου ειχαν στειλει.  Το αρθρο θα στο στειλω να μου πεις την γνωμη σου για το αν ειναι μεμπτο".

This entry was posted in Blogs & Bloggers. Bookmark the permalink.

4 Responses to Για τη ΘΑΛΙΑ ΣΙΝΑΝΗ – ενημέρωση.

  1. Ο/Η kalli λέει:

    πιστευω οτι ειναι εντελως τυχαια αυτη η διαγραφη αν οντως ειναι διαγραφη..δεν βγαζει νοημα και παλι foto απο παιδια να εβαζε…

  2. Ο/Η μαρία λέει:

    δεν γνωριζω τον χωρο της θαλιας. δεν ξερω γιατι εχει διαγραφει ο χωρος της.
    αναφερετε κατι για φωτογραφιες παιδιων.και να υπηρχαν,που δεν υπηρχαν οπως αναφερει η ιδια, αν δεν προσβαλανε κανεναν τι πειραζει?
    ειμαι λιγο καιρο μεσα στο space αλλα εχει τυχει να δω σε ενημερωσεις χωρων πορνο φωτογραφιες. εκεινους τους χωρους γιατι δεν τους κλεινουν οι υπευθινοι?τι γινεται με τον κωδικα συμπεριφορας των ατομων εκεινων που κανουν τετοιες δημοσιευσεις?
    θα ηθελα να σταθω στο πλευρο της θαλιας και ας μην την γνωριζω την κοπελα.
     επεισης θα ηθελα να ευχαριστησω κι εσενα κυριε ανασταση για την ευκαιρια που μου δεινεις να εκφρασω το παραπονο μου
    ευχαριστω πολυ.
     σας ευχομαι μια ομορφη ημερα. με εκτιμιση μαρια
     

  3. Ο/Η maria λέει:

    Μπορεί κάποιος να της έκανε αναφορά κακοήθους χρήσης…Υπάρχει στο κάτω μέρος της σελίδας ο σχετικός σύνδεσμος..
    τελικά είναι να μη σου τύχει…
    Η φίλη ΊΡΙΔΑ έχει αντιμετωπίσει αρκετές φορές το πρόβλημα,είναι στη λίστα φίλων μου,αναζητήστε την.Της είχαν κλείσει τη σελίδα …δεν ξέρω τι ενέργειες έκανε και την άνοιξαν πάλι.

  4. Ο/Η Μιχάλης λέει:

    Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα. Είχα φωτογραφίες με κουκλάκια από κερί μεγέθους μερικών πόντων. Τα φωτογράφιζαν μέσα σε ένα χέρι, τόσο μικρά ήταν. Κάποιος ηλίθιος ανεγκέφαλος μου έκανε καταγγελία κακοήθους χρήσης.
    Πρέπει να απευθυνθεί στο Microsoft Customer Support (space.wnlv.ww.00.en.syk.mnl.au.t02.spt.00.em@css.one.microsoft.com)
    για τον λόγο που είναι κλειστή η σελίδα της. Να κάνει συγκεκριμμένες ερωτήσεις για να βγάλει άκρη. Κάποιος βαριεστημένος υπάλληλος που πληρώνεται ψίχουλα, απαντάει και αν δεν είναι έντονη και συγκεκριμμένη η ερώτηση δύσκολα θα βρει άκρη.

Σχολιάστε

