Αφού πήρα τη σκούπα μου …έκανα τη σούζα μου …προσγειώθηκα …παραμονή Χριστουγέννων.

Έτσι λοιπόν ανάμεσα στο διάλειμμα από τις ευχές σε καλούς “εν Windows Live” φίλους

– πιστεύω να μην ξέχασα κάποιους [αν ξέχασα: ζητάω ταπεινά συγγνώμη] –

πήρα τη “σκούπα” μου, έκανα μερικές βόλτες, έκανα τις σούζες μου, βγήκα σε μεγάλη ευθεία, έπιασα 200 (!) … … …

και μετά …ξύπνησα [που λέμε] γιατί δεν ήταν ούτε μαγική, ούτε ιπτάμενη …

αγόρια Φίλοι μου ήταν “ηλεκτρική”.

Πείτε κάτι [αγόρια] …ΔΕΝ πιστεύω να είμαι ο μόνος που βοηθάει στο σπίτι …Ε!!!


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ. ΕΥΤΥΧΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΕΙΡΗΝΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Αφού πήρα τη σκούπα μου …έκανα τη σούζα μου …προσγειώθηκα …παραμονή Χριστουγέννων.

  1. Ο/Η Mάριος λέει:

    Εγώ έχω ιπτάμενη σκούπα σαν την Μάτζικα Ντε Σπελ.Γλιτώνω έτσι τα εξοδα στα αεροπορικα εισητηρια ότα παω κάπου….

  2. Ο/Η iannis λέει:

    Οχι βεβαια Ανασταση!!!!πιστευω οτι ειναι πολλοι…Απλα ντρεπονται να το ομολογησουν….μην τυχον και πεσει ο γοητρο τους…Και γω βοηθω….ανεκατευομαι με το μαγειρεμα οταν μπορω…ειναι ενα απο τα χομπυ μου…..και τα καταφερνω θαυμασια…Καλα Χριστουγεννα!!!

  3. Ο/Η Aeolos λέει:

    Γιατί να ντραπούμε βρε Γιάννη ? Εμπλεκόμεθα. Και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε !Πάντως, ο Αίολος μπορεί να σας κάνει το πιο ονειρεμένο σιδέρωμα. Και στα ψώνια επίσης, είναι γνώστης. Και μετά, αποχωρεί με 200 -πραγματικά, και όχι πάνω σε σκούπα, χεχε.Καλά Χριστούγεννα φίλε Αναστάση. Με Υγεία για όλους !…

  4. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    χρονια πολλα….ενα μπραβο σε ολους σας….

  5. Ο/Η sugar λέει:

    Χρονια Πολλα …χρονια καλα…με υγεια, αγαπη και ειρηνη!!να εισαι παντα καλα!!!

  6. Ο/Η παρασκευή λέει:

    ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ….

Σχολιάστε

