Ζήλεψα λοιπόν και ‘γω …και άλλαξα φωτογραφία. Νεός Χρόνος …Νέα Αρχή.

Να λοιπόν που ζήλεψα και ‘γω – από πολλούς φίλους που άλλαξαν φωτο λίγο πριν ή λίγο μετά το νέο χρόνο – και εγκατέλειψα την αγαπημένη μου ασπρόμαυρη [σαν την “παλιοζωή”] και έβαλα έγχρωμη σαν την “Ελπίδα”.

Η αλήθεια είναι οτι – ενώ βγάζω πολλές φωτογραφίες, κυρίως τους άλλους – …με μένα δυσκολεύτηκα να βρω φωτογραφία μου …γιατί τις αποφεύγω. [Κακός άνθρωπος …αποθανατίζω μόνο τους άλλους].

Αν δεν το είχατε καταλάβει από την προηγούμενη …είμαι λίγο μακρυμάλλης [μην πάει το μυαλό σας σε άλλα. Δεν θελω και δεν κάνει] …αν και μεσήλικας.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

20 Responses to Ζήλεψα λοιπόν και ‘γω …και άλλαξα φωτογραφία. Νεός Χρόνος …Νέα Αρχή.

  1. Ο/Η survivor λέει:

    Η ζωή αρχίζει στα 40 (!) γιαυτό μην ακούω για…μεσήλικες!Καλά έκανες και άλλαξες τη φωτογραφία σου Αναστάση! Το χρώμα ομορφαίνει τη ζωή μας (αν και σε σχέση με τις φωτογραφίες επιμένω πως οι ασπρόμαυρες είναι οι καλύτερες)!Ακόμα και η πιο μικρή αλλαγή…καλό κάνει…..Την καλησπέρα μου !

  2. Ο/Η EL NIONIO λέει:

    Έχει δίκιο η Νονά μου απο κάτω…κι εγώ ασπρόμαυρος είμαι καλύτερος…..σε αρνητικό!Κι εγώ κακός άνθρωπος είμαι τους άλλους βγάζω φωτογραφία..όχι εμένα,που σημαίνει..είμαι και άνθρωπος με ανεπτυγμένη καλαισθησία

  3. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Συμφωνώ, φίλε, "El Nionio". Δεν μου αρέσει και μένα το μούτρο μου.

  4. Ο/Η close in living λέει:

    …΄καλησπέρα Αναστάση και Χαρούμενη χρονιά!!…πολύ καλή η αλλαγή…:))…ααααα….τι σημαίνει η λέξη …μεσήλικας????χαχαχαχαχα…δεν υπάρχει στο δικό μας ελληνικότατο λεξιλόγιο!

  5. Ο/Η black-Martini λέει:

    Ζηλιαρη,κακε,μακρυμαλλη μεσηλικα…………χαχαχαχαχαχχα!!Μετριοφρων σε κοβω εσενα ή οχι;;;;

  6. Ο/Η Lady of Avalon λέει:

    Πωπω βρε Αναστάση… και γω το ίδιο…σπάνια βρίσκομαι μπροστά από τον φακό…γιατί είμαι συνήθως αυτή που βρίσκεται από πίσω 😉

  7. Ο/Η Michele λέει:

    ω τί σύπτωσης φίλε μου! κ γω είπα τον καινούριο χρόνο να έχω μια έγχρωμη, μιας και την ασπρόμαυρη την βαρέθηκα.

  8. Ο/Η Chrisma λέει:

    ego polu kala ta vlepo ta moutra sas…ligo i diathesi sas einai pesmeni alla tha tin anevasoume pareoula ayti……kai den ennow parakalo kati poniroan akoustike kapos…polu omorfi fotokai polu oreo minima pernas file Anastasi….:-))))) smoutsssssssss

  9. Ο/Η georgios λέει:

    poli kali arxi gia to 2009 synexise etsi

  10. Ο/Η Αντωνία λέει:

    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένος ολόκληρος ο νέος χρόνος.Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, άρα άλλο ένα ήμισυ έμεινε,υπάρχουν ακόμα 361 ημέρες για αυτό.

  11. Ο/Η Μπάμπης λέει:

    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΕΙΣΑΙ.ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΕΣΗΛΙΚΕΣ;ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

  12. Ο/Η iannis λέει:

    Καλησπερα Ανασταση!!!!Καλη χρονια!!!!Τελικα πολλες αλλαγες γινονται στο ιντερνοχωριο μας…Αυτο που μου ανεβαζει το…ηθικο…(μην το παρετε στο πονηρο….κατα την Chrisma..)ειναι οτι οι ηλικιες δεν εχουν και τοσες μεγαλες αποκλεισεις….σε γενικες.γραμμες..αν εξαιρεσεις ορισμενα κοριτσοπουλα….Και να σκεφτεις ελεγα: τι δουλεια εχω τωρα εδω μεσα…σε αυτην την ηλικια..Εισαι πολυ καλος ρε φιλε…Αχ και να ειχα τα μαλλια σου!!!!Λοιπον!!!!Σας βαρεθηκα εσας τους ΜΕΣΗΛΙΚΕΣ!!Μετακομιζω στο Hi5…..Oποιος θελει….ακολουθει!!!!

  13. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Παιδιά [μικρά και μεγάλα] ευχαριστώ για τα …παρηγορητικά-χιουμοριστικά σας σχόλια.Να \’στε καλά.Πάντα με Χιούμορ, κάνει καλό.

  14. Ο/Η markos λέει:

    Η ΚΑΛΗ ΜΑΣ SURVIVOR ΓΡΑΦΕΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΤΑ ΕΙΚΟΣΙ .ΕΤΣΙ ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΝΙΜΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΣ ,ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΕΠΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ .ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΟΥΣ ΤΑΚΟΥΜΠΑΓΑ ΤΑΚΟΥΜΠΑΓΑ ΤΑΚΟΥΜΠΑΓΑ ,ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΙ Ο ΒΕΓΓΟΣ.ΤΩΡΑ ΑΣ ΤΑΚΟΥΜΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΟ ΝΙΑΤΟ .

  15. Ο/Η katrina λέει:

    μεσηλικας,εεε????φιλακιαααααα,τελεια φωτο…

  16. Ο/Η Veronika λέει:

    Αναστάση μου κόψε τη πλάκα και βγάλε το γιό σου απο την φωτογραφία…χαχαχαχαχα!! Τέλεια αλλαγή έτσι μπράβο!!! (Άντε!! του χρόνου με ολόσωμη) χαχαχαχα!! Καλή Χρονιά να έχουμε !!!

  17. Ο/Η EL NIONIO λέει:

    Alright boys and girls…lets go for the riiiiide…

  18. Ο/Η maria λέει:

    σιγά ..πιο πολλές αλλαγές (στο προφίλ) από μένα δεν έχεις κάνεις…ωραία φωτό …στυλ!

  19. Ο/Η alexandros λέει:

    hltha na se xeretiso kai efxome hthe oi kotsides mas na evdokimisoun alexandros vrettos <apla enas pioiths?

Σχολιάστε

