Κρίση ταυτότητας με τον ερχομό του 2009 – Διακωμωδώ …προσπαθώντας να …Αισιοδοξήσω.

Κρίση ταυτότητας με τον ερχομό του 2009.

Δεν αρέσει η νέα μου φωτογραφία… σνιφ, κλαψ, σνιφ, κλαψ, …ουγκ, γκρρρ, …

Ευχαριστώ για τα …παρηγορητικά-χιουμοριστικά σας σχόλια.

Ευτυχώς που υπάρχει το Χιούμορ και ο ΑυτοΣαρκασμός.

Κάποιες φορές είναι Λυτρωτικά.

Διακωμωδώ …προσπαθώντας να …Αισιοδοξήσω.

…γιατί όλα όσα θα ήθελα να γράψω …δυστυχώς δεν είναι αισιόδοξα [είδατε κρατιέμαι και δεν λέω, ακόμα, κακές λέξεις]

…και παλεύω πολύ …να τα μεταθέσω στο χρόνο

…δηλαδή λίγες μέρες αργότερα [δεν με βλέπω να κρατιέμαι περισσότερο].

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Κρίση ταυτότητας με τον ερχομό του 2009 – Διακωμωδώ …προσπαθώντας να …Αισιοδοξήσω.

  1. Ο/Η katrina λέει:

    εμενα μου αρεσει η νεα σου φωτο…πειραζει????

  2. Ο/Η iannis λέει:

    Ανασταση…μην ανησυχεις….η κριση ταυτοτητας…ειναι λογω εφηβειας!!!!!Ολοι οι εφηβοι….αντιμετωπιζουν τετοια προβληματα!!!!μια δεν τους αρεσει η μυτη τους….μια ειναι κουκουλωμενα τα ματια τους….Μια κατι παχακια στην κοιλια….τα ψωμακια στους γοφους….Το ενα ειναι κοντο…το αλλο…μακρυ….το στηθος ειναι ανεπτυγμενο…και παει λεγοντας….Μη φοβασαι αγορι μου…οι φιλοι γιαυτο ειναι…Συνεργαζομαι και με πλαστικους….Μια σου λεξη και εγινε…Τι θες και δεν διορθωνεται!!!Να μην τα απαριθμισω ολα…γιατι θα μας κλεισουν τα ιστολογια μας!!!Εγω τα περασα πριν λιγα χρονια!!!!οταν ημουν στην εφηβεια…..1η….2η….δεν εχει σημασια…το μαιλ μου το ξερεις φιλε!!!!Η αντιμετωπιση απλη:1)αλλαζουμε εικονα στο προφιλ μας…2)Βαζουμε εγχρωμη φωτογραφια…3)Αναναιωνουμε την γκαρταρομπα μας με ρουχα μοντερνα…και ανοιχτοχρωμα…(καλο το ροζακι,το σωμον,το κιτρινακι….Τερμα το μαυρο,τα καφε και τα μπλε σκουρα…)4)Φτιαχνουμε….σελιδα στο Hi5,…Ξερεις ποσα πιτσιρικια σου κανουν Add!!! Nα δεις…ποσο ανεβαινει..το ηθικο!!!5)Αφηνουμε μουσακι….Το λευκο γενι….τραβαει!!!!!6)Σκουλαρικακι;…τι σου λεει;..Τατοου;…Εγω σε αυτην την φαση ειμαι…Να το βαλω…..η να μην το βαλω;..κανε πρωτα αυτα τα βηματα…και αν δεν εχεις γιατρεια…τα ξαναλεμε φιλε μου!!!!

  3. Ο/Η black-Martini λέει:

    Με καλυψε ο Γιαννης…..μαλιστα ειμαι στην φαση του Τατου!!Δυσκολη εφηβεια αλλα εχει και τα καλα της!!Και οι κακες λεξεις της εφηβειας ειναι!Δεν κρυβεσαι λεμε πια………..μην κρατιεσαι!!

  4. Ο/Η Αντωνία λέει:

    Μια χαρά τη βρίσκω τη φωτογραφίας σου, μην ανησυχείς. Όσο για αυτά που θέλεις να γράψεις (τα μη αισιόδοξα) τόλμησέ το, βγάλτα από μέσα σου. Και εγώ με στενοχώριες ξεκίνησα το νέο έτος, τί να κάνουμε αυτά έχει η ζωή και το μπλόγκιγκ. Να γράφουμε χαρούμενα πράγματα όταν μέσα μας είναι όλα μαύρα; Δεν γίνεται !!! Όλα επιτρέπονται, απαισιοδοξία, γκρίνια, μελαγχολία, ακόμα και μαυρίλα.Πάντως το ξαναλέω, η φωτό είναι μια χαρά. ΑΛΗΘΕΙΑ !!!

  5. Ο/Η iannis λέει:

    Και κατι αλλο ρε φιλε….για να μην νομιζεις οτι εισαι ο μονος….που εχει τετοιου ειδους κρισεις!!!!!Σε προσκαλω να δεις το αλμπουμ "Περασμενα μεγαλεια".απο τις φωτογραφιες μου και να δεις και την φωτογραφια του Προφιλ μου…..Σημερα τις εβαλα….Σε τελευταια αναλυση ρε φιλε να μιλουν οι χηρες!!!!!να μιλουν και οι παντρεμενες;Για συνελθε λεω !!!!!!!

  6. Ο/Η Chrisma λέει:

    :-)))))))):-)))))))):-))))))))

  7. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Παιδιά, γειά σας, δυστυχώς δεν είχα χρόνο αυτές τις 2 μέρες [βλέπε αγροτικές εργασίες].Λίγο που κατάφερα να δω σήμερα – σίγουρα γέλασα με τα γραφόμενά σας – αλλά αυτά που θα έγραφα και δεν θα ήταν: "αισιόδοξα" δεν τα εννοούσα σε προσωπικό επίπεδο αλλά γενικά [πόλεμοι, πολιτική, κοινωνία, οικονομία, …, κλπ].Ευχαριστώ πάντως.

  8. Ο/Η sugar λέει:

    δεν ξερω τι λενε οι αλλοι ….αλλα αυτη Ανασταση μου αρεσει πολυ…..ιδιως το κοτσιδακι πισω….μουρλια..!!!!

  9. Ο/Η katabran λέει:

    κρατιεμαικρατιεσαικρατιεταικρατιομαστεκρατιεστεκρατιουνται…βαριεμαιβαριεσαιβαριεται…δε βαρεθηκες να κρατιεσαι?

Σχολιάστε

