Φιλοσοφικό Ερώτημα: Κοιτάτε ποτέ πίσω, …τις παλιές καταχωρήσεις σας;

Εγώ π.χ. είχα αυτή την περιέργεια – αυτές τις ημέρες που έκλεισα 1 χρόνο στο space – και κοιτώντας πίσω, είδα 2 από τις πρώτες καταχωρήσεις μου. Έντονες, ίσως και λίγο αναρχικές …αλλά αδιάβαστες …λόγω έλλειψης φίλων-αναγνωστών, τότε. [Βέβαια υπήρχαν και πιό πριν και για αρκετούς μήνες σε άλλη blogοσφαιρα … αλλά με τρέλαναν στην “τσόντα”, το βιάγκρα, …κ.α. τέτοια ωραία… και πήρα τα ματάκια μου και έφυγα].

Τολμώ μία . . . ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ.
Όχι άλλο «Πολιτισμό» . . . παρακαλώ!

Πήγαν άραγε χαμένες; [Μάλλον, αν κρίνω από το αποτέλεσμα].

Εσείς πως νοιώθετε για τα πρώτα-πρώτα, παλιά εκείνα …παιδιά σας;

This entry was posted in Υπολογιστές και Internet. Bookmark the permalink.

12 Responses to Φιλοσοφικό Ερώτημα: Κοιτάτε ποτέ πίσω, …τις παλιές καταχωρήσεις σας;

  1. Ο/Η katabran λέει:

    τωρα τι να σου πω Ανασταση!γκρεμισα το τσαντηρι μου,τα καιρικα φαινομενα σταθηκαν αιτια να διαγραψω σχεδον ολες τις καταχωρησεις μου…αλλα θυμαμαι πως ημουν πολυ ευαισθητη…τωρα αλλαξα, εγινα παρα πολυ… ευαισθητη…καποτε αποκαλεσα "παιδι μας" το πονημα, αλλα εμεινα "χηρα"…ευθυμω πλεον…και ενιοτε σηκωνω παντιερα!

  2. Ο/Η iannis λέει:

    Πολυ καλη ερωτηση Ανασταση…πως νιωθουμε βλεποντας ολα εκεινα τα παλια παιδια μας…Λοιπον!!!!μπηκα στο χωρο πριν 4 μηνες….αγνωστος αναμεσα σε αγνωστους…και προσπαθουσα να ενταχτω στην παρεα τους..Δυσκολο τις πρωτες μερες..Απογοητευση!!!Ντρεπομουν να κανω σχολιο σε αγνωστους….και παρεμενα μονος!!!Τοτε ηρθε η πρωτη προσκληση απο ενα 19χρονο χεβιμεταλα!!!Ανακουφυση…καποιος με προσεξε….κρυφοκοιταγα στις ξενες σελιδες…και ημουν ασχετος και με υπολογιστες…Πρωτη φορα γαρ…με το αθλημα…Ηρθαν αλλες 2-3προσκλησεις…Τους ειχα τρελλανει στις ερωτησεις…Πως γιατι,τι κανω εκει πως βαζω βιντεακι…και καταλαβαινεται με φοβερα αργους ρυθμους να γραφω….Παιρνω θαρρος και βαζω…τραγουδια…ποιοτηκα κατ\’εμε!!!!Απογοητευση μεγαλη!!!κανενα σχολειο…Το εριξα στα επιστημονικα!!!θεμα.."ανωδυνος τοκετος..".Θεμα αποκλειστικα για γυναικες…Σχολια μονο 1…Φαινεται μαλλον οτι οι περισοτερες ειχαν κλεισει σαν μαμαδες…και οι νεωτερες ξορκιζαν την εγκυμοσυνη…με απιγανο!!Αλλη απογοητευση!!!Διπλη μαλιστα…γιατι καθομουν τοσες ωρες στον υπολογιστη να το γραψω…και μολις τελειωσα το κειμενο και τις εικονες…πλακωσαν τα βλασταρια μου…ως βαρβαροι..και με πιεζαν να τελειωνω..οπου στον πανικο μου…πατησα καποιο κουμπι..και εξαφανιστηκε το κειμενο..Φτου!!παλι απο την αρχη!!!Επειτα ηρθε η επιτυχια!!!μια συνταγη για μια σαλατα!!!!τοτε που η Βικυ η καραφωτια μας την ελεγε οτι οι αντρες δεν σκαμπαζουν.τιποτα!!!Νικη!!!!7-8 σχολια και ενα προσωπικο μηνυμα απο μια επαγγελματια….οπου μου εκθιαζε την σαλατα μου!!!!!Ανεβηκα προς στιμη στα ουρανια…αλλα αλοιμομο…ποιος ζηλεψε την επιτυχια μου….Μου εκλεισαν την σελιδα μου και εχασα ολα αυτα τα δημιουργηματα μου…που με τοσο κοπο εκανα..(ουτε απο εξωσωματικη να ηταν!!!Τοσο πολυ τα αγαπησα…)Παντως….ανεξαρτητα αν ειχαν σχολιαστει…Θεωρω οτι ειναι απο τα ποιο αγαπημενα μου παιδια….γιατι στην πρωτη καταχωρηση…καταφερα να βαλω απο το youtube….μουσικη!!!!Ευγνωμωνω την Εριφυλλη…που ανεχοταν τον καταλογο των ερωτησεων μου….και στην δευτερη καταχωρηση για τον ανωδυνο τοκετο..και την επισκληριδιο αναλγησια…γιατι κατορθωσα να γραψω κειμενο που συνοδευοταν απο εικονες με το θεμα….ας ειναι καλα οι Παντελης Βικυ και Ελενη!!!Κριμα που δεν εχω κοντα μου τα "παιδια μου" να τα βλεπω…γιατι τα εφαγε…η μαρμαγκα..Microsoft…Συγνωμη για την πολυλογια μου….Αλλα οι αναμνησεις…Βλεπετε!!!

  3. Ο/Η Μάκης λέει:

    Είναι φυσιολογικό να μην σε παρακολουθούν πολλοί (εώς και κανένας) στις πρώτες καταχωρήσεις! Και είναι πολύ καλύτερο να έχεις λίγα άτομα μέσα (ως φίλους) που να ξέρεις ότι μπορείς να πεις 5 σοβαρά πράγματα αλλά να κάνεις και τον χαβαλέ σου παρά 100 και να μην έχεις αίσθηση του ποιος είναι ποιος…

  4. Ο/Η sugar λέει:

    καλημερα….φυσιολογικο ειναι οταν δημιουργειται ενας χωρος και ξεκινας να γραφεις να μη σε ακολουθει κανεις στους προβληματισμους σου μεχρι που να σε γνωρισει καλλιτερα…ετσι αλλοστε δεν γινεται και εξω?? ε λοιπον..και γω αυτες τις μερες ….κοιταζα τα <<παλια παιδια μου>> και αναδημοσιευσα 2 καταχωρησεις μου παλιες εκ των οποιων η μια ειναι η διαδρομη….και η ανταλλαγη των αποψεων ηταν συγκινητικη…..αξιζει λοιπον ….καποια στιγμη να κανουμε καποιες αναδημοσιευσεις …….και περαν τουτου αναλογιζομαστε πως εξελισονται και οι σκεψεις μας ….ο δρομος μας….τι πιστευαμε…που αναθεωρουμε…!ευχομαι μια ομορφη μερα να εχεις…!!

  5. Ο/Η close in living λέει:

    ….σίγουρα δεν πήγαν χαμένες, γιατί μπορεί μεν, να μην σχολιάστηκαν λόγω έλλειψης φίλων, αλλά δεν παύουν να είναι δικές σου σκέψεις που "γυρνώντας" λίγο πίσω, σε κάνουν και χαμογελάς και να σχολιάζεις εσύ ο ίδιος την γραφή σου και τους τότε-πριν προβληματισμούς σου……όμορφη καλή μέρα!:)

  6. Ο/Η maria λέει:

    νιώθω ωραία κι ας ήμουν η μόνη που τα διάβαζα ίσως και οι αληθινοί αποδέκτες τους (που υπήρξαν αφορμή για την καταχώρηση τους). γι΄αυτό και δεν πήγαν χαμένα.. τότε αλλά και τώρα σκοπός μου είναι συμμαζέψω κάποια πράγματα που με συγκινούν και δεν θέλω να τα χάσω ( μου αρκεί να τα διαβάζουν οι αληθινοί φίλοι μου, γιατί ότνα βρισκόμαστε λέμε διάφορα χαζά!!!)..κάτι σαν ένα σημειωματάριο .δηλαδή..

  7. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    πως ειναι δυνατον να ξεχασω????μαρτιος 2008….κομματια απο μενα ηταν οι καταχωρησεις μου….μαρτιος 2008….κομματια απο φιλους ηταν τα σχολια τους….

  8. Ο/Η Aeolos λέει:

    Σπανίως κοιτώ πίσω. Ούτως ή άλλως, ό,τι ήδη διαμορφώσαμε, το κάναμε εξαιτίας εκείνων των καταχωρήσεων. Άρα, επιτέλεσαν το ρόλο τους…Την καληνύχτα μου… 🙂

  9. Ο/Η black-Martini λέει:

    Τρεχω να τα σωσω Ανασταση γιατι ειδα οτι σκοτωνει και η microsoft!!………..τρεχω για να τα εχω!!καλημεραααααααααα

  10. Ο/Η Mάριος λέει:

    Στις πρώτες εγω εγράφα αυθαίρετα ότι νά\’ναι και δεν έδινα σημασία σχετικά με το εκφραστικό ύφος τους.Που και που ρίχνω μία ματιά.Μα σκέφτομαι και πόσο αδαής ήμουν τότε, με έναν χώρο αδιαμορφώτο και χωρίς χαρακτήρα.Τώρα φυσικά τα πράγματα είναι αλλιώς.Ωστόσο το παρελθόν στο χώρο μου είναι εκείνες οι πρώτες καταχωρήσεις που μου έδωσαν πολύτιμα μαθήματα…..

  11. Ο/Η iannis λέει:

    Ανασταση..εγω το εκανα το τολμημα..και ξαναεβαλα παλια μου καταχωρηση…οπου τοτε ειχα απογοητευθει που μονο ενας φιλος ειχε σχολιασει…Το αποτελεσμα καταπληκτικο!!!τα σχολια υπεροχα….Οι καταθεσεις οι προσωπικες..συγκινητικες….κι ομως τοτε…ειχε περασει απαρατηρητο…Και μην φανταζεσαι οτι ειμαι κανενα ψωνιο….οπου επιβεβαιωθηκε το δημοσιογραφικο του ταλεντο….και πετα στα ουρανια…….παταω στην γη ακομη!!!!βεβαια μετα απο αυτο…..ισως να πρεπει να αναθεωρησω καποια πραγματα…Θα το σκεφτω…αν θα δεχτω την προταση…απο τα "ΝΕΑ","ΒΗΜΑ",και ολες τις αλλες προτασεις που εχω!!!!!χα χα χα Την καλησπερα μου!!!!!

  12. Ο/Η Annyra λέει:

    Καλησπέρα Αναστάση.Θα πω κι εγώ με την σειρά μου τα κλισέ: Πολύ όμορφος ο χώρος του δικτύου σου, ακόμα το πόσο με εντυπωσίασαν αλλά και με δίδαξαν οι εμπειρίες σου. Είμαι νέα που λένε, μόλις στις 18 του Γενάρη…προσπαθώ να μάθω από εσάς κι αν κάνω λάθος συγχωρέστε με… Μου αρέσουν ακόμα οι απεικονίσεις συναισθημάτων στον γραπτό σου λόγο. Να γράφεις, να γράφεις.Ευχαριστώ.Άννα

Σχολιάστε

