Αν είναι να προκόψει …θα προκόψει, αλλιώς θα την φάει η μαρμάγκα.

Τελικά φαίνεται ότι αν δεν της είναι γραμμένο, κάποιας καταχώρησης, να προκόψει …αυτό δεν θα γίνει ούτε μετά από αναδημοσίευση σε καιρούς με πολλούς φίλους.

Τα αποτελέσματα [ως προς την αναγνωσιμότητα] άλλαξαν ελαφρώς από την ημερομηνία της καταχώρησης που εξηγούσα και σχολίαζα τα αποτελέσματα [22-1-09, Εξηγώ τις 3 τελευταίες καταχωρήσεις – αναδημοσιεύσεις μου.] …λόγω κάποιων ετεροχρονισμένων σχολίων από φίλους, αλλά και πάλι δεν έδειξαν και πολλά πράγματα …παρέμειναν πενιχρά.

[το ακόμα περίεργο είναι οτι αυτή η καταχώρηση ΔΕΝ έχει κανένα σχόλιο].


 

Φαίνεται, όμως, ότι η απουσία μου αυτές τις ημέρες με έχει κάνει να έχω χάσει πολλά επεισόδια.

Στη μικρή σημερινή μου βόλτα διαπίστωσα ότι τις τελευταίες ημέρες υπάρχει φαγωμάρα, έχθρες(!), βρισίδια και με λύπη μου είδα ν’ ανταλλάσσονται βαριές κουβέντες μεταξύ μας.

[Δυστυχώς και εδώ μέσα είμαστε μικρογραφία (με τ’ αρνητικά στοιχεία) της οικογένειας, γειτονιάς, κοινωνίας, χωριού, πόλης, χώρας, …]

Γιατί;

ΕΙΡΗΝΗ παιδιά. ΕΙΡΗΝΗ.

This entry was posted in Υπολογιστές και Internet. Bookmark the permalink.

10 Responses to Αν είναι να προκόψει …θα προκόψει, αλλιώς θα την φάει η μαρμάγκα.

  1. Ο/Η sugar λέει:

    καλημερα Ανασταση…..στην σημερινη σου βολτα παρατηρησες <<βαρεια>> ατμοσφαιρα….ειμαστε μικρογραφια της γειτονιας….δεν το αποφευγουμε αυτο….πλην ομως αποφευγουμε αυτους που τα δημιουργουν….κλενουμε και καμμια πορτα οταν φυσαει με μανια ο ανεμος….δεν ανακατευομαστε…και κοιταμε οτι πραγματικα αξιζει…..!!!ταξιδεψε φιλε μου στο τραινο που νομιζεις οτι εχει προορισμο και ομορφες στιγμες….καλα να περνας…!!!

  2. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    καλο βραδυ Ανασταση…..λενε…οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρωνε οι κοτες…..και ισως ναχουν δικηο…θα συμφωνησω με την αποψη της ζαχαρενιας….κλεινουμε και καμια πορτα….

  3. Ο/Η Georgia λέει:

    Καλησπερα και απο μενα και θα συμφωνησω με τις προλαλησαντες φιλες….. απλα προσπερνα τα μονοπατια που οδηγουν σε τετοια εδαφη που ειναι αγονα και στειρα ….προχωρα να συναντησεις εδαφη που ειναι ομορφα γεματα με πολυχρωμα λουλουδια και ολανθηστα δεντρα!!!!!!!

  4. Ο/Η stamatis λέει:

    ανασταση μου την κατασταση την εχω παρομοιασει εδω….με το γαλατικο χωριο του αστεριξ..του αγαπημενου ηρωα του Ρενέ Γκοσινι..μια μικρογραφια οπως ευστοχα λες και εσυ..χανοντας την ευκαιρια-ες που προσφερει το μεσο για κατι διαφορετικο,μια διαφυγη.μια αποδραση..ενα ταξιδι..καλο σου βραδυ

  5. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Σωστά παιδιά…κλείνουμε πόρτες που δεν μας αρέσουν,…πάμε γι\’ άλλα,…δεν χάνουμε τα καλά του μέσου-χώρου,…κάνουμε τα ταξίδια και τις αποδράσεις που θέλουμε,…ανοίγουμε νέα μονοπάτια, …δεν μας τρώνε οι κότες,…, …, …

  6. Ο/Η Γιώργης λέει:

    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα φίλε μου.

  7. Ο/Η Lady of Avalon λέει:

    Εχω ακούσει τόσα… που έχω πάθει ανοσία και δεν ασχολούμαι πλέον…Μάλιστα σήμερα μετά από καιρό νοιώθω δικαίωση επιτέλους… γιατί ουδέν κρυπτόν υπό του ήλιου… και οι πλεκτάνες … όσο καλοστημένες και να είναι κάποτε αποκαλύπτονται…Καλή βδομάδα να έχεις!

  8. Ο/Η black-Martini λέει:

    Ειρηνη Ημιν…Αμην!

  9. Ο/Η Mάριος λέει:

    όλοι την ειρήνη ποθούμε φίλε μου αλλά φαίνεται πως τα έχει με άλλον.

  10. Ο/Η maria λέει:

    Ειρήνη ημίν!

Σχολιάστε

