Εκτός «θέματος», εκτός κλίματος, …ή εκτός επικαιρότητας.

Φαίνεται … είμαι εκτός «θέματος», εκτός κλίματος, …ή εκτός επικαιρότητας.

Φταίει ότι έχασα πολλά επεισόδια;;; …

ή ότι δεν (συμ)μετέχω στα «δρώμενα» / ή / τα «happenings» [τα αποκαλώ έτσι για λόγους …ευγενείας] των τελευταίων ημερών;;;

ΕΙΡΗΝΗ.

Όπως έγραψαν και κάποιοι φίλοι και ‘γω συνοψίζω:

…κλείνουμε πόρτες που δεν μας αρέσουν,
…πάμε γι’ άλλα,
…δεν χάνουμε τα καλά του μέσου-χώρου,
…κάνουμε τα ταξίδια και τις αποδράσεις που θέλουμε,
…ανοίγουμε νέα μονοπάτια,
…δεν μας τρώνε οι κότες,
…, …, …

This entry was posted in Υπολογιστές και Internet. Bookmark the permalink.

6 Responses to Εκτός «θέματος», εκτός κλίματος, …ή εκτός επικαιρότητας.

  1. Ο/Η iannis λέει:

    Συμφωνω και επ\’αυξανω φιλε μου!!!Ελα ομως οπου υπαρχουν και φορες που βγαινεις και εξω απο τα ρουχα σου!!!Δυστυχως,η μπαλλα πηρε και μενα αυτη την φορα χωρις να ξερω και γιατι….καποτε ειχες μια καταχωρηση ενδιαφερουσα σχετικα με σχεσεις παιδιου-γονιου,κοντρες…κλπΑν θυμασαι το σχολιο που μου εκανες οταν ειπα οτι ειδα τα γραφομμενα των παιδιων μου στο ιντερνετ….ειχες πει..οτι ειμαι σε ακομη δυσκολοτερη θεση απο αλλους!!Φαντασου λοιπον η δικη σου κορη…να διαβαζε τετοιου ειδους κατορθωματα του πατερα της….μεσα απο το ιντερνετ…ΣΟΚ!!!!!και αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας….Δεν προσπαθω να δικαιολογησω αδικαιολογητα…αλλα και δεν θα ανεχθω..να μου προσαπτουν τεοιου ειδους κακοηθειες….να μου δημιουργουν προβληματα μεσα στην οικογενεια μου…και να λεω και ευχαριστω…οπως και να προσβαλλουν εμενα η φιλους μου,χωρις να παρω θεση!!!Πιθανα να μην ειμαι καλος χριστιανος…..που δεν ειμαι…υπ\’οψιν…Την καλησπερα μου…φιλε Ανασταση!!!!

  2. Ο/Η Chrisma λέει:

    Καλησπερααααααααα κι απο μενα…Ενταξει ο Γιαννης ξερει τη θεση μου καιποσο τον καταννοω σ\’αυτα που λεει γι\’αυ-το παρενεβην και στις κοντρες…Αλλα δε θα χα-λασουμε και τη ζαχαρενια μας "Μωρο μου χαμογελα,ειν\’ η ζωη μια τρελλα…" που λεει και το λαλα…Αναστασηεντος ή εκτος θεματος και κλιματος εμεις σε θελουμεστην παρεα μας…..χιχιιι και θα συμφωνησω ΠΑΜΕ ΓΙΑΑΛΛΑ,ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙς ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ που λεεικι ενα αλλο λαλα….καλως σε βρηκαμε ξανααααααααααα

  3. Ο/Η black-Martini λέει:

    Κοτες;;; Αλανιαρες βρε…..αλλο πραγμα~!!

  4. Ο/Η maria λέει:

    δεν χάνεις τίποτα, φίλε μου…

  5. Ο/Η katabran λέει:

    εκτος και επι τα αυτα…περπαταμε παραλληλακι ολα ειναι ακαταλληλαγια να δουμε το ,,,το χαλι γκαλιαρχιζει παλιεμπρος στο σπασεμικροι μεγαλοι…εκτος θεματος ειμαι Demimaki…ωραια!ουτε γω χανω τιποτα!Ανασταση…σορρυ αλλα εχω κεφια…αν δεν παω για υπνο θα το κανουμε αμερικαν μπαρ παλι…

  6. Ο/Η katabran λέει:

    τωρα εγω γιατι αφησα ενα φρεσκο σχολιο σε μια μπαγιατικη καταχωρηση;παω για υπνο…

Σχολιάστε

