Πλούσιος σε εμπειρίες από την πρωτεύουσα.

Την Παρασκευή επισκέφτηκα την πρωτεύουσα μετά από αρκετό καιρό. Στις 5.20 το απόγευμα, γωνία Σωκράτους και Πειραιώς – στο κέντρο της Αθήνας, λίγο κάτω από την Ομόνοια – μέσα σε 10 λεπτά [που άφησα μόνο του το αυτοκίνητο, έξω από κατάστημα] μου έσπασαν το πίσω τριγωνικό τζαμάκι της πίσω θέσης του οδηγού και μου πήραν μια μαύρη τσάντα με τα προσωπικά μου χαρτιά (διορισμός, εμπειρία, προυπηρεσία, μετάθεση, βεβαιώσεις, κλπ), σημειώσεις ζωγραφικής – πληροφορικής και μια μικρή θήκη με την ψηφιακή μου μηχανή, η οποία ήταν κάτω απο το κάθισμα του οδηγού.

Η επίσκεψή μου είχε σαν σκοπό μερικές συμφέρουσες – οικονομικές αγορές και κάποιες επισκέψεις σε γκαλερί.

Σαφώς, όπως καταλαβαίνετε, …έφυγα πλουσιότερος …σε εμπειρίες …

Με τις υγείες μου.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

23 Responses to Πλούσιος σε εμπειρίες από την πρωτεύουσα.

  1. Ο/Η Γιώργης λέει:

    Περαστικά φίλε μου.Καλό βράδυ.

  2. Ο/Η Βίκυ λέει:

    Καλά βρε Αναστάση κι εσύ δεν ήξερες δε ρώταγες;; Ούτε οδηγώντας δε περνάμε από εκεί πια κι εσύ άφησες το αυτοκίνητό σου και πήγες βόλτα;;Κρίμα πάντως….

  3. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Ζούμε σε μια χώρα που πριν από δεκαετίες δεν μπορούσαμε να φανταστούμε…Τον Σεπτέμβρη, μου διέρρηξαν το αυτοκίνητο στην παραλία Κατερίνης στο πάρκιν του ξενοδοχείου ,για να πάρουν προσωπικά είδη και σουβενίρ. Είμαστε απροστάτευτοι φορολογούμενοι πολίτες μιας αδιάφορης πολιτικής εξουσίας….

  4. Ο/Η sofaki λέει:

    aa ..ola ki ola..oi empeiries metrane..

  5. Ο/Η iannis λέει:

    Που πας βρε Ανασταση….Στην Σωκρατους…μεσα στην φωλια του λυκου…και αφηνεις τσαντα..και αλλα αντικειμενα εκτεθιμενα στο αυτοκινητο???αυτα μπαινουν σε πορτ παγκαζ..και μαλιστα οχι εκεινη τ ωρα που παρκαρεις..αλλα απο πριν..για να μην σε δει κανεις!!!Εδω τον τελευταιο καιρο..στην Σοφοκλεους..σπειρα απο αλλοδαπους στεκεται στην γωνια Αθηνας και Σοφοκλεους παρατηρει τα αυτοκινητα αν στην θεση συνοδηγου υπαρχει τσαντα…και ειδοποιει τους συνεργατες που βρισκοντα πιο κατω,,σε σημειο που συχναζουν αλλοδαποι,και αναγκαζεσαινα πηγαινεις σημειωτον!!ο ενας στην πεφτει απο το παραθυρο του οδηγου και σου κανει καυγα οτι του τον χτυπησες με το αυτοκινητο…και οαλλος ανενοχλητος..παιρνει αποτην θεση συνοδηγου τηλεφωνο,τσαντα κλπ.Να ξερεις οτι σε τετοια σημεια στην αθηνα,τα πραγματα ολα στο πορτ παγκαζ…τηλεφωνο στην κονσολα,ανεβασμενα τζαμια και κατεβασμενες ασφαλειες!!!!συνεβη σε 3 συναδελφους μου στο συγκεκριμμενο σημειο…Την καλησπερα μου φιλε….Ο Αναστασης να ειναι καλα…και ας ψοφησουν χιλια αρναι!!9παροιμια που την ελεγε …η σοφη γιαγια μου..)

  6. Ο/Η sugar λέει:

    δεν αφηνουνε ενα αυτοκινητο στο κεντρο με πραγματα που φωναζουν μεσα Ανασταση….!!αλλη φορα σε παρκινγκ……τοσοι αλλοδαποι κυκλοφορουν εκει……δεν ειναι οπως στην επαρχιαπου ο ενας γνωριζει και σεβεται τον αλλον…!!ευχομαι να ειναι η τελευταια τετοιου ειδους εμπειρια …..!!την καλησπερα μου!

  7. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Ευχαριστώ, για τη συμπάθειά σας, παιδιά!

  8. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    καλως ηρθες στην ομαδα…….

  9. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    τι να πω;λυπάμαι…..

  10. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Υπάρχει ομάδα «κλεμμένων»; Είμαι το «νέο» μέλος;

  11. Ο/Η ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ λέει:

    Τυχαιρός είαι Αναστάση απόψε βάρεσαν ένα παληκάρι και του πείραν τα παπούτσια

  12. Ο/Η Τσουκνιδιτσα λέει:

    τι να σου … δυο φορες μου ανοιξαν το σπιτι…δεν μου εμεινε ουτε ενα χρυσαφικο… λαπτοπ, ψηφιακη, ρουχα, ενα κοποδεμα της μανας μου… ασε το πορτοφολι σε καταστημα στον Πειραια με ταυτοτητα, χρηματα και διαφορα εγγραφα και επιταγες…ντρεπομαι να λεω.. συνεχεια σε μενα…Εσυ να εισαι καλα…!!!

  13. Ο/Η Μάκης λέει:

    Θα πρέπει να πόνεσε πολύ! Πάντως δεν είσαι ο πρώτος που το παθαίνει όπως δεν θα είσαι και ο τελευταίος(αν αυτό σε ανακουφίζει κάπως)! Περαστικά!

  14. Ο/Η close in living λέει:

    ….Καλέ μου φίλε, δυό φορές μου άνοιξαν το αυτοκίνητο, παρκαρισμένο σε χώρο της εργασίας μου….Αν αποφασίσουν να βάλουν στο μάτι κάτι, δεν τους σταματάει τίποτα…Και δεν είχα και τίποτα φανερό στα υπ΄όψην!!!!……..Καλώς ήρθες και εσύ στο "κλαμπ", που λέει και η φίλη μας, και να είσαι καλά!:)

  15. Ο/Η Jen λέει:

    Από τους χειρότερους εφιάλτες μου είναι το να χάσω κάτι έτσι…σε νιώθω…Αλλά όπως σου είπαν κι οι υπόλοιποι…δεν πρέπει να αφήνεις τίποτα φανερό…εγώ και ψώνια από το super market να έχω…βάζω ότι μπορώ στο πορτ μπαγκάζ…και μετά κλειδώνω και τις ασφάλειες…κι ας μην περνάω ούτε από ανάγκη πλέον από τους δρόμους που ανέφερες!

  16. Ο/Η Annyra λέει:

    Καλό μήνα.Εύχομαι τουλάχιστον να βρεθούν τα έγραφα…Έτσι πως καταντήσαμε… να μας κλέβουν…να υποκύπτουμε στους εκβιασμούς…Και να κάνουμε… τον σταυρό μας που…ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ!!! Και τα προσωπικά αντικείμενα, οι εργασίες ζωγραφικής, πληροφορικής; Όπου τόσα συναισθήματα, ώρες και χρήμα απόθεσες επάνω τους;Το μόνο που μπορώ να σου γράψω…Είμαστε ομοιοπαθείς…Πριν λίγες ημέρες «μπούκαραν» στο σπίτι μου, της Αθήνας, και μου το συγύρισαν…Τώρα προσπαθώ να ανασυντάξω τον ψυχισμό μου από το σοκ αλλά και να αποκαταστήσω τις ζημιές…Μακάρι να είναι έως εδώ.Δύναμη.Άννα

  17. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Τι να πω παιδιά; Σας Ευχαριστώ για τα παρηγορητικά σας σχόλια …αλλά αισθάνομαι άσχημα, με τα τόσα που περιγράφετε οτι σας έχουν κλέψει. Μάλλον φταίει οτι είναι 1η φορά και με πόνεσε.Είναι δυνατόν να κλαίω για μια ψηφιακή;[Ευτυχώς, τα έγγραφα υπάρχουν στο σχολείο και οι σημειώσεις στο pc].Να είμαστε καλά [που λένε] και όλα τα άλλα (ξανα)γίνονται [και δεν εννοώ να μας ξανακλέψουν].Περαστικά μας.Ευχαριστώ και πάλι για τη συμπάθειά σας

  18. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    ειναι η αισθηση του (παρα)βιασμου του χωρου σου…αυτο που σε κανει να νοιωθεις αβοηθητος….ειναι η σκεψη οτι καποιος "λεηλατησε" την προσωπικοτητα σου…και "βρωμισε" τη γωνια σου….ΑΥΤΟ δεν το ξεχνας ουτε και το ξεπερνας ευκολα………..

  19. Ο/Η katabran λέει:

    απαπα!γι αυτο σου λεω περνα απο το χωλ…να το ξεχασεις!

  20. Ο/Η maria λέει:

    με έχουν κλέψει δυο φορές…την πρώτη παραλίγο να πάρουν και το ..χέρι μου που κράταγε την τσάντα δυνατά κια κόπηκε το λουράκι της..την άλλη μόνο το πορτοφόλι..ταυτότητα και δίπλωμα έχουν εκδοθεί ξανά και ξανά..άσε ..ταλαιπωρία ..σε καταλαβαίνω..στην Αθήνα δεν πάμε με τον αέρα του …Αιγίου, Αναστάση!!!

  21. Ο/Η Lady of Avalon λέει:

    Ωρε γμτ! Τι να πω? Τα είπανε όλα οι άλλοι…Δεν είναι μόνο η απώλεια… και η πρακτική του όλου θέματος είναι και το ψυχολογικό ότι σου παραβιάσανε το χωρο σου… (βέβαια αυτό το νοιώθεις περισσότερο στο σπίτι αλλά και το αμαξι).Πως έχουμε γίνει έτσι ρε παιδιά? Μέσα στο κέντρο της Αθήνας… Τι να πω…φταίει και η περιοχή φταίει και η ώρα που ο ήλιος εδυε… φταίνε και οι βλάκες που πληρώνουμε για να μας προστατεύουν…Ολοι φταίνε εκτός από σένα φίλε Αναστάση… αλλά ετσι όπως είμαστε που να το βρεις το δίκιο σου… 😦

  22. Ο/Η black-Martini λέει:

    Και γω τι να πω;; Δεν ηξερες δεν ρωταγες;;; Εγω εζησα στην Αθηνα μεχρι τα 24 μου χρονια.Τοτε οπως και τωρα φοβαμαι να κυκλοφορησω ακομα και πεζη.Οσο για την τσαντα;; Δεν εχω παρα μονο ρουχα που εχουν τσεπες!! Ευτυχως σπανια κατεβαινω στην πρωτευουσα πια!!

  23. Ο/Η antony tonino λέει:

    Eύχομαι να βρείς τα πράγματά σου αγαπητέ Αναστάση. Πιστεύω ότι τώρα γνωρίζεις περισσότερα πράγματα από χθές, όμως το ερωτημα που τίθεται είναι αν η εμπειρία πρέπει να αποκτάτα;ι με τέτοιο κόστος. Δεν είναι μόνο η Αθήνα έτσι .Στενάζουν όλες οι πόλεις και τα χωριά.΅Τι πρεπει να γίνει για να διορθωθεί η κατάσταση? Οι ποινές γιά την κλοπή μήπως πρέπει να γίνουν πιό αυστηρές. Πιό χέρι έκλεψε? κόψιμο στο χέρι , Να δείς φίλε μου γι\’α πότε θα επανέλθει η τάξη.Πρώτα απο όλα θα πρέπει να υπάρξει η πρόληψη σε τέτοια θέματα και αυτό ξεκινάει όταν σε μια κοινωνία υπάρχει σωστή παιδεία μέσα από την οποία θα τονίζεται η αξία της ηθικής και της σωστής εφαρμογής των κανόνων μιας κοινωνίας ώστε αυτή να λειτουργεί σε υγιείς βάσεις και με δικαιοσύνη για όλους. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει δουλειά για όλους και σωστή κατανομή του πλούτου για όλους.

Σχολιάστε

