Bodies… «Ενδοσκόπηση».

Μια εικαστική[!] έκθεση[!]

(δήθεν) εκπαιδευτική,

επιστημονική-ιατρική,

οικογενειακή, …


Σχόλια – Αντιδράσεις:

  • προκλητική
  • σοκαριστική
  • ανατριχιαστική
  • μακάβρια
  • ενδιαφέρουσα

 

Ερωτήματα:

  • Η προέλευση των σωμάτων, μας ενδιαφέρει;;;
  • Αρκετοί υποστηρίζουν ότι τα σώματα ανήκουν σε Κινέζους κρατούμενους [!!!], οι οποίοι πέθαναν μέσα σε φυλακές [!!!].  [Φυσικά για την διοργανώτρια εταιρεία όλα τα σώματα-εκθέματα αποκτήθηκαν από τα εργαστήρια του Ιατρικού Πανεπιστήμιου Dalian Plastination, της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας].
  • “Για πρώτη φορά οι νεκροί [!!!] αποτελούν τέτοια πηγή γνώσης για τους ζωντανούς” – Dr Ray Glover, υπεύθυνος της έκθεσης.
  • Σώματα;;;  ή  Πτώματα;;;
  • Επιστήμη;;;  ή  Εμπόριο;;;
  • Το εικαστικό μέρος …που ακριβώς εντοπίζεται;;; [Είμαι μικρόμυαλος;;; ή δεν έχω εικαστική παιδεία;;;  Κρίμα οι σπουδές μου, γ.μ.τ. μου].

 

Έσοδα:

  • Από το το 2005 – που πρωτοξεκίνησε – έχει πάνω από 10.000.000 επισκέπτες ανά τον κόσμο.
  • Εισιτήριο: 16€ ενήλικες, 12€ παιδιά (4-13 χρονών) και 44€ το οικογενειακό  [κάντε την πράξη με μ.ο. 12€ ή $].

This entry was posted in (Καλές) Τέχνες. Bookmark the permalink.

11 Responses to Bodies… «Ενδοσκόπηση».

  1. Ο/Η sugar λέει:

    την εχω ακουσει…αλλα δεν θα φαω….γι αλλους μπορει να χαρακτηριζεται τεχνη…σε μενα προκαλει………………..μη σεβασμο…!!!

  2. Ο/Η sofaki λέει:

    exoyme xasei thn ennoia twn leksewn..perastika mas..kalo apogeyma..makiaaaa

  3. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    δεν έχω προσωπική αντίληψη του τι είναι…ευχαριστώ για την ενημέρωση

  4. Ο/Η iannis λέει:

    Την καλησπερα μου Ανασταση!!!Καταπληκτικη η καταχωρηση σου….Συμφωνω απολυτα μαζι σου…και δεν χρειαζεται να λες.γ@@ω τις σπουδες…Η εκθεση πρεπι να ειναι καταπληκτικη…αλλα για συγκεκριμμενο κοινο!!Δεν καταλαβα ποιος κοινος θνητος θελει να μαθει μως ειναι το μυικο του συστημα…η τα εσωτερικα του οργανα!!!Αντε να θεωρισουμε ενας γιατρος η κανενας φοιτητης ιατρικης!!!Θεωρω απαραδεκτο την εκθεση νεκρων….και μαλιστα ετσι δημοσια…και με εισητηριο..Αληθεια ποιος καρπωνεται τοσα χρηματα???Προσωπικα με ενοχλει να ξερω οτι προερχονται απο πολιτικους κρατουμενους….η και μια αλλη εκδοχη που διαβασα καππου…οτι αγοραστηκαν για 200 ευρω….Ξεφτιλα…Επισης αρκετα ενοχλητικη η επεξεργασια των σωματων για να τους δωσουν σταση..κινηση…κλπ!!!Αν και θα με ενδιεφερε να την δω…δεν ξερω αν θα το αποφασισω!!!Σε καμμια περιπτωση δεν την θεωρω τεχνη!!!!και θα συμφωνησω με την Ζαχαρενια μας….θεωρω οτι υπαρχει ελλειψη σεβασμου απεναντι στον νεκρο!!!!

  5. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Ο Ralph Waldo Emerson είπε :"Η λατρεία της ομορφιάς είναι Γούστο. Η δημιουργία της ομορφιάς είναι Τέχνη".. "Αυτά" τα πτώματα ομορφιά δεν έχουν άρα δεν είναι Τέχνη…Αλλά και δεν θα τα λατρέψουμε γιατί …ε! έχουμε Γούστο……

  6. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    οτι κατεβει σαν ιδεα στον καθενα …αν βρει χορηγους…θα γινει καλλιτεχνης…δεν θα παω…δεν με ενδιαφερει…ασε που απο τις φωτογραφιες που ειδα σε διαφορα περιοδικα…ανατριχιασα….

  7. Ο/Η maria λέει:

    μάθημα ανατομίας μου κάνει …όχι "εικαστική έκθεση"..μου κάνει εντύπωση που την έχουν δει τόσοι άνθρωποι..

  8. Ο/Η Annyra λέει:

    Καλησπέρα μια όμορφη δημιουργική εβδομάδα.Είναι παράξενο ναι, αλλά όχι και τόση μαυρίλα συνοδοιπόροι για μια εικαστική έκθεση μερικών πτωμάτων που πέρα από ενημερωτική, είναι και ένα σπουδαίο βοήθημα για να γνωρίσουμε και να αγαπήσουμε επιτέλους το σώμα μας…Είμαι χρόνια χορτοφάγος και όσες φορές πέρασα μπροστά από κρεοπωλεία “χασάπικα” αναρωτήθηκα γιατί να συντηρούνται τόσα ζώα που καταστρέφουν την φύση. Και με τις πιο πρόσφατες ανακαλύψεις οι αγελαδίτσες και τα υπόλοιπα κτηνοτροφικά… κάνουν μεγάλη ζημιά στο όζον… Δεν μου αρέσει να κάνω τον συνήγορο του διαόλου, αλλά νομίζω, ότι ο “ντόρος” γίνεται για να τραβήξουν περισσότερο κόσμο. Μην πέφτουμε στην παγίδα της παλιάς διαφημιστικής φόρμας…Έτσι λοιπόν σας παραθέτω μια διεύθυνση για την Ελευθεροτυπία και να φωνάξουμε, όλοι μαζί, μια που επιβάλετε.ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΤΡΟΦΕΣ ΑΓΕΛΑΔΑΣ. http://www.enet.gr/online/online_print?id=30544704Ευχαριστώ και συγνώμη.Άννα

  9. Ο/Η don λέει:

    Αν δει εναν πικασσο ενας ασχετος θα πει…… μαστουρωμενος ηταν ο π@@ρας.Προσωπικα εστειλα τα εγγονια με τα παιδια μου να την δουν για να μην χρειαστει να δουν αληθινα πτωματα, αλλα και να παρουν μια γευση απ το προσωπο της υλης.

  10. Ο/Η MARIA λέει:

    Σώματα;;; ή Πτώματα;;; Επιστήμη;;; ή Εμπόριο;;; τι άλλο θ\’ακούσουμε Θεέ μου,όλα για τον μαμωνά,όλα ! ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ,ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

  11. Ο/Η black-Martini λέει:

    Καλα βρε…υπαρχουν τετοια ιβεντ και δεν μου στελνεις ενα μνμ…ενα σημα καπνου;; να χανω τετοιες σημαντικες εκθεσεις ;; Και κοιτα τι αλλο περασε απο το κακο μυαλο μου…….περασε μια επιδοτηση στους διοργανωτες για ολο αυτο το σκηνικο! Και μου λες να μην σου γραφω καλλιτεχνη!! Ειδες μεσα που εχουν τα παιδια;; Ακομα εδω εισαι;; Αντε να τους ρωτησεις ποιος ειναι ο μανατζερ…αντε να σε δω και σενα σε γκαλερυ!!!χιχιχιχι….

Σχολιάστε

