Τσίκνα – Μη Κρεατοφάγος.

Δεν ήθελα να σας την “σπάσω” χθες.
Ελπίζω να τσικνίσατε / τσικνιστήκατε …αρκετά.
Άλλωστε η φτώχεια …θέλει καλοπέραση και καλό φαγητό.
Με αφορμή τη χθεσινή μέρα και κάποια σχόλια φίλων σε προηγούμενα ποστ,
αναζητήσεις, αλλά και σχετικά ή / και άσχετα ποστ [έκθεση: “πτώματα”]
Δηλώνω: ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΚΡΕΑΣ
[εδώ και 27 χρόνια].

 

Παρακαλώ μην μου την “πέσετε” …οι κρεατοφάγοι …δεν σας έβρισα.
Θάψτε με, όμως – αν θέλετε, ελεύθερα.

This entry was posted in Φαγητό και ποτό. Bookmark the permalink.

14 Responses to Τσίκνα – Μη Κρεατοφάγος.

  1. Ο/Η katabran λέει:

    θα λεγα τα ιδια με σενα Ανασταση!αλλα θα τελειωνα με το καψτε με ομως θελετε δε θελετε!καλησπερα φιλαρακι!

  2. Ο/Η Mάριος λέει:

    "Συνάδελφος σου" φίλε μου!!!!Ουτε και γω τρώω κρέας!!!!

  3. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    ποιο το πρόβλημα; περί ορέξεως κολοκυθόπιτα

  4. Ο/Η anastasios λέει:

    νασε καλα που τους τα λες ουτε εγω και να τους πης τα πλεονεχτιματα περα αποτην ηγεια. εγω εχω 30 χρονια να φαο, και οτι εχει σκεση με κρεας δεν το αγκιζο ουτε να βλεπω δεν θελο, και ειμαι υγειης με φοβερη ενεργια, και καθαρο μιαλο, μακαρη να μπορουσε να καταλαβη ο κοσμος τη ζηια κανει, με της υγειες σας οσει τροτε τα αποτελεσματα της κρεατοφαγιας αργουν αλα ερχοντε και ειναι οδινιρα man

  5. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Συμφωνώ με τους χορτοφάγους αλλά :" Όποιος μικρομάθει δεν …γερονταφήνει"..Το αποφεύγω όσο μπορώ…Και όσο το επιτρέπει η …οικογενειακή ειρήνη…(άντε να πω σους υπόλοιπους δεν θα ξαναφάμε κρέας…Καλά κρασιά με πράσινα σταφύλια….)

  6. Ο/Η iannis λέει:

    Αφου τα καταφερνεις Ανασταση…μπραβο σου!!!!Μεχρι πριν 8 μηνες ημουν καθαροαιμος κρεατοφαγος!!!Τοσο…που ελεγα οτι αν δεν εχω κρεας…θα δαγκωσω τα μπουτια μου!!!Τωρα περιορισα το κρεας σε μια φορα στις 10 μερες….και το εριξα ψαρι κοτοπουλο και λαχανικα!!!Μου λειπει ομως ρε παιδια…..ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ!!!!!!!κακο ειναι????Ας οψεται η μοιρα!!!Αλλους τους ανεβαζει…και αλλους τους κατεβαζει στα ταρταρα!!!!Την καλησπερα μου…και τα συγχαρητηρια μου που αντεχετε!!!

  7. Ο/Η Τσουκνιδιτσα λέει:

    Καλα βρε Γιαννη το κοτοπουλο δεν ειναι κρεας;Καλα κανεις Ανασταση… Καλο Σαββατοκυριακο!!!

  8. Ο/Η sofaki λέει:

    giatre moy omoiopa8hs..anastash mprabo soy..alla egw ekksw apo to xoro ta lew..thn kalhspera moy..makiaaaa

  9. Ο/Η Βίκυ λέει:

    Καλησπέρα Αναστάση…. πολύ καλά κάνεις κι εγώ μαζί σου!!Πριν λίγα χρόνια και για περιπου 5 δεν το είχα στη διατροφή μου και δεν μου έλειπε καθόλου….Τώρα για πολύ συγκεκριμένους λόγους τρώω αλλά όσο μου επιβάλουν μόνο…. σε λίγο καιρό ασιοδοξώ να έχω και πάλι επιλογή!!Καλό ξημέρωμα…

  10. Ο/Η Georgia λέει:

    και γω μαζι σου φιλε….αλλα η σιδηροπενια που εχω μου επιβαλλει να τρωω συχνα!!Καλο βραδυ!!!

  11. Ο/Η Aaylita λέει:

    To έκανα μια φορά και ήμουν όχι μόνο βετζετέριαν αλλά και βέγκαν…αλλά μου βγήκε σε ξινό…Παν μέτρον άριστον έλεγαν οι αρχαίοι…

  12. Ο/Η Annyra λέει:

    Καλημέρα καλό Σαββατοκύριακο Αναστάση.Άλλη μία χρόνια χορτοφάγος στη παρέα…..Νομίζω ότι τίποτα δεν μας εμποδίζει από το να γλεντήσουμε και να χαρούμε άκρως παραδοσιακές κρεοφαγικές εορτές… Κάποιες φορές κάνω τις “αμαρτίες” μου, με λίγο ή περισσότερο αλκοόλ… Υποκλίνομαι.ΆνναΥ.Γ.Υπάρχει ιδική διατροφή στους χορτοφάγους για πάσα ασθένεια με σημαντικές και ικανοποιητικές ιάσεις…

  13. Ο/Η Μιχάλης λέει:

    Μου βγήκε «σεντόνι» Αναστάση αλλά δεν γινόταν αλλιώς.-Έχω μία γνωστή που πλησιάζει τα 70 και σιχαίνεται το κρέας. Απορεί γιατί ο κόσμος το τρώει και τι του βρίσκει. Όμως έχει αιματοκρίτη 45!!!. Είναι φυσικό να μην έχει ανάγκη να τρώει.-Η μάνα μου αυτήν την στιγμή πάτησε τα 91. Ζει μόνη της φτιάχνει γλυκά, μαγειρεύει κάθε μέρα, πηγαίνει στην λαϊκή και ψωνίζει, σκουπίζει και καθαρίζει μόνη της το σπίτι της, σφουγγαρίζει, συντηρεί καναρίνια και παπαγάλους. Το κρέας της «μυρίζει» και δεν μπορεί να το φάει, αν και τρώει λίγο κοτόπουλο και λίγο ψάρι. Έχει αιματοκρίτη 42!!!-Για να είναι κανείς χορτοφάγος θα πρέπει να έχει φοβερή υγεία. Εγώ θα έλεγα ότι εκείνοι που είναι χορτοφάγοι και δεν έχουν προβλήματα υγείας, βρίσκονται σε εκείνη την κατηγορία που λέγεται «η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα».Εγώ είμαι 56 χρονών και έχω ευλυγισία που δεν την έχουν ούτε τριαντάχρονοι. Αυτό δεν σημαίνει ότι την απέκτησα λόγω του τρόπου ζωής μου.Δεν εννοώ με όλα αυτά ότι πρέπει να πάμε στο άλλο άκρο και να γίνουμε τίγρεις. Απλά για τους περισσότερους ανθρώπους είναι απαραίτητο το κρέας σε μικρές (ή υγιεινές) ποσότητες. Διαφορετικά θα πρέπει να κάνουν την διατροφή τους Θρησκεία, προσέχοντας ιδιαίτερα τι θα φάνε, για να συμπληρώνουν (σχεδόν όμως) εκείνο που δεν παίρνουν από το κρέας.Αυτό που ξέρω για την πλήρη αποχή από το κρέας είναι ότι μπορεί κανείς να πάθει αναιμία ή και να μειωθεί η σεξουαλική του όρεξη.Ο μύθος της «υγιεινής» φυτοφαγίας πάντως έχει αρχίσει και καταρρίπτεται. Καταρχήν όλοι οι ανώτεροι πίθηκοι τρώνε κρέας (με εξαίρεση ίσως τους γορίλλες), αν και η διατροφή τους είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό της χορτοφαγική. Πρόσφατα είδα ντοκιμαντέρ στο οποίο αναφέρεται κάποιο είδος ελαφιού που τρώει τους νεοσσούς των πουλιών που βρίσκει στο έδαφος μέσα σε φωλιές. Οι ερευνητές είπαν ότι το μόνο που έφτυνε ήταν τα φτερά!Και ένα τελευταίο: Πιστεύετε ότι είμαστε πιο σοφοί από την Φύση και μπορούμε να την διορθώσουμε; Αν ναι τότε εξηγείστε μου γιατί έχουμε κυνόδοντες πράγμα που σημαίνει ότι η Φύση μας έχει κατασκευάσει σαρκοφάγους.

  14. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    καλημερα….το θεμα ειναι….το γιατι δεν τρως κρεας…..και εδω …θελει συζητηση…..

Σχολιάστε

