Σιγά μην Κλάψω.

 

    

 

Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
Και πως ο κόσμος είν’ ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ’ αλλάξω.

Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι.
Και πως αν θέλω περισσότερα να δω,
σ’ ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ’ αλλάξω.

Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.
Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ
Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

 

Ευχαριστώ Γιάννη.

This entry was posted in Μουσική. Bookmark the permalink.

7 Responses to Σιγά μην Κλάψω.

  1. Ο/Η black-Martini λέει:

    Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω……………………………………………………………………………Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορόσαν ΑΓΓΕΛΟΣ πάνω απ\’ τις λύπες θα πετάξω…………………………….!!!!ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ….ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΚΑΣΩ………..(αντε μην αλλαξω τωρα το ψ…σε σ……..) Αιντε!!! γιατι μονο αυτο κανω για αυτους……ο,τι δλδ κανουν αυτοι για μενα!!……Πρωτη φορα ακουω αυτο το τραγουδι…….χιχιχι……

  2. Ο/Η zoyzoykaki λέει:

    Mακαρι να μπορουσα,,,,,αυτην την φωλια στον ουρανο να χτισω….και σαν αγγελος της λυπες να πεταξω απο ολους μας!!!αλλα δεν …..κριμα!!πολυ ομορφο τραγουδι..ρεν@!!

  3. Ο/Η close in living λέει:

    Ευχαριστώ Αγγέλακα…Ευχαριστώ Αναστάση που από την σελίδα σου το ξαναάκουσα….Καλό απόγευμα φίλε μου:)

  4. Ο/Η katabran λέει:

    οχι βεβαια!κοτζαμ αντρας!δε βλεπεις εμενα;φιλια…και zewasoftυγ. ωραιοι στιχοι, ωραια μουσικη!

  5. Ο/Η Annyra λέει:

    Καλό απόγευμα συνοδοιπόρε.Πολύ σπουδαία η επιλογή του τραγουδιού, των στίχων…Κι εδώ από τη δουλειά που ξεκλέβω λίγα λεπτά για να σας συναντήσω….Το απόλαυσα!!! Ευχαριστώ.Να είσαι πάντα φωτεινός, χαρούμενος, δημιουργικός.Άννα.

  6. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορόσαν αετός πάνω απ\’ τις λύπες θα πετάξω.Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,καλησπερα Ανασταση….ομορφο τραγουδι

  7. Ο/Η Mάριος λέει:

    Καλησπέρα φίλε μου.βγήκε το βιβλίο σου;;;

Σχολιάστε

