Μιας και τελειώνουν τα σχολεία …”μαργαριτάρια …εκπαιδευτικών” – έκδοση 2η

[Προσφορά από τους μαθητές της Γ’ τάξης, μαζί με τα σχόλιά τους.   Υπάρχει και περσινό ποστ.  Αναζητήστε το].


  • Μπορεί να έχετε ακούσει πολλούς χαρακτηρισμούς για τον Θεοκλύμενο, αλλά κανένας δεν συγκρίνεται με τον παρακάτω …καθηγήτριάς μας:  Ά! ρε Καραμήτρο!!!
  • Μια καθηγήτριά μας εμφανώς συγχυσμένη, απαιτεί να κάνουμε ησυχία αλλά μάλλον χάνει τα λόγια της και λέει «Αμάν ΤΕΡΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!…» Λογικά θα εννοούσε «τελεία και παύλα!!!».
  • Η μετοξή «νεανιευσάμενος».   (Θεέ μου θα ξεχάσω κι αυτά που ξέρω! Μάλλον μετοχή θα εννοούσε!).
  • …Εξάλλου, εξάλλου θα σας πω και το εξής: …  (Αχ να δούμε τι θα πρωτοπείς…!).
  • Να και κάτι που δεν ξέραμε, αλλά ευτυχώς μας διαφώτισε η καθηγήτριά μας: «Ο Πικάσο είναι ένας από τους σημαντικότερους ποιητές…».   (Και η Γκουέρνικα το σημαντικότερο ποίημά του…!).
  • Παραδείγματος λέει…  (Τι λέει;!! Παραδείγματος χάρη δεν λέμε συνήθως??).
  • Είπαμε! Δεν παίρνει εύξηση!!!   (Δεν μπορώ Παναγία μου άλλο!! Αύξηση!!! Αμάν όλο εμείς πρέπει να διορθώνουμε τους φιλολόγους μας??).
  • Μία καθηγήτριά μας θέλοντας να μας δείξει πως ξέρει φυσική αποκάλεσε την άνωση: «άπωση».  (Αφού είστε φιλόλογος, γιατί παλεύετε να μας μάθετε φυσική? Ξέρουμε ήδη…).
  • Συζητώντας όσο μπορούμε βέβαια με την καθηγήτρια μας για την φράση «αποδιοπομπαίος τράγος» μια κοπέλα, λέει την εξής πρόταση:  Σε κάθε οικογένεια υπάρχει ένας «αποδιοπομπαίος τράγος»!!!.  Κοιτάζοντας απορημένη η καθηγήτρια την κοπέλα, της λέει: Ναι αλλά εγώ έτσι καταλαβαίνω πως κάθε οικογένεια έχει και ένα τράγο!!!  (Ναι σιγά μην έχουν και στάνη με γίδια…).
  • Μια συμμαθήτριά μας εμφανώς προσηλωμένη στο μάθημα της Ελένης, καθώς το είδωλο φεύγει πετώντας και μιλάει στους ναύτες, ακούγεται εκείνη ιδιαίτερα ενθουσιασμένη να λέει το εξής: Μενέλαε I’m Flying!”…(Καλά και εγώ σου λέω ότι ο Leonardo ήταν θεός σε εκείνη την ταινία!!).
  • Για την Θεοκλύμενο  (Άσε άνδρας είναι ο άνθρωπος!).
  • Τα τελευταίες  (Ε ρε μανία με τα άρθρα!).
  • Ένα παιδί προσπαθεί να πείσει μια καθηγήτρια μας πως την Τετάρτη είχαμε άλλο μάθημα από το σημερινό, άρα δεν οφείλουμε να τα διαβάσουμε.  Εκείνη τον κοιτάει χαμένη, λες και ακούει εξωγήινα πράγματα.  (Και δεν τις μπορώ τέτοιες φιλοσοφικές συζητήσεις….).
  • Μια καθηγήτριά μας εκνευρισμένη επειδή, μασάμε τσίχλα είπε: «Δε μασάμε τάξη στη τσίχλα!!!».  (Και εγώ γιατί νόμιζα πως δεν πρέπει να μασάμε τσίχλα στην τάξη!!!).
  • ‘Ένας βασιλιάς που ήταν βασιλιάς(Λες τελικά να ήταν βασιλιάς?!).
  • Φέτο  (Ε! λογικά φέτος θέλει να πει ο …ποιητής!).
  • Στο σελίδα 81  (Αχ…μα πότε θα συνηθίσετε τα άρθρα??).
  • Τα παιδί του  (“Περιττά” τα σχόλια!).
  • Τρία …πέμιτα  (…και η βλαχιά στο μεγαλείο της!).
  • “Πόσο έχουμε σήμερα;” ρωτά η μαθήτρια τον καθηγητή αναφερόμενη στην ημερομηνία.  Και αυτός απαντά όλο χαρά, “Δευτέρα!!!!” …(Καλέ hello??? Η κοπελιά ημερομηνία ζητούσε!).
  • Πέρσι, μια συμμαθήτρια μας ρωτάει τον υπεύθυνο του τμήματός μας, ποιος κατέβασε το θρανίο για την Τσικνοπέμπτη: “Ο Νεκτάριος κατέβασε τα θρανία, κύριε;”  Απάντηση: ‘Όχι ο Καραφλός !!!” … ( Περιττό, να πω ότι μιλάμε για το ίδιο άτομο).
  • Η καθηγήτρια μας με …αμερικάνικη προφορά μας εξηγούσε την ξενόφερτη λέξη Stand by για να μας κάνει επίδειξη των γνώσεών της, αλλά δυστυχώς για αυτήν δεν τα κατάφερε τόσο καλά!  (πςςςς δεν φαντάζεστε προφορά!).
  • Καθώς κάποια παιδιά έτρωγαν μέσα στην τάξη, καθηγήτρια μπαίνει εμφανώς νευριασμένη και φωνάζει: “Tι τρώτε εδώ μέσα? Τώρα βρήκατε να φάτε? Μυρίζει εστιατόριο!” … “Και που να της μύριζε ..χασαποταβέρνα!”
  • Στο Β2 καθώς κάποιοι ειδικοί αλλάζουν τις χαλασμένες λάμπες και επειδή η προσοχή μας είχε στραφεί πάνω τους ακούστηκε ελαφρά εκνευρισμένη η καθηγήτρια μας η οποία μας είπε: Αφήστε παιδιά μου τους κυρίους που ήρθαν να μας αλλάξουν τα φώτα!!!! (Πονηρό υπονοούμενο, συζήτηση κομμένη).
  • Εγώ ρωτάω και πάλι εγώ απαντάω  (ε! άσε και κανέναν άλλο να μιλήσει!!).
  • Για να μην μιλάω πολλά  (ούτε να μιλάς, ούτε να λες!).
  • Του Μελετάου  (του Μενελάου θα ήθελε να πει).
  • Την Μενελάο (σιγά καλέ τον έβγαλες και ομοφυλόφιλο τον άνθρωπο! Λίγος σεβασμός πια στον Ευριπίδη!).
  • Το στίχοι (μμ…κατάλαβα!….ελληνικιά γραμματικιά….!).
  • Σχολιάζοντας την ομορφιά μιας ηρωίδας, η καθηγήτρια μας θέλησε να μας διευκρινίσει: “Όχι εγώ να καταδικάσω την ομορφιά μου προς θεού” (πάντα θαύμαζα τους ανθρώπους με αυτογνωσία ….).
  • Και κάνουμε ερωτήσεις στον εαυτό μας και περιμένουμε να μας απαντήσει ο εαυτός μας. (Τι λέει;!!! Μon Dieu!!).
  • «Λες και με ένα μαγικό ραβδί να αλλάζουμε τα πάντα». λέει η καθηγήτρια.  ’’TV-ti-glon!!!!’’, σχολιάζει η μαθήτρια!
  • “Δεν είχαν καν σκεφτεί χωρίς να σκεφτούν”  (που να είχαν σκεφτεί κιόλας).
  • «Όταν μιλάω σκέφτομαι κι’ άλλα και μπερδεύομαι. Ε! δεν έχω χαζέψει ακόμα» (Τα λόγια είναι περιττά!!!).
  • Σε ένα θρανίο ήταν ζωγραφισμένο με μπλάνκο τα ονόματα των κοριτσιών που κάθονταν εκεί. Μια καθηγήτρια στηρίζεται πάνω στο θρανίο και μένει στο χέρι της σφραγίδα το Θ. Μόλις το βλέπει λέει ΩΧ! Θ=θάνατος. Δεν μπορούσε κανένα άλλο γράμμα να μου τύχει το Θ βρήκε;!!  (εμ, έπρεπε να έχετε ζωγραφίσει και άλλα γράμματα βρε κορίτσια για να έχει επιλογές η γυναίκα!!).
  • Μου ανεβαίνει η πίεση (ψόφα..).
  • Είναι ίδια αλλά είναι διαφορετικοί (τελικά είναι ίδιοι ή διαφορετικοί?!).
  • Στο Β2, καθώς ένα παιδί δεν σημείωνε στην ώρα των Μαθηματικών, ο καθηγητής του κάνει παρατήρηση και ο συμμαθητής μας προσπαθεί να δικαιολογηθεί λέγοντας, “Κύριε γυαλίζει ο πίνακας!”, και ο δάσκαλος απαντά, “ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΓΥΑΛΙΖΕΙ!!!!!!” (ε! τι να πούμε και εμείς πια! του….την είπε κανονικότατα!!!).
  • Μια καθηγήτριά μας, συνεπαρμένη από τη ροή του μαθήματός μας και θέλοντας να αναφερθεί στην πολύτιμη συνεισφορά των “Γιατρών Χωρίς Σύνορα” μπερδεύει τα λόγια της και λέει: “…Και οι γιατροί χωρίς χρήματα κάνουν τη δουλειά τους εθελοντικά!!!”  (…”τςςςς και μετά σου λένε ότι άμα γίνεις γιατρός θα βγάζεις λεφτά… Αφού μας επιβεβαίωσε ξεκάθαρα και η γυναίκα ότι οι γιατροί είναι άφραγκοι..!!!!”).
  • Στην ώρα του μαθήματος, η καθηγήτριά μας, μιλώντας μας για κάποιους γάμους που γίνονταν σε αρχαίες κωμωδίες, μπερδεύεται και λέει την εξής φράση: «Παιδιά στους γάμους που γίνονταν, ο ένας ηθοποιός έκανε την νύφη και ο άλλος την…γυναίκα!!!!». (καλέ ο γαμπρός που ήταν???).
  • Υποκριτός  (άντε πάλι αυτά τα λάθη με τη γραμματική! Ντροπή!).
  • Ελευθεροτοπία  (Το κεφάλι μου….).
  • Η Αριστοφάνης  (μα λες να ήταν ..τοιούτος?).
  • Υποκριτός  (να τα μας πάλι….).
  • Άλλη μία αξέχαστη ατάκα από εκπαιδευτικό ήταν η εξής, “Ο Δίας τότε θύμωνε με τους θεούς γιατί δεν του έκαναν …θυσίες…”  (έλα μου??? Οι άνθρωποι συνήθως δεν έκαναν θυσίες στους θεούς στην αρχαιότητα?? Τι έγινε άλλαξαν τα δεδομένα και δεν μου το είπε κανείς??).
  • Άλλος ένας καυστικός χαρακτηρισμός μιας καθηγήτριάς μας για έναν ιδιαίτερα σημαντικό βασιλιά, ήταν η λέξη “ΜΠΟΥΛΗΣ”… Ο Μπούλης ο Λουδοβίκος… (τι άλλο θα ακούσουμε και εμείς τα κακόμοιρα???).
  • Καθώς μιλούσε ένα παιδί στο μάθημα, η καθηγήτρια φανερά ενοχλημένη του φωνάζει την εξής άκρως νεοελληνική και σοβαρή φράση που αρμόζει σε καθηγητή, “ΒΟΥΛΩ ΡΕ!!!”  (αυτά τα ελληνικά με τρελαίνουν!!).
  • Μέσα σε ένα κλίμα σιωπής, μια καθηγήτριά μας, ελαφρά συγκινημένη από το μάθημα, σταματάει για λίγο ώστε να αποφύγει να κλάψει, ενώ ακούγεται η φωνή ενός παιδιού να λέει άκρως ειρωνικά με έναν ψεύτικο λυγμό στη φωνή του, “Μη, μη κύρια!! Δεν μπορώ να σας βλέπω να κλαίτε!!”  (ε μετά από τόσους θεατρινισμούς δεν είναι λογικό να γελάσουμε και εμείς σαν παιδάκια??!!).
  • Μια καθηγήτριά μας λέει σε ένα παιδί ενώ εκείνο πήγαινε να φέρει κιμωλίες, “Έμπα και ξανάλα!!”  (καλά στο σχολείο υποτίθεται ότι πηγαίνουμε για να μάθουμε ελληνικά, όχι για να ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε!!!).
  • Συνέχα (άλλη μία εφεύρεση για την ελληνική γλώσσα! καλά ούτε ο Μπαμπινιώτης έτσι ρε παιδιά!!).

 


Χαρισμένο σε όλους εσάς  …αλλά ειδικά στους συναδέλφους που βρίσκονται στο space [ελπίζω χωρίς παρεξήγηση].


Advertisements
This entry was posted in Εκπαίδευση. Bookmark the permalink.

7 Responses to Μιας και τελειώνουν τα σχολεία …”μαργαριτάρια …εκπαιδευτικών” – έκδοση 2η

  1. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Αναστάση αν επιμένεις καθημερινά θα συμπληρώσεις βιβλίο…Καλό βράδυ..

  2. Ο/Η black-Martini λέει:

    Χριστος Ανεστη……και του χρονου με διαμαντια……χαχαχαχα…Τελειωνουν τα σχολεια……ναι!!!!!!!!!!>…..Εγω χαιρομαι παντως…κουραστηκα και γω με τα \’\’μαργαριταρια\’\’ που εχω στο σπιτι……Καλο βραδυ Ανασταση!!

  3. Ο/Η stamatis λέει:

    τερμα και τελεια….καλο βραδυ φιλε πολυ χρησιμο ποστ

  4. Ο/Η . λέει:

    Καταπληκτική η ανάρτησή σου Αναστάση!!! Πράγματι τα ακούς αυτά κι από τη μια γελάς, από την άλλη λυπάσαι…..Σ\’ ευχαριστούμε και σου εύχομαι από καρδιάς ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! :))

  5. Ο/Η vivi λέει:

    Θα γυρίσω πολλά χρόνια πίσω και θα αναφέρω το παρακάτω, που είναι παραγματικο γεγονός:Τάξη Γ\’ Λυκείου "Θηλέων", ώρα Αρχαίων Ελληνικών.Ο καθηγητής αγορεύει κάνοντας βόλτες μέσα στην τάξη με το βιβλίο στα χέρια.Η μαθήτρια Παπαδοπούλου χαζεύει το ταβάνι σκεπτόμενη οτιδήποτε άλλο εκτός από τους αρχαίους προγόνους. Ο καθηγητής το αντιλαμβάνεται, πλησιάζει και της λέει: Παπαδοπούλου!!! Η μαθήτρια τινάζεται τρομαγμένη. Ο καθηγητής γυρίζει προς την τάξη και δηλώνει: "κατελήφθη εξαπίνης"!! Και τη ρωτάει: τι λέγαμε Παπαδοπούλου??? Η μαθήτρια: ………….!!!!!Και ο καθηγητής: "Σιγή ιχθύος"!!!!!Άλλες εποχές!!! Ούτε να χαζέψης δεν μπορούσες!!

  6. Ο/Η maria λέει:

    ωχ! μας πήραν χαμπάρι τα παιδιά και μαζεύουν τα μαργαριτάρια μας… δεν εκπλήσσομαι! ακόμα να ξεχάσω το "κεραυνός εν ελαιθρία" μιας φίλης μου Πληροφορικού ή το "είχε απαγκιστρωθεί πάνω του" μια άλλης φίλης μου, που ήθελε να πεί "είχε εξαρτηθεί από κάποιον"… ευτυχώς που έχουν φίλη φιλόλογο και τις σώζει πάντα διακριτικά και καλοπροαίρετα..τέλος θα αναφέρω ότι μια άλλη φίλη μου μου είπε ότι ο Καποδίαστριας έζησε προ Χριστού και δεν γνώριζε πότε ιδρύθηκε το νέο ελληνικό κράτος.. φυσικά δεν είχε ακούσει ποτέ για την συνθήκη της Ανεξαρτησίας!!!! γέλασα πολύ!!! αυτή ήταν ΠΕ20!!

  7. Ο/Η Στυλιανός λέει:

    Φίλε μου, το έχω γράψει και με άλλη ευκαιρία. Όταν πριν πολλά – πολλά χρόνια ήμουν στο Δημοτικό, είχα έναν δάσκαλο, τον κο Λάρδα.Μας έλεγε λοιπόν συχνά πυκνά ο δάσκαλός μας: "Διαβάζετε εφημερίδες για να μάθετε ελληνικά". (Ο ίδιος κυκλοφορούσε με την "ΑΥΓΗ" στην μια τσέπη και την "ΕΣΤΙΑ" στην άλλη. Μιλάμε για την περίοδο του\’60.Τώρα, ποιος δάσκαλος με σώας τας φρένας θα δώσει παρόμοια συμβουλή στα παιδιά του; (Εκτός βεβαίως εάν η επιθυμία του είναι είτε να τα καταστρέψει είτε να τα "προσανατολίσει" στο κομματικό μαντρί της επιλογής του).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s