Μάτια που δεν βλέπονται / φίλοι που δεν ποστάρουν …γρήγορα ξεχνιούνται.

Μάτια που δεν βλέπονται / φίλοι που δεν ποστάρουν …γρήγορα ξεχνιούνται.

Εκφράζω, λοιπόν, ανθρώπινα, ένα μικρό παράπονο… λίγοι ηλεκτρονικοί φίλοι με επισκέπτονται ή με σχολιάζουν πιά.

Από τη μια καταλαβαίνω [ο καθένας / ή εγώ αν προτιμάτε στη …κοσμάρα του] …από την άλλη λυπάμαι γιατί είχα επενδύσει σε σας, (τα σχόλιά σας, τις παρατηρήσεις σας, τις εντυπώσεις σας, τις ιδέες σας, …) για τα, νομίζω ή θέλω να πιστεύω σημαντικά, ερωτήματα / απαντήσεις της μικρής μαθητικής μας έρευνας.

Δεν πειράζει …καλή καρδιά.

This entry was posted in Blogs & Bloggers. Bookmark the permalink.

29 Responses to Μάτια που δεν βλέπονται / φίλοι που δεν ποστάρουν …γρήγορα ξεχνιούνται.

  1. Ο/Η ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ λέει:

    Ωμποοοο εγώ τι να πώ που δεν με επισκέπτεται κανένας!!! Γειά σου Αναστάση παραπονιάρη. Το πρόβλημα δεν είναι να ακούς. που ίσως να μην σε αρέσουν, αλλά να έχεις κάποιον να μιλάς και να σε ακούει έστω κιάν είναι ψευδαίσθηση .

  2. Ο/Η Βεατρίκη λέει:

    Καλησπέρα!!! Μην μου πικραίνεσαι! Ναι, από την πλευρά μου ήμουνα απούσα. Αν και έχω πολλά χρόνια που έχω αφήσει τα σχολικά χρόνια. Συνεχίζω την μάθηση αλλιώς…Ομως δεν σε ξέχασα. Κάθε φορά, που μπορώ, παρακολουθώ τα νέα σου. Και, έχω διαπιστώσει, έχεις πάντα ενδιαφέροντα πράγματα να πείς και ένα λόγο σημαντικό. Τώρα..για τα τεστάκια, είπα ας τα αφήσω στους μικρούς μαθητές σου.Τα λέμε..εκτός αν δεν με συγκαταλέγεις στους φίλους μιας και απευθύνεσαι ειδικά σε μαθητική έρευναΤην καλησπέρα μου

  3. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    ΝΑΙ έβγαλα …πίκρα, …παράπονο, …, …Όσο για την έρευνα – φίλοι μου – δεν θέλω μόνο τα σχόλια των μικρών ή των μαθητών [απ\’ αυτούς πηγάζει] …ίσα-ίσα των μεγάλων, δηλαδή τα δικά σας, θέλω.

  4. Ο/Η sofaki λέει:

    anastash moy logoi ygeias me kanoyn na apoysiazw syxna ..an kai edw alla sthn oysia egkwfalika apoysa..ma otan mporw lew thn kalhmera moy eisai aksiologos an8rwpos kai exeis polla na peis edw mesa..filia

  5. Ο/Η BΑΓΓΕΛΗΣ λέει:

    Φίλε Αναστάση ,Ακόμα είσαι στην αρχή ,Εχεις καιρό μπροστά σου Πρόσεχε το τιμόνι και τα μάτια ανοιχτά.Αδερφέ μου είσαι επιστήμονας,να βρείς τρόπους να επικοινωνείς επιστημονικά στη γ λ ώ σ σ α τους.Μοναχά έτσι θα επικρατήσεις,διαφορετικά θα σε φάει ο λα\’ι\’κισμός και ο φθηνός λόγος.Δεν θα κατεύεις χαμηλά για να φτάσεις ψηλά.Φίλοι υπάρχουνε,να είσαι βέβαιος,αλλά ο καθένας με το χούι του.Υπομονή και δύναμη .Αυτό δεν είναι βήμα ομιλίας Μόνον με προσωπικό μήνυμα….Σε τελευταία ανάλυσηαυτό δεν γυρεύουμε;

  6. Ο/Η Aeolos λέει:

    Είναι μάλλον συμβολικό : σήμερα σε είχα στο μυαλό μου. Θυμήθηκα εκείνη την καταχώρησή σου για τα ζόρια από τους δεκαπεντάρηδες -μετά από έναν τρικούβερτο καβγά, με τον … δεκαπεντάχρονο βεβαίως υιό μου.Ναι βρε Αναστάση, έχεις δίκιο. Προσωπικά πάντως, δεν είμαι και τόσο συχνός επισκέπτης στους χώρους, ειδικά σε βιβλία επισκεπτών, κλπ. Δεν είμαι και τόσο φίλος του … πρωτοκόλλου.Μέσα μου όμως -να είσαι βέβαιος γι\’ αυτό…-, είσαι καταγεγραμμένος, ως ένας από τους πιο συμπαθείς Κυρίους της γειτονιάς των Spaces.Να είσαι καλά φίλε Αναστάση. Και μη χάνεσαι βρε… :))

  7. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Ευχαριστώ παιδιά, …τελικά με σκλαβώσατε/σκλαβώνετε. [Δεν ξέρω αν τ\’ αξίζω όλ\’ αυτά που λέτε …].ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.

  8. Ο/Η - λέει:

    αυτο είναι το \’\’σήμα \’\’του χώρου αυτού.Εαν δεν είσαι στην κλίκα ….αντε ας το πώ ..και΄΄ομάδα\’\’να επισκέπτεσαι -σχολιαζεις-σαχλαμαρίζεις-καθε μέρα με τους ίδιους και τους ίδιους και δεν γίνεσαι αποδεκτός και δεν σε διαβάζει κανειίς!Σε ενδιαφέρει αυτό?δεν νομίζω οτι είχες την ευκαιρία και την έχασες…Μάλλον ….κάτι άλλο δεν έκανες καλά.Μοίρασες πολλά φιλιά??καλησπέρα Αναστάση.[Μεταξύ μας ούτε εσύ φαίνεσαι οτι παρακολουθεις και διαΒΆΖΕΙς άλλους χώρους.Αν δεν το δούμε \’\’παρε ίστικα….εχει και μια αμοιβαιότητα η τυπική έστω απλή επαφή εδώ μέσα]

  9. Ο/Η stelios λέει:

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  10. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Έχει δίκιο η Σοφία;;;;;, …δεν ανταποδίδω;;;;; …οπότε καλά να πάθω;;;;;{Βέβαια είχα δηλώσει …και νηστεία και δουλειές, αλλά …μπορεί να μην μετράει].Και πάλι δεν πειράζει, όπως ήδη έχω πει, ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ.

  11. Ο/Η maria λέει:

    Kαλέ μου Αναστάση! έχω μικρή παρουσία στο spaces,μην με παρεξηγείς..παρακολουθώ όσο μπορώ τις καταχωρήσεις φίλων και σχολιάζω έστω και καθυστερημένα ό,τι μου κάνει .."κλικ"..η έρευνα σου με ενδιαφέρει και ως εκπαιδευτικό , την έχω υπόψη μου και θα σχολιάσω εν ευθέτω χρόνω…για μένα η παρουσία σου δίνει κύρος και ποιότητα στο χώρο… το εννοώ…καλό σου βράδυ!!!

  12. Ο/Η black-Martini λέει:

    Εγω παντως θα το πω!!!>….Μαυρα ματια εκανα για να σε δω!!!…Τωρα ημουν μεσα και ειδα την ενημερωση για την καταχωρηση!!!…Αλλιως με ξερεις εμενα!!!…Οπου σχολη και γιορτη….η παρδαλω πρωτη!!!!χαχαχα..Αντε φιλακια φιλαρακι…..αντε…και γω εχω παραπονα……εχω ναι!!!!

  13. Ο/Η Monica λέει:

    Εγώ Αναστάση μου σε πέτυχα πάνω στην αναμπουμπούλα σου όμως δηλώνω παρόν … φιλιά

  14. Ο/Η . λέει:

    ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΟΦΕΙΛΩ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ….ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΣΠΡΑΤΩ ΤΟ ΙΔΙΟ….ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ…..ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ Η ΝΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ………ΕΔΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΡΟ……ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ…….ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΟΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΦΟΡΤΗΚΗ……ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ……ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ…….ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΩ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΗΓΝΩΜΗ………..ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ……

  15. Ο/Η dREAMs λέει:

    Και εγω με τη σειρα μου να ζητησω μια μεγαλη συγνωμη.Ειναι η πρωτη φορα που σε επισκεπτομαι.Μην εχεις παραπονο γιατι και εγω αισθανομαι καπως ετσι και γι\’αυτο σταματησα να κανω καταχωρησεις(τις περισσοτερς τις εχω σβησει).Ισως γινομαι κουραστικη, ειανι που δεν ξερω να κανω copy αυτα που θελω για να γινονται οι αναρτησεις μου ενδιαφερουσες.Διαβαζω τα ιστιολογια και γραφω την αποψη μου.Ζητω συγνωμη παραπονιαρικο μου. Οτι στο κοσμο αγαπας, να γινεται δικο σου, και να φωτιζουνε χαρες, σ\’ολο το προσωπο σου!!Την καληνυχτα μου

  16. Ο/Η katabran λέει:

    τετοιο συ-χαμενο κορμι εισαι!επενδυεις τα σχολια μας…ρηαλ εστεητ !!!σιγα μη δικαιολογηθω τωρα…που σου αφησα στεφανι και το πουλησες στον ομπραντοβιτς αντι α παρακαλεσεις την τσεσεκα να παρει πισω τον παπαλουκα!γκρινιαρη!α στην ευχη πια…τι να πω κι εγω!ελα οκ σοβαρευομαι…το λοιπον το θεμα εχει ως εξης: οταν το τι νεο υπαρχει σε πληροφορει ποτε εβηξε η μια , ποτε κατουρησε η αλλη αφενος και οταν η μια εχει κοκκυτη και η αλλη συχνουρια, ειναι λογικο να μην δγιω την ερευνα σου!θα τη δγιω …τωρα!φιλια!

  17. Ο/Η iannis λέει:

    Καλησπερα Ανασταση!!!Για να κανεις παραπονα φιλε μου..πρωτα θα πρεπει να κανεις την αυτοκριτικη σου..και να να δεις τι ειναι εκεινο που εκανε καποιους ανθρωπους φιλους σου να παψουν να ερχονται πια στον χωρο σου!!!Προσωπικα ερχομουν παντα..και σχολιαζα και σου αφηνα μια καλημερα..καλησπερα…ενα τραγουδι.!!!Καλι εδω..και στο facebook!!!Για μες μου λοιπον φιλε μου ποτε ηταν η τελευταια φορα που περασες για μια καλημερα…η ενα χρονια πολλα?ουτε καν το πασχα!!!Και ομως…οταν στελνω στους φιλους μου..ολους καποιο χαιρετισμο…ποτε δεν σε ξεχνω…Ανασταση!!Παρ\’ολα αυτα..δεν βγηκα να κανω παραπονα για το ποιος με θυμαται..και ποιος με ξεχασε…Μην παραπονιεσαι φιλε μου λοιπον…Πολλες φορες με την συμπεριφορα μας δινουμε στον αλλον να καταλαβει…αν τον γουσταρουμε…η οχι!!!Προσωπικα..οταν καλημεριζω καποιον..και αποφευγει…να μου την πει…για μενα σημαινει…."Δεν θελω να στην πω"οποτε…σιγα..σιγα κοβω..και τα πολλα παρεδωσε..Πιστευεις οτι ειμαι λαθος?Την καλησοερα μου Ανασταση…Να ξερεις οτι η εκτιμηση μου..για το ατομο σου..παραμενει…η ιδια!!!Αληθεια…Το βιβλιο σου…το κυκλοφορησες????Ξερεις οτι με ενδιαφερει!!!

  18. Ο/Η . λέει:

    ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!…..ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΕΣΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ……..ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ……..ΕΠΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!………ΒΥΕ..

  19. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Φίλε Γιάννη λυπάμαι αν σου έδωσα τέτοια εντύπωση, νομίζω, ξέρεις/έχεις καταλάβει πόσο σε εκτιμώ. Δεν σε απέφυγα ποτέ. Μπορεί τελευταία να μην σου λέω συχνά καλημέρα …αλλά που χρόνος;Μπορεί να έχεις ένα δίκιο [λες εμένα παραπονιάρη …αλλά το έβγαλες και \’συ το παράπονο σου] αλλά θα θυμάσαι οτι πριν το Πάσχα έκανα "ηλεκτρονική" νηστεία και όταν επέστρεψα μου ήταν αδύνατο να πω σε έναν-έναν τις ευχές μου, αν και το ήθελα, αλλά δυστυχώς /ή/ ευτυχώς …είστε πάρα πολλοί και ΔΕΝ προλαβαίνω. Τις είπα όμως γενικά και, θέλω να πιστεύω, όχι αόριστα.Ευχαριστώ για το κόπο σου, φίλε μου, Γιάννη. Ζητώ ταπεινά συγγνώμη.

  20. Ο/Η ALEKOS λέει:

    Καλησπέρα Αδερφέ…Δεν έχει σημασία αν συμφωνώ η διαφωνώ για το αν πρέπει να "παραπονιόμαστε" για τις επισκέψεις η όχι των φίλων..αλλά σκέψου πρώτα πόσες έχεις κάνει κι αν σου έχει παραπονεθεί κανένας γι\’αυτό…Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης..τελείως φιλικά.Απο την άλλη όταν η δουλειά με απασχολει με το πήγαινε έλα 10 ώρες τη μέρα..άντε κανα γυμναστήριο..άντε να μιλήσω με κανα φιλαράκι κολλητό εκτός η/υ ,άντε να μιλήσω με το κορίτσι μου..να ακούσω μουσική..να διαβάσω εφημερίδα..πόση ώρα μου μένει για τον υπολογιστή?Επισκέπτομαι κιεγώ πιο πολύ αυτούς που με επισκέπτοναι λογικό δεν είναι?Τη καλησπέρα μου….το ξαναλέω τελείως φιλικά

  21. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Και κάτι ακόμα [απ΄τη φύση μου είμαι καλοπροαίρετος] πιστεύω οτι τα σχόλιά σας είναι και αυτά τέτοια [καλοπροαίρετα, δηλαδή] …γιατί αν τα "μεταφράσω" [όχι μόνον αυτά που βλέπετε εδώ, αλλά και άλλα που έχω από mail] λίγο διαφορετικά ή τα θεωρήσω "κακοπροαίρετα" … … … …τότε μάλλον πρέπει να πάρω ανάποδες και να βγάλω το συμπέρασμα οτι κάποιοι με "ΤΙΜΩΡΟΥΝ" ή με "γράφουν" …επειδή (θεώρησαν, λάθος) οτι τους γράφω ή τους έγραψα [δεν το έχω κάνει και δεν θα το κάνω για κανέναν, ποτέ].Δηλώνω: δυστυχώς ΔΕΝ έχω χρόνο …όπως ξέρετε μας κυνηγάει όλους …αλύπητα.Και πάλι ευχαριστώ …και για τα καλά και για τα κακά.

  22. Ο/Η MARIA λέει:

    KAΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΙ ΣΟΥΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΜΑΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΟΥ

  23. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Φίλε, Αλέκο, ναι συμφωνώ λογικά είναι αυτά που λες και σαφώς και τα δέχομαι σαν φιλικά.Μην φοβάσαι δεν παρεξηγώ [νομίζω οτι το έχω αποδείξει, άλλωστε].Σ\’ ευχαριστώ.

  24. Ο/Η iannis λέει:

    Ανασταση..Δεν θεωρω οτι εβγαλα παραπονο..Την πραγματικοτητα σου εξεθεσα!!Αν παρατηρησες ουτε εγω στελνω πια καρτες στο βιβλιο επισκεπτων..Που να βρω..χρονο…αλλα στις σημειωσεις…η προσωπικο μηνυμα κοινο..που το στελνω σε ολους τους φιλους μου..το κανω συχνα…Και οχι γιατι κρατω τους τυπους αλλα γιατι το αισθανομαι…οσο και αν ακουγεται κουφο…Μπηκα στον κοπο να σου σχολιασω στην καταχωρηση σου..γιατι μου εκανε εντυπωση..γιατι αναρωτιωσουν που σε ξεχασαν…Δεν θα ηθελα να μου ζητησεις συγνωμη….το θεωρω υπερβολικο…Και εγω ξερεις οτι σε εκτιμω…Καλο βραδυ…

  25. Ο/Η Annyra λέει:

    Καλό βράδυ συνοδοιπόρε και ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο να έχουμε.Μετά το “συμπάθα με”….δηλώνω παρούσα.Εντάξει, ήταν καιρός να μου τα πεις…..Όχι δεν σε ξέχασα…είχα παραμείνει στο ότι θα ξεκουραζόσουν ακόμα.Είδες τι γκαγκά έχω στο κεφάλι;…..Να είσαι πάντα φωτεινός, χαρούμενος, δημιουργικός.Άννα

  26. Ο/Η . λέει:

    Καλησπέρα Αναστάση!Κατανοώ αυτό το παράπονό σου, όμως να ξέρεις ότι τίποτα δεν γίνεται εκ προθέσεως ή με δόλο….Προσωπικά, γιατί μόνο για μένα μπορώ να μιλήσω, σε θεωρώ ιδαίτερα αξιόλογο άνθρωπο και καλό φίλο, παρ\’ όλο που δεν ανταλλάσουμε συχνά σχόλια….Δυστυχώς ο περιορισμένος χρόνος και οι διάφορες υποχρεώσεις, μας αναγκάζουν να μην είμαστε παρόντες, καμιά φορά, όμως αυτό δε σημαίνει ότι ξεχνούμε ο ένας τον άλλον, ή ότι διαγραφόμαστε….Δηλώνω κι εγώ με τη σειρά μου παρούσα εδώ στον υπέροχο χώρο σου και τα λέμε…Καλό απόγευμα να έχεις και καλό σαββατοκύριακο! : ))

  27. Ο/Η stamatis λέει:

    εγω δεν ξερω ποσο συχνα ερχομαι να σχολιασω…ξερω οτι εχεις ενα αξιολογο μπλογκ που παντα διαβαζω!νασαι καλα

  28. Ο/Η MARIA λέει:

    Να \’μαι κι εγώ αργοπορημένη όπως πάντα 🙂 έχεις δίκιο φίλε μου ,καλά έκανες και μας το είπες δεν κάνει να τα κρατάμε μέσα μας ,μα ο χρόνος είναι ο \’\’φταίχτης\’\’ 48 ώρες χρειαζόμαστε 24 για την προσωπική μας ζωή και 24 για τον INTERNET, να δω μετά θα έκανες παράπονα ,θα σε ξέχναγε κανείς ? δεν νομίζω.. απ\’ ότι βλέπεις όλα τα φιλαράκια είναι εδώ 🙂 \’\’ΠΑΡΟΥΣΑ\’\’ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

  29. Ο/Η Μιχάλης λέει:

    Ἀναστάσιε προφανῶς μας δουλεύεις. Ἐδῶ βλέπω ἕνα σκασμό σχόλια!Βέβαια ἐν μέρει ἔχεις δίκιο, γιατί τό Space εἶναι ἀργό καί ἔγινε τεράστιο, ἐνῶ ἡ ὀργάνωσή του δύσκολα ἐπιτρέπει νά ἀντιληφθεῖς πότε κάποιος κάνει καταχώρηση.Ἐγώ προσωπικά ἔχω πάψει νά προσπαθῶ νά ἐπισκέπτομαι τούς ἠλεκτρονικούς φίλους.Γιά αὐτό κάθε τόσο στέλνω μέσω τοῦ Skydrive φωτογραφίες καί χαιρετίσματα σέ ὅλους.Καί σέ ἐσένα κατά λάθος μπῆκα. Τί παραπονιέσαι; Ἐδῶ ΕΓΩ πού ἔχω τήν ΚΑΛΥΤΕΡΗ σελίδα στό Space, τήν ΠΙΟ ἀστεία, τήν ΠΙΟ φιλοσοφημένη τήν ΠΙΟ ἐπίκαιρη, τήν ΠΙΟ (συμπλήρωσε ἐσύ τά ὑπόλοιπα ἐπίθετα γιά νά μήν χάνουμε χρόνο) καί ὁ μόνος πού ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΜΟΝΙΜΑ εἶναι ὁ Γιαννιδάκης. Σκέτη δυστυχία σου λέω!

Σχολιάστε

