Μετά τα “παράπονα” …σχόλια-παρατηρήσεις επι ΣΧΟΛΙΚΩΝ θεμάτων.

Παρατηρήσεις για την έρευνα:

Στην ερώτηση: “τι σας αρέσει στο σχολείο;” …κορυφαία απάντηση με 12 ψήφους: ΤΙΠΟΤΑ και 3η απάντηση με 8 ψήφους: το ΚΕΝΟ.

Στην ερώτηση: “τι θα θέλατε από το σχολείο” ενδιαφέρον έχουν οι απαντήσεις: καλύτερους καθηγητές, καλύτερους ανθρώπους για καθηγητές και κατανόηση από καθηγητές.  Επίσης και η: ψυχολόγος για τα παιδιά [και για τους καθηγητές – συμπληρώνω, εγώ – και όχι ένας αλλά δύο].

 


Δυστυχώς σας ξέφυγαν / δεν είδατε; / δεν σχολιάσατε; / δεν απολαύσατε την καταχώρηση [μόνον έξι φίλοι]:

Μιας και τελειώνουν τα σχολεία …”μαργαριτάρια …εκπαιδευτικών” – έκδοση 2η.

 


Παρακάτω σας δίνω το δεσμό για τα προηγούμενα ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ [Οκτώβρης 2008].  “μαργαριτάρια νο.1 – Μαργαριτάρια Καθηγητών: Η (μικρή) εκδίκηση του Μαθητή.”   http://stratoudakis.spaces.live.com/default.aspx?_c01_BlogPart=blogentry&_c=BlogPart&handle=cns!C8E4AFD67133FAE7!3176

Advertisements
This entry was posted in Εκπαίδευση. Bookmark the permalink.

19 Responses to Μετά τα “παράπονα” …σχόλια-παρατηρήσεις επι ΣΧΟΛΙΚΩΝ θεμάτων.

  1. Ο/Η Maria λέει:

    καλησπέρα Αναστάση μου!!!εμένα οι μαθητές οταν τους ρωτάω τι τους αρέσει στο σχολείο μου έχουν πει κι άλλα: το διάλειμμα!!οι εκδρομές!!!–πάντως κανείς δεν είπε το μάθημα-ή δεν τόλμησε να πει για να μην τον κράξουν οι άλλοι!!εντάξει,ειναι γνωστό πως η σχολική πραγματικότητα έχει γίνει για πολλους απο εμας –καθηγητες και μαθητές αφόρητη!!!Δεν ξερω αν κάνεις και σε λύκειο,όπως εγώ,αλλά εκει τα πράγματα ειναι πολύ χειρότερα!!!!θα σου πω κάτι…μια σύντομη απάντηση που ίσως λέει πολλά: σε ενα σεμινάριο φιλολόγων που πήγα αναγκαστικά,μετά την 4η ώρα που καθόμουν σε σχολικό καρεκλάκι κι άκουγα τις μαλ…του καθενός επιμορφωτή,τρελλαμένη κοίταζα πως να την κοπανήσω…πόναγε το κεφάλι μου απο το συνεχες μονοτονο μπλα μπλα τους και ποναγε η μεση μου και η πλάτη μου απο την ακινησια πάνω στο σκληρό ξύλο της μαθητικής καρέκλας!!!Απηυδισμένη όταν έφυγα αναρωτιόμουν πως μας αντέχουν αυτά τα δύστυχα παιδιά μας που στο κάτω κατω ειναι 15χρονα γεματα ζωή και ενεργεια –όχι 40άρηδες ή 50αρηδες που αγαπούν την καρέκλα κι όχι το τρεχαλητο!!!εσύ κανεις ενα μάθημα δημιουργικό ..έλα να δεις τι γινεται στην ώρα των Αρχαίων ή της Ιστορίας ή των Μαθηματικών!!!Τα νοιωθεις απο το βλέμμα ότι υποφέρουν,ειδικά τις τελευταίες ώρες..

  2. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Από τη στιγμή που αποφάσισαν να στέλνουν ΟΛΑ τα παιδιά να τελειώσουν το Λύκειο κάτι δεν πάει καλά στην εκπαίδευση…Δεν κάνουν ΟΛΕΣ οι μέλισσες μέλι…Καλό βράδυ..

  3. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    "Αχ, Μαρία μου", πόσο δίκιο έχεις. Τα ξέρω όλ\’ αυτά και άλλα περισσότερα, όπως όλοι μας, είτε τα παραδεχόμαστε είτε όχι. Όπως θα είδες στις απαντήσεις μεγάλο μερίδιο ψήφων έχουν και οι εκδρομές και το διάλειμμα. Ναι, κάνω και στο Λύκειο [εκτός από φέτος] …ξέρω κι απ\’ αυτό. Άσε αυτό με τις καρέκλες …το ίδιο έχω σκεφτεί πολλές φορές κι εγώ όταν κάθομαι σε μαθητική καρέκλα και το κάνω συχνά. Ξέρεις έχω μια αλλεργία με την "έδρα" δεν έχω καθήσει / και ούτε θα καθήσω ποτέ. Τώρα για το πως μας ανέχονται τα "εφηβάκια" …αυτό είναι μια άλλη πικρή ιστορία [τους]… …το πίνουν με το ζουμί τους που λέει και ο λαός.

  4. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Θανάση μου, πιστεύω οτι επιτέλους, ΠΡΕΠΕΙ όλα τα παιδιά να έχουν 12χρονη εκπαίδευση. Σαφώς και δεν θα κάνουν όλοι μέλι …αλλά να μην μάθουν πως γίνεται;;;

  5. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Κάποτε το ξεκαθάρισμα των μαθητών που "μπορούν" να προχωρήσουν γινόταν με εισαγωγικές εξετάσεις στο Γυμνάσιο. Όσοι δεν είχαν την δυνατότητα πήγαιναν σε τεχνικά επαγγέλματα,αγρότες,κλπ. Παρ\’ όλα αυτά στα Πανεπιστήμια η εισαγωγή γινόταν με εισιτηρίους εξετάσεις!! ΤΟΤΕ ο μαθητής άνευ φροντιστηρίου γινόταν επιστήμονας….Τώρα που όλοι "κουτσοί-στραβοί στον άγιο Παντελεήμονα"(!!!!) ,και φροντιστήρια χρειάζονται και αυτοί που πέρνουν πτυχία δεν έχουν καμία σχέση με τους πτυχιούχους της δεκαετίας του 50 και του 60..Εκτός αυτού πλημυρίσαμε από άνεργους πτυχιούχους που αρνούνται να κάνουν άλλη δουλειά (τις αφήσαμε για τους Αλβανούς) και γυρίζουν αργόσχολοι στις καφετέριες….Δεν είναι ο γιαλός στραβός…Στραβά αρνενίζουμε…κατά την ταπεινή μου γνώμη βέβαια…

  6. Ο/Η ΕΡΙΦΥΛΗ λέει:

    Από το ελληνικό σχολείο λείπει αυτό που θα αναδείκνυε την φαντασία και κατ\’ επέκταση την δημιουργικότητα… Μάλλον τα προσπερνούμε ως περιττά.. επαφίεται στην καλή θέληση ορισμένων εκπαιδευτικών και στο μεράκι γι αυτό που κάνουν… Επίσης κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό και που ευθύνεται για την σχετική απέχθεια είναι πως τα παιδιά αντιμετωπίζονται ως σύνολο και όχι ως μονάδα… Ποιος άνθρωπος θα ένιωθε άνετα σε ένα τέτοιο περιβάλλον που εμφανίζεται ως εχθρικό και δεν θα ήθελε έστω και ενστικτωδώς να αποδράσει ?

  7. Ο/Η ΕΡΙΦΥΛΗ λέει:

    Διαφωνώ με την 12χρονη εκπαίδευση όχι για κάποιον άλλον λόγο όσο για το ότι την θεωρώ χάσιμο χρόνου..αυτό χωρίς διακρίσεις αλλά για όλους τους μαθητές ανεξαιρέτως.. Δεν θα ξεχάσω κάποτε που είχα ακούσει έναν λογοτέχνη να ιστορεί πως λόγω του πολέμου και αφού τα σχολεία ήταν κλειστά τα μαθήματα τα έκανε κοντά σε μια δασκάλα … σε 3 χρόνια είχε καλύψει την ύλη όλου του τότε δημοτικού.. Το θέμα δεν είναι η διάρκεια αλλά η ποιότητα αλλά έλα που αυτή εξυπηρετεί πρακτικούς λόγους όπως την απορρόφηση διδακτικού προσωπικού συν τις επιπλέον στρατιές υποψήφιων εργαζομένων που θα διοχετεύονταν πρόωρα στην αγορά εργασίας … Όλα είναι κανονισμένα να εξυπηρετούν το σύστημα..

  8. Ο/Η - λέει:

    τα μαργαριταρια είναι οι διδάσκαλοι σ\’ημερον….τόπαμε αυτό μην επαναλαμβανόμαστετα παιδια μια χαρα είναι!!!!

  9. Ο/Η . λέει:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ….ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΦΕΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ;;;;ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ……ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ…..ΑΦΗΝΩ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ………ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΛΕΜΕ….ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΝΟΗΤΑ…..ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΟ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ…..ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ;;;;ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΧΟΛΕΙΟ…..ΕΣΤΩ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ….ΜΕΤΑ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΦΑΝΕ…….ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ….ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ…….ΓΙΑ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ……ΜΕΤΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ……ΜΕΤΑ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΤΑ ΠΑΜΕ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ………ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΝΟΙΩΣΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ;;;;ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ;;;ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΔΕΙΑΛΛΕΙΜΑ ΚΑΛΟΣ Η ΚΑΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ;;;;ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ;;;;ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ Η ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΟΥΝ……ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ…….ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ….

  10. Ο/Η Annyra λέει:

    Φωτεινή, δημιουργική εβδομάδα να έχουμε όλοι μας συνοδοιπόρε Αναστάση.Τοποθετώ ένα απόσπασμα απ’ την ηλεκτρονική διεύθυνση:http://www.aspe.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=551&Itemid=2 Που είναι και οι δικές μου απόψεις για το εκπαιδευτικό μοντέλο. «Άνοιξαν τα σχολεία. Για κάποιους ένα ευχάριστο και μοναδικό γεγονός, για τους περισσότερους θλιβερό. Σε μια μακρινή χώρα, στη Φινλανδία, που εδώ και μια δεκαετία οι μαθητές της βγαίνουν πρώτοι σε όλες τις διεθνείς αξιολογήσεις του ΟΟΣΑ(οι δικοί μας τελευταίοι), γιορτάζουν τις μέρες αυτές.Γιορτάζουν, γιατί μετά από δύο μήνες διακοπών βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και δασκάλους φίλους τους, στη μικρή κοινότητα του σχολείου τους. Στη Φινλανδία, στα πολυθέσια και ολοήμερα σχολεία θα βρεις παιδιά από 8 μηνών μέχρι 16 ετών. Όταν εργάζονται και οι δύο γονείς μπορούν να αφήσουν το 8 μηνών και άνω παιδί τους στο σχολείο μαζί με τα μεγαλύτερα αδερφάκια του. Στη μικρή κοινότητα του σχολείου θα βρεις παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού, σκοπίμως, δεν υπάρχουν ειδικά ιδρυματικά-σχολεία. Θα βρεις βρέφη, να μαθαίνουν από μικρά να συνυπάρχουν με μεγάλους και αναπήρους, όπως στην κοινωνία των μεγάλων, καλλιεργώντας το αίσθημα της ευθύνης και της αλληλεγγύης των μεγάλων παιδιών προς τα μικρότερα και προς τα διαφορετικά.Στη Φινλανδία γιορτάζουν, γιατί θα βρεθούν πάλι σε σχολεία με σύγχρονα εργαστήρια και αμφιθέατρα, με κλειστά γυμναστήρια και πισίνες, με ειδικές αίθουσες χαλάρωσης και σάουνας, με εστιατόρια με το δωρεάν φαγητό και το σημαντικότερο, γιατί θα μάθουν και θα δημιουργήσουν γνώση με τους δασκάλους φίλους τους, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα, όπως στην Ελλάδα. (Οι δάσκαλοί μας, ακόμη και να θέλουν να πάρουν πρωτοβουλίες δημιουργικής μάθησης δεν μπορούν. Είναι υποχρεωμένοι να δουλέψουν με συγκεκριμένα βιβλία με έναν στόχο: «να βγει όπως-όπως η ύλη», αποστηθισμένη βεβαίως). Τα παιδιά στη Φινλανδία, στις πρώτες έξι τάξεις, κάνουν συχνά τεστ, όχι όμως για να βαθμολογηθούν (να τιμωρηθούν όπως τα ελληνόπουλα)αλλά για να διαπιστωθούν οι αδυναμίες τους ώστε να τους παρασχεθεί εξατομικευμένη ενισχυτική διδασκαλία. Η φιλοσοφία τους είναι, «η βαθμολογία αποθαρρύνει και ωθεί ακόμη περισσότερο στην άρνηση μάθησης τον κακό μαθητή, ενώ επιβραβεύει τον καλό μαθητή, που έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζεται την επιβράβευση». Τα παιδιά στη Φινλανδία μπορούν ήδη από τις πρώτες τάξεις, να επιλέξουν ακόμη και το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Ένα παιδί της δευτέρας δημοτικού, μπορεί μια ημέρα να επισκεφτεί κάποιο μάθημα της τρίτης ή ακόμη και της πρώτης, αν νομίζει πως αυτό χρειάζεται περισσότερο. Τα παιδιά στη Φινλανδία αλλά και σε πολλές άλλες χώρες, που το εκπαιδευτικό τους σύστημα είναι ανάμεσα σε εκείνο των πρώτων πέντε στον κόσμο, όπως στην Ιαπωνία, Κορέα και Καναδά, όταν έχουν τεστ στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, ακόμη και στη γλώσσα τους, επιτρέπεται να έχουν μαζί τους βοήθημα (βιβλίο με τους μαθηματικούς, φυσικούς, χημικούς τύπους και λεξικό γλώσσας). Οι παιδαγωγοί τους δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν από τα παιδιά να μάθουν απ έξω πράγματα, που μετά από μερικές εβδομάδες δε θα θυμούνται. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μάθουν τα παιδιά τους να σκέπτονται λογικά, με κριτική αναλυτική σκέψη, κατανοώντας περίπλοκα νοήματα και αλληλοσυσχετισμούς. Με λίγα λόγια, τους ενδιαφέρει να αγαπήσουν τα παιδιά τη μάθηση και το βιβλίο για να συνεχίσουν να μαθαίνουν μόνα τους. Με το ζόρι δε μαθαίνει κανείς. Με το ζόρι μπορείς μόνο να αποστηθίσεις ξένη γνώση, για λίγο καιρό.Όταν το απόγευμα, μετά την ενισχυτική διδασκαλία, οι Φιλανδοί μαθητές πάνε στο σπίτι, αφήνουν τη σάκα με τα βιβλία στο σχολείο. Όλη η υπόλοιπη ημέρα τους ανήκει. Χαίρονται την παιδικότητά τους. Τεστ για το σπίτι απαγορεύονται. Η λέξη φροντιστήριο δεν υπάρχει ούτε στο λεξικό τους. Είναι πρώτα στην Ευρώπη στην ανάγνωση εξωσχολικών βιβλίων και τελευταία σε τηλεθέαση. Τα ελληνόπουλα τρέχουν από φροντιστήριο σε φροντιστήριο σαν κουρδιστά πορτοκάλια. Το μόνο που τους μένει μετά, είναι να καθίσουν εξαντλημένα μπροστά στην τηλεόραση μέχρι να τους πάρει ο ύπνος. Σε καμιά άλλη χώρα του κόσμου δε βλέπεις παιδιά με τσάντες να κυκλοφορούν μέχρι τα μεσάνυχτα τρέχοντας σαν τον Βέγγο να προλάβουν το επόμενο μάθημα αποστήθισης, προς μεγάλη ικανοποίηση των φροντιστηρίων. Είναι δυνατόν αυτά τα τραύματα της χαμένης παιδικότητας να μην έχουν βαθιές και μακροχρόνιες ψυχικές συνέπειες;Τα περισσότερα ελληνόπουλα πάνε άκεφα σε άθλια δημόσια σχολεία, που μοιάζουν σαν γκαράζ αυτοκινήτων. Θα συναντήσουν δασκάλους, στην πλειονότητά τους σκυθρωπούς και δίχως όρεξη, που από τότε που τελείωσαν τις σπουδές τους δεν έχουν ανοίξει βιβλίο. Θα συναντήσουν δασκάλους, για τους οποίους η λέξη εξατομικευμένη προσέγγιση μαθητή με ιδιαίτερα προβλήματα, υπάρχει μόνο στα λεξικά. Θα πρέπει να αποστηθίσουν κακογραμμένα βιβλία πάνω στα οποία θα εξεταστούν. Όποιος έχει την καλύτερη μνήμη ή τις καλύτερες τεχνικές αποστήθισης, όχι απαραίτητα και το καλύτερο μυαλό, θα επιβραβευθεί. Οι κακοί μαθητές θα τιμωρηθούν και θα σπρωχθούν στη μαθησιακή άρνηση. Η μαθητική διαρροή στη χώρα μας, σε κάποιες περιοχές ξεπερνά το 30% , ενώ στη Φινλανδία είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Η απάντηση της υπουργού παιδείας τους είναι: «είμαστε μια μικρή χώρα και δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε ούτε έναν μαθητή». http://www.aspe.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=551&Itemid=2Συγχωρέστε με για το σεντόνι. Να είσαι πάντα δημιουργικός, φωτεινός, χαρούμενος.Άννα

  11. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Απόλυτο σωστό αυτό που γράφει η Άννα…ΑΛΛΑ (πάντα υπάρχει ένα αλλά) η Φιλανδία δεν χαλάει τα λεφτά της αγοράζοντας κάθε χρόνο αεροπλάνα και τανκς όπως εμείς και η Τουρκία….έχουν μυαλό οι κυβερνώντες το Σουόμι!!!!!

  12. Ο/Η EL NIONIO λέει:

    Η ιδέα μου είναι ή η απάντηση "ΤΙΠΟΤΑ" επικρατεί εδώ και πολλά χρόνια?Φίλε Αναστάση το σχολείο δε το νοστάλγησα εκτός απο τη φιλολογό μου στη Α λυκείου.Ήμουν αυτό που λέμε "καλός" μαθητής.Έμαθα καλά να κυνηγάω βαθμούς..να κυνηγιέμαι με τα ονειρά μου..και το χειρότερο να τους ξεφεύγω..διοτι ώς καλός μαθητής έμαθα το βασικό.."Άσε τι σου λένε στο σχολείο όταν θα βγείς στη ζωή…."Μη μου πείς ότι δε το έχεις ακούσει?Τη καλησπέρα μου.

  13. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Παιδιά – τι να πω – με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι σχολιάσατε τον "επίλογό" μου [όταν εγώ δηλαδή θεώρησα οτι μάλλον δεν ενδιαφέρει το θέμα …άντε τώρα πάμε γι\’ άλλα.Κατακλείδα: "είπατε πολλά σωστά και είμαι σίγουρος οτι έχετε/έχουμε κι\’ άλλα πολλά ακόμα να πείτε/πούμε, ειδικά οι γονείς". Το Υπουργείο έφτιαξε ένα ιστολόγιο [κάτι σαν τις παλιές επιτροπές θα μου πείτε και μάλλον έχετε δίκιο] και ζητάει: "όσο το δυνατόν περισσότερες προτάσεις πάνω στα θέματα του διαλόγου για την Παιδεία που έχει ξεκινήσει στο πλαίσιο του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Σ.Π.Δ.Ε.). Προτάσεις οι οποίες θα τίθενται υπόψιν των μελών του Σ.Π.Δ.Ε. ως αρμόδιο όργανο, προκειμένου να συζητηθούν και να αξιολογηθούν".Τ\’ όνομά του: http://www.meafora.gr/

  14. Ο/Η katabran λέει:

    δε ξερω για τα παιδια, αλλα σιγουρα εγω βαριεμαι πολυ περισσοτερο το σχολειο…βαριεμαι να βγαλω θεματα, αρνουμαι να χαρακτηριζω με εναν αριθμο εναν ανθρωπο…αρνουμαι γενικα να κανω τον παρκαδορο μη αυτοκινητων οχηματων!ναι ειμαι γκρινιαρα του κερατα…και βαριεμαι να διαβασω τον επιλογο σου!φιλια!

  15. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Άννα μου, έχεις δίκιο και γω βαριέμαι …να κάνω τον ΜΠΑΤΣΟ στα παιδιά [ειδικά αυτή την εποχή], τουλάχιστον.

  16. Ο/Η maria λέει:

    Σχολίασα στο κυρίως Θέμα..από τον Επίλογο κρατώ το link με τα μαργαριτάρια μας!Βαριέμαι τις επιτηρησεις να πάρει, αφόρητα όμως, και τους γελοίους των Επιτροπών…

  17. Ο/Η Johonny λέει:

    Θα μπορουσα να γράψω σελιδες αλλα είναι γεγονος οτι το εκπαιδευτικό συστημα στην Ελλάδα ειναι σαπιο περα για περα και να υπαρχουν καποιοι εκπαιδευτικοί που ακόμη αντιστεκονται χανονται στη γενική σαπίλα. Το σχολείο προθάλαμος για το φροντιστηριο για να αιμοραγουν οι γονεις και να συντηρουν ενα κατεστημενο που δημιουργουν ολοι οσοι ασχολουνται με την εκπαιδευση. Μηπως καποιοι θελουν τα παιδια μας αμορφωτα;; ΤΕΣΠΑ πολλα ειπα…καλημερα !!!!

  18. Ο/Η black-Martini λέει:

    στα παιδια μου αρεσουν οι εκδρομες και η γυμναστικη………..πειραζει που εχω εξυπνα παιδια;;;;

  19. Ο/Η . λέει:

    Εύχομαι κι ελπίζω για ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μας….γιατί τόσα χρόνια ζητούν και φωνάζουν για τα αυτονόητα κι όμως ουδείς δείχνει να ενδιαφέρεται…..Τα παιδιά αυτά είναι η ελπίδα και το μέλλον αυτού του τόπου, αλλά και κάθε τόπου….Ας πάψουν οι ανευθυνο-υπεύθυνοι να στρουθουκαμηλίζουν και ας ασχοληθούν επιτέλους σοβαρά με τα προβλήματά τους…..Μπράβο σου Αναστάση και συγχαρητήρια για τις επιλογές και τα πάντα υπέροχα θέματά σου!!!Καλό βράδυ να έχεις :)))

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s