Η σοβαρότερη πολιτική – εκλογική εκπομπή έγινε από τον τ.σ. Star.

 

“Σοβαρά” μιλάω παιδιά
και για να σας το αποδείξω …

       

       

       

ορίστε …οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους.

7.30 με 8.30.

[Αχ! και ν’ αναγνώριζα πουθενά τον κ.λο μου …τι θα τους έκανα].

 

Γελά[σ]τε γιατί χανόμαστε…………………

This entry was posted in Ειδήσεις και πολιτική. Bookmark the permalink.

18 Responses to Η σοβαρότερη πολιτική – εκλογική εκπομπή έγινε από τον τ.σ. Star.

  1. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Κανένα κωλαράκι χωρίς στρίγκ δεν βρήκες βρε Αναστάση…Σεμνότυφος είσαι…..χου χου χου χου …..

  2. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Αυτά συνέλαβα μωρέ Θανάση …τι να κάνω. Το ρεπορτάζ μου δεν είναι τόσο αξιόλογο όσο των ρεπόρτερ του φοβερού ΣΤΑΡ. Θα μάθω όμως που θα πάει.

  3. Ο/Η iannis λέει:

    Θα συμφωνησω με τον Θαναση!!!!Μα σε ολοκληρη Μυκονο…δεν Βρηκες τιποτα Ανασταση????Στο Super Paradise..πηγες????Ολο και κατι θα εβρησκες!!!Την καλησπερα μου..και καλη βδομαδα!!

  4. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Παιδιά, ξαναλέω, οι φωτό είναι του ΣΤΑΡ, δυστυχώς όχι δικές μου [δεν είμαι τοσο καλός;].Εγώ τις "έκλεψα" μέσω τηλεόρασης.

  5. Ο/Η . λέει:

    ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΣΟΥ ΦΩΤΟ……………ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗ…….

  6. Ο/Η Τσουκνιδιτσα λέει:

    Οταν γίνονται αντιγραφες… οταν υπάρχει μεράκι…. το αποτέλεσμα καλυτερο απο το πρωτοτυπο!!!Συνέχισε Ανασταση… Εισαι φοβερός!!!Καλησπέρα!!!

  7. Ο/Η sofaki λέει:

    pwpwwwwwwwwwwwww..teleies fwto …krystalo 8alassa xaxaa nasai kala anastash moy..

  8. Ο/Η ALEKOS λέει:

    Φαίνεται πριν το ρεπορτααζζζζ(το λέω με προφορά μη μας βρει καμμιά Κάταμπραν και μου ταχει και μαζεμένα)..πριν το ρεπορτάααζζζζ λοιπόν ο Λιάτσος είχε κάνει τις προσευχές του στη Βίσση και ήταν σε φόρμα.Τη γνώμη μου για την αποχή την είπα……τη κατάσταση και τη πολιτική συνείδηση του Έλληνα ψηφοφόρου τη δείχνουν οι φωτό μια χαρά

  9. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    ομορφες φωτογραφιες….ακομα και σαν αντιγραφη….αλλά που παει το μυαλο σας καλε?????την θαλασσα ηθελε να δειξει….τα σκαγια πηραν τις κοπελλιες….

  10. Ο/Η sugar λέει:

    εντυπωσιακο το ρεπορταζζζζ..!!! ηλιος , θαλασσα και το μπικινακι….:))

  11. Ο/Η maria λέει:

    χαχαχαχαχα! και γω Σταρ έβλεπα που κάθε λίγα λεπτά έλεγε τα συνολικά της Επικράτειας… λίγα και καλά!!!! την καλησπέρα μου…εγώ ψήφισα το Κόμμα της παραλίας!!!! το καλύτερο ψηφοδέλτιο!

  12. Ο/Η Maria λέει:

    ωραίο ρεπορτάζ περί εκλογών..ξερουν τι κανουν οι μαγκες του Star!!!όπου πάει το ρεύμα..ή όπου το πάνε αυτοί!!!!θα μου πεις..οι άλλοι στα υπόλοιπα κανάλια καλύτεροι ήτανε;;;-όχι βέβαια!!όποτε καλύτεροι οι πισινοί!!!Όσο για την άποψη που φαίνεται κι εδώ στα σχόλια,ότι δήθεν καλύτερη η παραλία παρά η ενασχόληση με την πολιτική θα πω ότι πρωτιστο ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!!καλοί οι κ..λοι και οι παραλίες αλλά απαράδεκτες τέτοιες εκπομπές που διαμορφώνουν α-πολιτικά άτομα γιατί έτσι βολεύει το σύστημα που θέλει ΜΑΖΕΣ κι όχι δραστηριοποιημένους λαούς..–Αναστάση,σόρρυ που το δικό μου σχολιο παραείναι σοβαρό…αλλά επειδή ξέρω τις ειδήσεις του Σταρ..δε μπορώ ειλικρινά ούτε καν να χαμογελάσω με αυτές..

  13. Ο/Η ποκαχόντας λέει:

    γκουχου-γκουχου….εεεεεε!!! η φωτο πανω τριτη δεξια κατι μου θυμιζει..απο που ειπαμε ειναι οι φωτο;;;;;

  14. Ο/Η Annyra λέει:

    Καλό βράδυ συνοδοιπόρε Αναστάση.Μέχρι τώρα(εδώ και τρεις ημέρες), δεν έχω ανοίξει τηλεόραση, δεν ξέρω τι γίνετε…Όμως αφού Κυριακή στις 7και 5 π.μ. ήρθα Αθήνα ψήφησα συνέχισατο γλέντι, χάρηκα Ελλάδα….Να είσαι πάντα φωτεινός, χαρούμενος, δημιουργικός.Άννα

  15. Ο/Η Maria λέει:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ!! ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΟΛΟΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ "ΝΤΥΜΕΝΟ" ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΡΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑΚΙΑ.

  16. Ο/Η katabran λέει:

    το ρεπορταζζζζ του κωλου το προσυπογραφω!ωραιοι κωλοι! το σωστο να λεγεται!καλυτερα να βλεπω τεοιους κωλους παρα το κωλοσυστημα με τους κωλοεκπροσωπους του!κριμα που στο σταρ δεν ειδαμε και ευρωπεη!κωλοκαναλο τι περιμενεις!

  17. Ο/Η black-Martini λέει:

    Ευτυχως που δεν ηρθαν στην Κερκυρα για το ρεπορταζ……χαχαχαχα……ημουν και γω σε καποια παραλια εκεινη την ωρα.Ψηφισα ομως πριν…..περασα απο την καλπη με το μαγιο……Τηλεοραση ουτε που ειδα….πειραζει;;;…Ειχα καλυτερα πραγματα να δω στην παραλια…..χαλαραααααα….οφθαλμολουτρο!!!

  18. Ο/Η vivi λέει:

    Καλό καλοκαίρι!!!!

Σχολιάστε

