“γομάδες”, “σχολιάδες”, “κακεντρεχάδες” …και άλλοι σε: “άδες” του space …Ειρήνη.

 

Κορυφαία (αρχίζω λίγο ανάποδα):

  • "δεν καταπιέζω και δεν παρεξηγώ που δεν περνάτε για ένα γεια… γιατί κάνω και γω το ίδιο…" Μαρία,
  • "ΤΟ SPACE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΜΟΥ Η ΖΩΗ" Μαρία,
  • "Αυτοί που μας σβήσανε, θα έχουν την τύχη ν’ απολαύσουν τα αιθέρια μέρη που θα τους γράψουμε"Aaylita. [Το καλύτερο(τερο) – Σύνθημα / Προτροπή…].

(Αυτή έπρεπε να είναι η κανονική αρχή) Με αφορμή:

  • τα πολλά (πικρόχολα) σχόλια και παράπονα το τελευταίο διάστημα στο space,
  • το εξαιρετικό κείμενο της φίλης: Μαρίας: “savoir vivre!”,
  • το κείμενο του φίλου: Μιχάλη  "Εκκαθάριση καταλόγου φίλων",
  • και λόγω και δικού μου ψώνιου [το είπα ευγενικά …δεν μπορείτε να πείτε].


Ξαναδίνω [ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ …ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑ], το (ζηλευτό – της είπα οτι τη ζηλεύω – με την καλή έννοια, ε! – …θα ήθελα να το έχω γράψει εγώ {“άτιμη” συναδέλφισσα …κι ας είσαι και …φιλόλογος}) κείμενο της Μαρίας [έχω άδεια, ε!  – άτιμο κλοπυράϊτ):

savoir vivre!  –  http://demima2007.spaces.live.com/  ["Μη με γυρέψεις αλλού μονάχα εδώ να με γυρέψεις μόνο σε μένα"]:

δεν το συνηθίζω… να μιλώ για διαδικαστικά και για savoir vivre εντός του spaces…
αλλά με αφορμή μια (ακόμα) καταχώρηση περί διαγραφών λόγω μη επισκεψιμότητας σε ένα χώρο
οφείλω στον εαυτό μου να μιλήσω και γω μια φορά …
το Spaces είναι για μένα ένα μικρό κομμάτι της ζωής μου…
τέτοιο είναι το γυμναστήριο, ο καφές,
η παραλία και οι ρακέτες… τα ανήψια μου, ο αδερφός μου, η οικογένειά μου…
οι φίλοι μου, η δουλειά μου που την λατρεύω…
ΤΟ SPACES ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΜΟΥ Η ΖΩΗ
δεν μπορώ όλη μέρα να είμαι μπροστά στον υπολογιστή…
δεν μπορώ να περνώ από όλους τους φίλους  μου (κάπου 75)
να μοιράζω καλησπέρα, καληνύχτα κλπ…
δεν μπορώ να είμαι στο μσν 24 ώρες το 24ωρο, ούτε μια ώρα μπορώ να πω..
βαριέμαι, πιάνομαι, δεν μπορώ την αδράνεια…
όσο και να το θέλω, δεν μπορώ…
παρακολουθώ τις καταχωρήσεις που με ενδιαφέρουν
ή με εξιτάρουν και σχολιάζω, αλλά όχι από υποχρέωση
αλλά από ενδιαφέρον…
δεν καταπιέζω και δεν παρεξηγώ που δεν περνάτε για ένα γεια…
γιατί κάνω και γω το ίδιο…
αλλά αυτό δεν είναι αιτία διαγραφής… σε καμιά περίπτωση…
αιτία διαγραφής θα είναι ας πούμε μια ισχυρή και προσβλητική παρενόχληση…
μια απειλή, μια απρεπής συμπεριφορά σε βάρος μου…
ό,τι δηλαδή συμβαίνει και στην πραγματική ζωή…
εκτιμώ και ξεχωρίζω πολλούς ανθρώπους εδώ μέσα…
αξιοπρεπείς, με έντονη προσωπικότητα, καλλιέργεια, σοφία, ήθος…
αλλά δεν μπορώ να είμαι συνεπής…
συγχωρέστε μου λοιπόν την ασυνέπεια…

εύχομαι
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΟ σε όλους σας!

 



Στο Μιχάλη, λοιπόν, έγραψα:
Φίλε Μιχάλη …αυτά που περιγράφεις και συ και οι υπόλοιποι φίλοι …δυστυχώς συμβαίνουν και εδώ [καθρέφτης της "κανονικής" ζωής].

Οι λόγοι διαγραφής: πολλοί, κάποιοι σημαντικοί / κάποιοι (τις περισσότερες φορές) ασήμαντοι: μη επισκεψιμότητα, κακεντρέχια, παρεξήγηση, μικρότητες, …, …, …
Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορούμε όλοι και όλη την ώρα να είμαστε στο space [στο άλλο καλά θα’ ταν]…

Πολλές φορές η πραγματικότητα …μπλέκεται με την …εικονική…….  …και άστα να πάνε.

Κι εγώ πολλές φορές "μόνο" βλέπω ή διαβάζω …δεν μπορώ να γράφω συνέχεια …είτε γιατί δεν έχω ώρα, όρεξη, … είτε οι προηγούμενοι τα είπαν όλα.

Ο "απλός παρατηρητής" που λέει και η φίλη μου η Contessina δεν είναι υπολογίσιμη μονάδα…

Μάλλον ο καθένας μας έχει πλάσει τον δικό του …"κόσμο" και εδώ μέσα …και το κουβάρι είναι πολύ μεγάλο.

"Πάρτο αλλιώς" λοιπόν και μην ………………………..

 


Όλο το κείμενο της Contessina:
μια φορά μόνο αναγκάστηκα να διαγράψω κάποιο φίλο από τη λίστα των φίλων μου και το έκανα με άλλο τρόπο, παρόμοιο με αυτό που αναφέρεις…. Προσωπικά δεν ξέρω αν με έχει διαγράψει κάποιος..με όσους φίλους επικοινωνώ δεν έχω αντιμετωπίσει παρόμοια περίπτωση…… Νομίζω ότι καθένας είναι ελεύθερος να πράττει όπως θέλει….αλλά σε περίπτωση διαγραφής καλό (και ευγενικό) θα είναι να ενημερώνεται αυτός που διαγράφεται σχετικά με τους λόγους της διαγραφής του…..
Κατά τα άλλα, έχω προσέξει κι εγώ να συμβαίνουν διάφορα εδώ μέσα…..απλώς, προτιμώ να κρατώ στάση απλού παρατηρητή….. :))


Επίσης συμφωνώ και με:

  • την Άννα:
    Έρχομαι αρκετές φορές και σε διαβάζω, μα όμως λόγο έλλειψη χρόνου δεν αφήνω τα χαιρετίσματα μου…
    Για το θέμα σε ευχαριστώ, διότι είμαι μόνο πέντε μήνες εδώ και δεν γνωρίζω αρκετά.
    Σήμερα κιόλας θα το ψάξω.
    Να είσαι πάντα φωτεινός, χαρούμενος, δημιουργικός.
  • τη Βεατρίκη:
    Να πω μια Καλημέρα Μιχάλη μου
    Καλημέρααααααα!
    Τόοση μεγάλη
    Ε και τι να κάνουμε! Δεν μπορούνε όλοι οι ανθρώποι να εκτιμήσουνε το χιούμορ! Τους τρώει η σοβαροφάνεια….μου φαίνεται, ο ένας λόγος
    Θα υπάρχουνε και άλλοι..
    Μην χολοσκάς..
  • τη Μαρία:
    γεια σου Μιχάλη!!!!μην πολυδίνεις σημασια..εμενα με διαγραψανε καποιοι πχ όταν ήμουν στο..νοσοκομείο κι ελειπα η δυστυχη καιρο απο το space..
    όταν επεστρεψα σπίτι ,αν και ημουν χαλια σωματικα και ψυχολογικά ανοιξα και ειδα..-άλλά τι να κανω;;;δε σκάω…αξίζει;;;δεν αξίζει!!!
    κάποιοι άλλοι μου έστειλαν μηνυμα για να μου πουν ότι δεν έχω καλό ενημερωμενο ιστολόγιο!!!!(λες και τους ρώτησα ή τους υποχρέωσα ποτέ να διαβασουν!!!!)
    Αντε ,αυτά ειναι μικροτητες,δε μπορώ να ασχολουμαι με την..περίπλοκη σκέψη ή τη…φαντασία του καθενός που ενεργεί έτσι!!
    κι εγώ δεν προλαβαινω πάντα να γραφω σχόλια ή καλημερες στις σελιδες των φιλων μου (εργαζομαι,εχω παιδια,τρεχω ασταματητα…σαν Βεγγος!!!),όμως διαβαζω με προσοχή, ότιδήποτε πεσει στη αντιληψή μου εδω μεσα…
    καλή σου μέρα…
  • την Κατερίνα:
    πραγματα που δεν γνωριζα….
    μα ολα δεν ειναι ενας καθρεπτης της ζωης?…
    Σε ευχαριστω για την ενημερωση,
  • και τη Βάσω:
    Το βράδυ ανάψαμε φωτιά
    Και τραγουδούσαμε γύρω τριγύρω:

Φωτιά ωραία φωτιά μη λυπηθείς τα κούτσουρα
Φωτιά ωραία φωτιά μη φτάσεις ως τη στάχτη
Φωτιά ωραία φωτιά καίγε μας
λέγε μας τη ζωή.

Εμείς τη λέμε τη ζωή την πιάνουμε απ’ τα χέρια
Κοιτάζουμε τα μάτια της που μας ξανακοιτάζουν
Κι αν είναι αυτό που μας μεθάει μαγνήτης το γνωρίζουμε
Κι αν είναι αυτό που μας πονάει κακό το ‘χουμε νιώσει
Εμείς τη λέμε τη ζωή πηγαίνουμε μπροστά
Και χαιρετούμε τα πουλιά της που μισεύουνε

Είμαστε από καλή γενιά.


 

Και συμπληρώνω:

Χωρίς παρεξηγήσεις (απο την άλλη βέβαια …όποιος παρεξηγήσει …θα με αναγκάσει να επαναλάβω τη φοβερή / καταπληκτική / ανεπανάληπτη / …φράση της Aaylita), χωρίς ναζάκια, χωρίς κακεντρέχιες, … και επειδή συχνά-πυκνά λέγεται η φράση: “επισκέπτομαι όσους με επισκέπτονται” [είναι και αθώα / καλοπροαίρετη  …αλλά είναι και (παμ)πονηρη]σωστό …λίγο-πολύ όλοι το εφαρμόζουμε / αισθανόμαστε αυτό …αλλά, όπως και στην πραγματική Ζωή, ξέρουμε οτι με κάποιους – λίγους, πολλές φορές δυστυχώςφίλους μπορεί να μην βλεπόμαστε ή να τα λέμε συχνά, αλλά ξέρουμε οτι ΥΠΑΡΧΟΥΝ και όταν τους χρειαστούμε θα είναι ΕΚΕΙ για μας.

Εγώ οφείλω να το δηλώσω έγω αισθανθεί έτσι με αρκετούς από ‘σας και θέλω να σας ευχαριστήσω ολόψυχα γι’ αυτό.

Και να συμπληρώσω: νομίζω οτι με όσους το έχω αισθανθεί αυτό το έχουν δώσει πλούσια και δεν ανήκουν ούτε στους γκρινιάρηδες – ούτε στους “γομάδες” (γομάς: αυτός που παίρνει γόμα και σβήνει φίλους).   Ονόματα δεν λέω …αυτοί ξέρουν.



"Αυτοί που μας σβήσανε, θα έχουν την τύχη ν’ απολαύσουν
τα αιθέρια μέρη που τους γράψαμε"



 

Ελπίζω να είναι κατανοητά αυτά που έγραψα …γιατί είμαι σε μία σύγχυση και πιθανόν να βγήκαν μπερδεμένα.

Με Αγάπη …και την ευχή: Ειρήνη

(υπάρχουν πιό δύσκολα πράγματα …στην πραγματική ΖΩΗ …ν’ αντιμετωπίσουμε αλλά και να λύσουμε).

Φιλιά σε όλους.

This entry was posted in Blogs & Bloggers. Bookmark the permalink.

13 Responses to “γομάδες”, “σχολιάδες”, “κακεντρεχάδες” …και άλλοι σε: “άδες” του space …Ειρήνη.

  1. Ο/Η Maria λέει:

    ένα κείμενο πληθωρικό θα έλεγα… έχει απ\’ όλα.. Ο λόγος που δημιούργησα το χώρο μου, είναι για να εκφράσω τον εσωτερικό μου κόσμο , και όσους έχω αποδεχτεί ως φίλους μου είναι γιατί κάτι στο δικό τους χώρο με τράβηξε. Αν κάποιος ή κάποιοι δεν θέλουν να με έχουν στους αποδεχτούς φίλους τους, δικαίωμά τους είναι να με διαγράψουν. Κανείς όμως δεν έχει το δικαίωμα , να πει κάτι άσχημο πίσω από την πλάτη μου, γιατί ξέρω ποια είμαι , πως λειτουργώ στον έξω κόσμο και με τον ίδιο τρόπο λειτουργώ και εδώ μέσα. Αν κάποιον άθελά μου, τον πρόσβαλα ή θεώρησε ότι τον πρόσβαλα καλό είναι να έρθει σε άμεση επικοινωνία μαζί μου στέλνοντάς μου ένα μήνυμα να μου πει : Μαρία αυτό κι εκείνο έκανες και δε μου άρεσε, ή δε μου άρεσε το ύφος σου και θα κάτσουμε ήσυχα και ωραία να το συζητήσουμε. Αυτό το ξεκατίνιασμα που κατα καιρούς έχει δημιουργηθεί εδώ μέσα , δε μαρέσει. Οι χώροι μας είναι χώροι δημιουργίας οπότε πρέπει από τη στιγμή που τους δημιουργήσαμε πρώτον να σεβαστούμε εκείνον που θέλει να μας διαβάσει είτε είναι ο χ άγνωστος που τυχαία θα μας "κλικάρει" είτε είναι κάποιος από τους φίλους μας.Ο καθένας μας είναι νοήμων και ώριμος να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.Όσο για την επισκεψιμοτητα κάποιες φορές μπορείς να μπεις στο χώρο κάποιου να διαβάσεις κάτι, και να έχεις να αντιπαραθέσεις την άποψή του στο θέμα του, είτε είναι για προσωπικές σχέσεις, είτε είναι η επικαιρότητα, είτε είναι κάποιος "κοινωνικός" σχολιασμός. Άλλες πάλι φορές απλά το διαβάζεις και δε θέλεις να παραθέσεις την άποψή σου για τους δικούς του λόγους ο καθένας κι αυτό σεβαστό. Δεν θα κρίνω τους φίλους μου ότι κάποιοι με επισκέπτονται περισσότερες φορές και κάποιοι λιγότερο. Ο καθένας είναι ελεύθερο ον να κάνει ότι θέλει. Αυτά είχα να σου αντιπαραβάλω αγαπητέ μου στο κείμενό σου που κάλυψε όλες τις πλευρές.

  2. Ο/Η Τσουκνιδιτσα λέει:

    Γελασα με την ψυχή μου…Ακου γομάδες, σχολιάδες, κακεντρεχαδες…Ωραιος!!! αλα και η Ντεμιμα κούκλα!!!φιλια και ευχες σ ολους μας… για την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ…!!!κΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!

  3. Ο/Η katabran λέει:

    ηξερα οτι εισαι σι-χαμενο τωρα βλεπω οτι εισαι και συγχυσμενο φιλαρακι…ρε σαμπως πολυ σοβαρα δεν το πηρατε το θεμα;γαμω τις στατιστικες σας…και το φρι καουντερ γαμω!ετσι για να σου τη σπασω θα περναω καθε 8ωρο λες και ειμαι αντιβιωτικο για οξεια σπασονευριτιδα!και τι ειναι δηλαδη το σπασε; κατι σαν το allu fun parc ειναι!και για να σε φτιαξω λιγο ακομα παρε και λιγη παρα-ποιηση allou fun marx:ποτε δε θα πειραξωτους bloggers τους καημενους…διδασκαλοι του γενουςθα γινουν εν καιρωθα τους χαϊδευω παντα,μ’αγαπη και λατρεια“το blog σου με μανιαδιαβαζω, το ρουφω”κι οταν τους πιανει η λυσσακαι βριζονται δεοντως,θα τρεχω επειγοντωςμε θαρρος σταθερο,θα προσπαθω να σβησωτην πυρκαγια με λαδι…Το blogging εν Ελλαδιειναι α-πο-λαυ-στι-κο!…ναι ξερω φιλαρακι το χω το παρανομπελ!αντε σε καληνυχτω, ειμαι κομματια και το ποντικι μου σερνεται…

  4. Ο/Η Maria λέει:

    γεια σου Αναστάση!!!μας…καλυψες απόλυτα!!!!πάντως εμενα πολύ μου αρέσει ο τίτλος που έδωσες!!..χορταστική η καταληξη –άδες!!!! και..πόσο πετυχημένηηηηηηη!!!καλό ξημέρωμα!!

  5. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΑ λέει:

    πωπω τι επαθα……..διαβασα χωρις γυαλια….και ασε μη σου πω τι διαβασα…….μετα ομως τα φορεσα…….και σε διαβασα…..κανονικα…….κι οχι μπερδεμενα….με Αγαπη….και την ευχη Ειρηνη…..αντε να σου πω μια ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ

  6. Ο/Η ΕΙΡΗΝΗ λέει:

    καλημερα!!!-[τελευταια μερα διαβασματος,νευρων και φωνων σημερα ουφ!!]-Λοιπον εγω ειμαι καινουρια στο χωρο και για να πω την αληθεια δεν ηξερα ΤΙΠΟΤΑ διαβαζωντας σας ολους αρχιζω σιγα σιγα να μπαινω στο κλημα.Παντως, απο οτι εχω καταλαβει, μ\’αρεσει ετσι οπως το εδωσες.Η ΚΡΗΤΗ ΣΕ ΚΑΛΗΜΕΡΙΖΕΙ!!!!!!!!!!!

  7. Ο/Η erato λέει:

    Καλό μεσημέρι !!Γιατί να γίνεται όλο αυτό … δεν υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος ..τόσες παρεξηγήσεις για το τίποτα … η ίσως είμαι κουτή και δε καταλαβαίνω καλά ..Αλήθεια δεν ξέρω τι να πω ..τεσπα ..Καλό απόγευμα Ανάσταση!

  8. Ο/Η ποκαχόντας λέει:

    "[[[[Αυτοί που μας σβήσανε, θα έχουν την τύχη ν\’ απολαύσουντα αιθέρια μέρη που τους γράψαμε]]ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ….ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ [ΓΟΜΑΣ]…..οχι φυσικα γιατι δεν ερχονται σε μενα καθημερινα για καλημερες -καληνυχτες]και σχολια……απλα υπαρχουν κ [πολυ πιο σοβαροι λογοι]ουτε εγω περναω ……συχνα…ναι συμφωνω με την ντεμιμα…..ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ Κ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ…..ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ ΑΙΘΕΡΙΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΜΕ ΓΡΑΨΑΝΕ.[χωρις ιχνος ειρωνιας]και γκρινιαρα ειμαι οφειλω να παραδεχτω…..καλησπερα ανασταση….να μην ξεχνω και τους τροπους μου …χαχχαχαχχαααααα!!!!δανειζομαι κατι απο την μπραν….που μου αρεσε.[[[[γαμω τις στατιστικες σας…και το φρι καουντερ γαμω!]]]]]]

  9. Ο/Η maria λέει:

    κρατώντας πάντα μια επιφύλαξη ότι μπορεί και γω να αδικησα κάποιον διαγράφοντας τον ( γηράσκω αει διδασκομενη, χαχαχαχα… ) σχολιάζω ότι συμφωνώ μαζί σου…αλλά μην συγχύζεσαι για τετοια πράγματα, Αναστάση….. τι πειράζει τελικά; να σαι καλά , δημιουργικός και δυνατός και καλό καλοκαιράκι να χουμε όλοι μας…

  10. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Ηρεμία βρε διαδικτυακοί σύντροφοι….την πλάκα μας κάνουμε με τον PC..παιχνιδάκι να περνάει η ώρα….δεν θα βγάλουμε κυβέρνηση ούτε θα λύσουμε το πρόβλημα της μόλυνσης….Ε..αν είναι και κανένας ξεχασιάρης…δεν πειράζει…Το διαδίκτυο άλλωστε άνθρωποι το πλαισιώνουν με όλα τα προτερήματα και τα ελατώματα που φέρουν…Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΓΙΑΤ\’ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ….Καλά να είμαστε να τα λέμε πότε-πότε…Γειά σου Σταμάτη πατριώτη…

  11. Ο/Η ποκαχόντας λέει:

    χμμμμμ!!! ο φιλος θανασης μου εδωσε ιδεα…..για ιστολογιο….

  12. Ο/Η dREAMs λέει:

    Αυτα τα… Αιθερια μερη τα κραταω καθαρα!!!Δεν τα εχω για τα μουτρα τους!!!Αυτους τους…..αδες…..(Πολυ ομορφη η περιγραφη)ουτε στα παλια μου τα παπουτσια δεν τους γραφω!!!!Δεν αξιζουν ουτε για εκει !!!Α ρε γοβα στιλετο……Την καλησπερα μου Πατριδα!!!Και μη χαλας τη ζαχαρενια σου…..

  13. Ο/Η Annyra λέει:

    Καλό βράδυ συνοδοιπόρε Αναστάση.Θα συμφωνήσω πρώτα με σένα και μετά με όλες, όλους που σχολίασαν…Άσε από γόμες άλλο τίποτα…Εμένα με σβήσανε, μου κάνανε ανάρτηση στο χώρο τους….ότι εκείνοι πίστευαν τέλος πάντων για μένα… και μετά… φτου πάλι απ’ την αρχή να μου στέλνουν πρόσκληση φιλίας…Ίσως δεν έχουμε όλοι το χιούμορ και την ελαφρότητα του χώρου…ίσως να μην υπάρχουν και οι λεπτές ισορροπίες που στηρίζουν την κοινωνική πλεύση μας …. Πα, πα, πα, πα…Τα βαριά είναι για αλλού!!! Και τα καράβια φόρτωσαν τίγκα….Κάνε το κέφι σου και μην χαλιέσαι μια περιορισμένη εικόνα είμαστε που κάποια στιγμή θα βρεθούμε στον ίδιο χώρο, θέλουμε δεν θέλουμε με τις γόμες…Να είσαι πάντα φωτεινός, χαρούμενος, δημιουργικός.Άννα

Σχολιάστε

