Θεσσαλλλλλλλλονίκη – Αθήνα: 1 – 0

Καταπληκτικό, γέλασα πολύ και γι’ αυτό είπα, αμέσως, να το μοιραστώ μαζί σας.

Σας το δίνω όπως μου το έστειλαν …χωρίς παρεμβάσεις.

Γελάστε …είναι μεταδοτικό (αλλά) κάνει και τους άλλους ν’ ανησυχούν.

[Δεν θέλω παρεξηγήσεις από τους Αθηναίους].

 

 

 

This entry was posted in Διασκέδαση. Bookmark the permalink.

27 Responses to Θεσσαλλλλλλλλονίκη – Αθήνα: 1 – 0

  1. Ο/Η Ελένη λέει:

    Ο Λλλλλλλευκός πύργος είναι ό\’τι καλύτερο….Που να τον βρούν οι αθηναίοι με τα καλαμάκια και τις τυρόπιτές τους;;;;;

  2. Ο/Η sofaki λέει:

    XAXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXAXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXAXAAAAA ANASTASH TELEIOOOOOOOOOOOOOOOO..NASAI KALAAAA

  3. Ο/Η Ρ Α Ν Ι Α . λέει:

    χαχαχαχαχα……γεια σου θεσσαλονικη μουυυυυυ……..Το βερνικι νυχιων λεγεται στην Θεσσαλονικη: Όζα και στην Αθηνα: Μανό. χαχαχα…πιασε τωρα μια γκαζόζα …η μαλλον μια λεμονιτα……

  4. Ο/Η iannis λέει:

    Τοπικιστης δεν ημουν ποτε Ελενη μου…και μαλιστα..αν και παιδι της Αθηνας..(μικρασιατικης καταγωγης και δεν εχω χωριο….)λατρευω την Θεσσαλονικη…και ειναι απο τις λιγες πολεις που θα μπορουσα να να ζησω ανετα..Εδω θα διαφωνησω…μαζι σου….φιλεναδα….Λευκο Πυργο δεν εχουμε…αλλα εχουμε μια Ακροπολη…ενα Μοναστηρακι…Χιλιαδες…αρχαιολογικα…μνημια….αλλα τοσα βυζαντινα….Και τι εγινε που λεμε…την μπουγατσα τυροπιτα…την ιδια γευση εχει….Μα και η πιτογυρα…και τα σουβλακια…την ιδια χρηση δεν εχουν????αλλαζει τιποτα που τα λεμε διαφορετικα???Ας ασχοληθουμε με πιο σοβαρα πραγματα!!!Παντως….Με ολα αυτα..γινομαστε..γραφικοι…και μ\’αρεσει….οταν..βεβαια δεν φτανουμε σε ακροτητες!!!Θυμαμαι….ποσο νευρικο γελιο με ειχε πιασει…οταν η θεια μου…με ρωτησε…με κεινη την καλωσυνη…που την χαρακτηριζε…"Πασα μου….να σε φτιαξω….σουτζουκακια….με πιλαφι???"Καλο βραδυ Ανασταση!!

  5. Ο/Η ποκαχόντας λέει:

    ουτε εσεις φιλλλλε ανασταση εχετε ΛΕΥΚΟ…πυργομαλλλλλλον κατι σε γκριζο μου φαινετε…χαχαχαχχαχχαοσο για τον Αθανασιο Διακο θα μου επιτρεψεις να εχωτις αμφιβολιες μου περι …σουβλισματος….αλλιως λεγετε [αυτο]χαχχααχχααγαπητοι φιλοι θεσσαλονικεις επισης εμεις οι αθηναιοιτον ουρανισκο τον εχουμε για να γευομαστε…οχι για να κολλλλλαμετο ΛΛΛΛΛΛΛΛαμδα….χαχαχαχχααχχαχαελπιζω να μην με παρεξηγησειτε κι εσεις φιλοι θεσσαλλλλλονικεις..χαχαχαχαχα

  6. Ο/Η Ελένη λέει:

    Δεν έχω τίποτα με τους αθηναίους βρε παιδιά…αλλωστε ούτε εγώ είμαι από την Θεσ/νίκη…

  7. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Έχετε πλάκα.Ελπίζω να μην πλακωθείτε.Ούτε εγώ έχω λευκό πύργο βέβαια… στο Αίγιο δεν έχουμε τέτοια …μια μικρή και παρηκμασμένη πολιτεία είμαστε.Εχω ζήσει και στις δυο αυτές πόλεις και η καθεμια μου αρέσει για άλλους λόγους.Τη ΣΑΛΟΝΙΚΗ …τη ΛΑΤΡΕΥΩ [δεν κρατήθηκα, τελικά] τώρα πια πιο πολύ και από το Αίγιο.Μακάρι να είχα μείνει εκεί μετα το πανεπιστήμιο.

  8. Ο/Η Τσουκνιδιτσα λέει:

    τι να σε πω γιαβρί μου…. ας εμενες… και ωραια κοριτσια ειχαμε …!!!φιλακια καρντασιδες…

  9. Ο/Η iannis λέει:

    τα λαθη πληρωνονται Ανασταση…Ελενη…δεν τσαντιστηκα…Τα επιχειρηματα μου ειναι..Την Θεσσαλονικη..την λατρευω…

  10. Ο/Η Alexandros λέει:

    Ανα μπραβο βρε συ Ανασταση!Ετσι ειναι και μας εχουν παρεξηγημενους!Χωρις παρεξηγηση φιλοι Αθηναιοι,πλακα κανουμε.Ετυχε που λετε μια φορα να παω σε ενα γυραδικο στην πρωτευουσα,ριχνω την παραγγελια: "Ενα γυρο σε πιτα απ\’ολα".Και η απαντηση¨"Ωπα ρε καρνταση,εσυ δεν εισαι απο δω!Καλως τονα!" Επεσα και σε Σαλονικιο.Λιγο το να λιγο τ\’αλλο,με\’πιασε.Ε,αλλο γυρος αλλο σουβλακι.Και της Λειβαδιας που λενε ειναι τα καλυτερα,ετσι δεν τα λενε?Και σκεφτομαι,δηλαδη αμα ζητησω σουβλακι σε πιτα,τι θα φαω?Δυο πιτες σκετες?Και για τη μπουγατσα εχουμε ποικιλια,ατελειωτη.Οτι χωραει το φυλλο και ο νους.Αλλα για να λεμε την αληθεια.το θεμα ειναι να το φας και οχι να μαθεις πως λεγεται.Οπως και να ο πεις,ειναι να το βρεις γεια!Κι αμα το βρεις να το ευχαριστηθεις!Αντε και ενα καζαν ντι πι,ενα χανουμ μπουρεκ ή κανενα σιροπιαστο για το φινιρισμα!Καλη μας ορεξη.

  11. Ο/Η Γιώργης λέει:

    Η Ελληνική γλώσσα έχει τους ιδιωματισμούς της σε κάθε περιοχή οι οποίοι υποκρύπτουν την ιδιαιτερότητά τους.Πάντως εγώ όποτε πηγαίνω αθήνα τους ζητώ ΣΟΥΒΛΑΚΙ. Όταν με ρωτούν αν θέλω καλαμάκι τους λέω ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ προτιμώ να πιω από το ποτήρι. Όταν μου δείχνουν τον γύρο τους λέω σουβλάκι ζήτησα και όχι την σούβλα ολόκληρη.Τέλος και τα κασέρια είναι είδη τυριών. Η φέτα είναι τυρί με συγκεκριμένες αναλογίες και οι κάθε περιοχή είχε και έχει την δική της συνθεση γάλακτος στην κατασκευή άσπρου τυριού. Έτσι εμείς στην Βάρειο Ελλάδα ξέραμε για το τυρί του χωριού μας, το οποίο ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ φέτα. Στην Αθήνα φαίνεται ότι τους σερβίριζαν ΠΑΝΤΑ μόνο φέτα ή καλύτερα ΠΑΝΤΑ ΗΞΕΡΑΝ ότι το τυρί που έτρωγαν είχε την σύνθεση της φέτας, μία απάτη στην οποία εμείς ΔΕΝ ΛΑΒΑΜΕ ΠΟΤΕ μέρος και γιατί απλά δοκιμάζαμε… και αν μας άρεζε… ψωνίζαμε. Κορόιδα … γαμπροί.

  12. Ο/Η ΕΙΡΗΝΗ λέει:

    καλησπερα αναστασηποτε δεν καταλαβα αυτη τη διαμαχηεδω στη κρητη τον γυρο τον λεμε γυρο και το σουβλακι το λεμε σουβλακι, τωρα…οποιος καταλαβε…καταλαβε

  13. Ο/Η Βασίλης λέει:

    Όλοι είμαστε γνήσιοι Έλληνες…..!!!Ανέκαθεν όμως ήμασταν οι χειρότεροι εχθροί του εαυτού μας.

  14. Ο/Η Alexandros λέει:

    Βασιλη εχεις δικιο!Μονο εναν εχει να φοβαται ο Ελληνας,τον ιδιο τον Ελληνα!

  15. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Άμα έχεις φωτιά μέσα σου πυρπολείς και τον εαυτό σου…άμα λάχει!!!!!

  16. Ο/Η Mάριος λέει:

    "Στο λευκο το πυργο πήρα τα φιλιά της, είχε κι\’ ένα σπίτι στην καλαμαριά……" (Ζαμπέτας Κυρίοι)

  17. Ο/Η Alexandros λέει:

    Παραφραζοντας : "¨Στο Λευκο τον Πυργο πηρα τα φιλια της,πηρα και το σπιτι στην Καλαμαρια." Αμ πως?

  18. Ο/Η Jen λέει:

    Συμπέρασμα…ΑΝ ποτέ πάω στη Θεσσαλονίκη…να αποφύγω σουβλατζίδικα και τυροκομεία για να μην πάθω black out η χαζή ξανθιά.Ok…το σημείωσα!Όσο για το Λευκό Πύργο…έχει δίκιο το τσουνάμι.Από τις φωτογραφίες τουλάχιστον που τον έχω δει…γκριζοφέρνει.Αλλά για να σας παρηγορήσω…έχω δει από κοντά το Λευκό Οίκο στο DC…ε κι αυτός γκριζοφέρνει:-))Συμπέρασμα δεύτερο…Salonica-DC 1-1

  19. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Προσωπική εμπειριά: οταν πρωτοπήγα στη Σαλονίκη …δεν μπορούσα να φάω μια μπουγάτσα …τουλάχιστον όπως ήξερα/είχα συνηθίσει μέχρι τότε.Εξηγώ: σε χρόνο dt ο "μπουγατσάς" την είχε κάνει 1000 κομμάτια.Μια-δυο-τρεις …την πάτησα.Έλα όμως που δεν μπορούσα να φάω …αυτά τα μικρά-μικρά κομματάκια …με τίποτα.Έτσι λοιπόν άλλαξα το σύστημα παραγγελίας: "μην την κόψετε …θέλω μια μπουγάτσα".Και έφαγα μπουγάτσα …ολόκληρη.Ουφ …(ξανα)αγχώθηκα.Γειά σου Σαλονίκη.

  20. Ο/Η Παύλος ο Γραικός.. λέει:

    Εμεις στα χανια την φετα την λεμε (μαλακα)!!!!!!Εσεις εχετε λιμανι με φαρο……….Την καλησπερα μου Ανασταση

  21. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Γειά σου ρε πατριώτη Παύλο [κι ας μην έχω έρθει ποτέ στην Κρήτη και τα Χανιά από όπου είναι οι ρίζες μου] πολύ γέλασα με το σχόλιό σου … εδώ στο Αίγιο έχουμε φάρο.

  22. Ο/Η Monica λέει:

    Α-ΘΗ-ΝΑ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ…ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ…ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ…Α-ΘΗ-ΝΑ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ…ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ…ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ…ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ…

  23. Ο/Η . λέει:

    : )))))))))))…….ΕΤΣΙ ΑΚΡΒΩΣ ΕΙΝΑΙ……!!!!!!………….ΥΓ….ΛΕΣ?=ΛΕΣΒΙΑ……αλλα το χρησιμοποιουμε οταν μας εκπλησει αυτο που ειπε/προτεινε το απεναντι προσωπο..(κατα καποιο τροπο Συμφωνουμε στην δοκιμασια της σκεψης που μας προτεινε)…Λες ναναι ετσι?.. : )))))))))….ΧΑΙΡΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ……(ΓΜΑΤΟ)

  24. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    καλησπέρα

  25. Ο/Η gianna λέει:

    ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΧΟΝΙΑ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΒΙΟΛΟΓΟΣ, ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΝΑ ΦΑΩ ΠΟΤΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ <<ΦΑΓΕ>> ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΚΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΜΙΚΡΗ Ή ΜΕΓΑΛΗ., ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ Σ\’ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ. ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΜΕ .Κ.Κ.Ε. ΉΜΟΥΜΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΑΝΘΡΏΠΙΝΟ.ΕΓΡΑΨΑ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ . ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΦΉΓΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΝΕΣΕ ΠΟΛΥ. ΕΚΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΔΩΣΑΝΕ ΔΙΑΤΑΓΗ ΝΑ ΤΟ ΕΞΑΦΑΉΣΟΥΝ. ΕΧΕΙ ΤΙΤΛΟ<<ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ>>. ΠΟΝΕΑΠΟΛΥ ΤΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΑΝ ΤΗ ΠΛΑΤΗ ΚΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΔΕΝ ΛΕΓΑΝΕ.ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΑΨΑ ΝΑ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ.ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ. ΜΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΕΧΩ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ, ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΚΡΕ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΥΦΕΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΦΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ. ΜΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΚΩΤΩΝΕΙ, ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

  26. Ο/Η ΕΥΑ λέει:

    Μα δε θελω να τα μαθω..θελω να τα φαω!!!!χαλαρωστε και απολαυστετα!!Μια φιλη Αθηναιαφιλια

Σχολιάστε

