Ευχαριστώ για τις ΕΥΧΕΣ σας.

 

Ένα τεράστιο  για τις ευχές σας.

 

Τις είδα ετεροχρονισμένα…

Δεν έχει σημασία, όμως, οι ευχές είναι πάντα ευχές…

ειδικά όταν προέρχονται από Φίλους [κι ας είναι ηλεκτρονικοί].

 

Επειδή έλλειψα αρκετές ημέρες – θα είδατε και τους νέους μου τίτλους –

[κρίση (και ταυτότητας)…  …μπορεί]

και επειδή μου γράψατε / ευχηθήκατε πάρα πολλοί,

επιλέγω, δυστυχώς, τις γενικές ευχαριστίες

[κρίμα, γιατί θα ήθελα να τα πω με όλους σας και με καθέναν χωριστά]

και όχι τις προσωπικές

…φαντάζομαι … με καταλαβαίνετε και με δικαιολογείτε.

 

 

Και πάλι ολόψυχα:

 

Μου λείψατε.

Με συγκινήσατε.


Ελπίζω να σας ξαναδώ, έστω στα κλεφτά, αλλά σύντομα.
This entry was posted in Άνθρωποι. Bookmark the permalink.

13 Responses to Ευχαριστώ για τις ΕΥΧΕΣ σας.

  1. Ο/Η sofaki λέει:

    KAI ESY MAS LEIPEIS ALLA AN PERNAS KALA XALALI SOY ANASTASH MOY MAKIAAAAAAA POLLA

  2. Ο/Η ΕΙΡΗΝΗ λέει:

    η απουσια σου απο το χωρο εγεινε αισθητη, αυτο να το ξερειςμια καλη νυχτα να εχεις!!

  3. Ο/Η Maria λέει:

    γεια σου Αναστάση!!!!

  4. Ο/Η Άρτεμης λέει:

    Να είσαι καλά που μας ευχαριστείς ….Εμένα μου διέφυγε …να σου ευχηθώ…αλλά…. δέχομαι τις ευχαριστίες σου ….…γιατί θα σου ευχηθώ τώρα ….!!!Ξέρεις εσύ ….τα καλύτερα…….ότι ακριβώς θέλεις…να γίνει πραγματικότητα….!!!

  5. Ο/Η Bio-Μπαξές λέει:

    Αναστάση, να σου ευχηθώ κι εγώ ετεροχρονισμένα…Κι εμένα μου διέφυγε… και ακόμα και τώρα μου διαφεύγειο λόγος για τον οποίο σου εύχονται όλοι…Αρα σου εύχομαι …δεν ξέρω γιατι…χαχαΚαλό βράδυ.

  6. Ο/Η iannis λέει:

    καλα..40…μερες…δεν ευχονται??????Ακομαι…εμπροθεσμος ειμαι!!!!Χρονια πολλα λοιπον!!

  7. Ο/Η Georgia λέει:

    Kαλημερα κ χρονια πολλα φιλε…..και απο μενα….να περνας ομορφα!!!

  8. Ο/Η Aaylita λέει:

    Είχες γενέθλια?? Χρόνια Πολλά, Αναστάση! Με πολλη υγεία κι ευτυχία!

  9. Ο/Η IRENE λέει:

    Να είσαι πάντα καλά και ό,τι επιθυμείς.Και εμείς σε ευχαριστούμε.Φιλιά και να περνάς καλά.

  10. Ο/Η erato λέει:

    Καλησπέρα Χρόνια πολλά έστω & ετεροχρονισμένα!Τελικά χάνω πολλά !!Με υγεία και ευτυχία εύχομαι !!

  11. Ο/Η MARIA λέει:

    euxes polles apo kardias se filo

  12. Ο/Η mari λέει:

    Μμμμμμμμ, μάλλον γενέθλια είχες,αν κρίνω κι από την κρισάρα που περνάς (συ είπας)………………Εγώ φίλε μου χρόνια τώρα την παθαίνω εν όψη γενεθλίων. Ξέρεις τα γνωστά "ποιά είμαι, που πάω, από που ήρθα, μάνα γιατί με γέννησες" και τα σχετικά. Αλλα κυρίως το ΓΙΑΤΙ. Ακόμα να ανακαλύψω αυτό το ριμαδογιατί. Αν και με την πάροδο των ετών καταλήγω στο συμπέρασμα ότι τα αναπάντητα ερωτήματά μου θα παραμείνουν αναπάντητα εις τον αιώνα τον άπαντα. Οπότε μετά από μιά δυό μέρες το ξεπερνάω και γυρίζω με ευκολία στην πρότερη φιλοσοφική μου κατάσταση. "μιά ζωή την έχουμε, όλοι δυό μέτρα γης παίρνουμε, η ζωή είναι μπαμπέσα, δεν θα τα πάρουμε μαζί μας, η ζωή είναι μικρή, αφού θα πάς τουλάχιστον πήγαινε χορτάτος, ότι φάμε ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κ…………….." Και άλλα τέτοια ωραία και ευχάριστα. Γι\’αυτό σου λέω φίλε μου, μη σκάς. Και του χρόνου τα ίδια θα είσαι.Α ναι !!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

  13. Ο/Η Vicky λέει:

    Οι κρίσεις είναι οι προσκλήσεις της ζωής γιά μεγαλύτερο άνοιγμα ψυχής και ωριμότητα πνεύματος! Υποδέξου τα με λεβεντιά και θάρρος! Είσαι πολύ τυχερός!!! Με πολλές ευχές, Βίκυ Χρυσικού

Σχολιάστε

