ΕπιΣΤΡΟΦΗ.

Έλλειψα καιρό, …πολύ καιρό.
Ελπίζω να μην με ξεχάσατε.
Εμένα μου λείψατε.

Χαιρετισμούς και Φιλιά σε όλους σας.

Καλώς σας (ξανα)βρήκα, λοιπόν.
Θα τα λέμε συχνότερα και από Σεπτέμβρη συχνά ή και καθημερινά.
[και αρνούμαι, δεν θέλω να πω …το κλασικό: “καλό χειμώνα” όχι τουλάχιστον από τώρα].

 

Όπως ήδη σας έχω πει στις σποραδικές μου εμφανίσεις αυτό το τελευταίο δίμηνο …αρχικά είχα “φύγει” για αλλού …επέστρεψα, όμως, αρχές Αυγούστου …αλλάζοντας σχέδια και πλάνο εργασίας-ζωής. Και ‘κει που είπα να ξαναρχίσω να καταχωρώ /ή/ καταχωρίζω [μπρρρ] …μου ήρθε ο ουρανός στο κεφάλι …που να ‘ξερα οτι λογαριάζω “χωρίς τον [άτιμο και ακριβοπληρωμένο, όπως πάντα] ξενοδόχο”. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο ξενοδόχος είναι Πάροχος [τι λέξη κι αυτή;].

Γ..Ω  …τον πάροHOL μου μέσα.

Τι την ήθελα εγώ την αλλαγή …καλά δεν ήμουν στον Κ.λ.ΟΤΕ, πλήρωνα περισσότερα αλλά τουλάχιστον δούλευε και το ενσύρματο και το ασύρματο.

Με έχει αφήσει 50 μέρες τώρα σχεδόν χωρίς internet.  Μια μέρα δουλεύει 2 με 5 μέρες ΔΕΝ δουλεύει. Για το ενσύρματο λέω …γιατί το ασύρματο ΔΕΝ δούλεψε [από τις αρχές Ιουλίου] και δεν ξέρω κι αν θα δουλέψει και ποτέ [απελπισία]. Δεν λέω για τα παιδάκια της υποστήριξης-βοήθειας …έχουν πάρει καμιά δεκαρία φορές τηλέφωνο και νέο εξοπλισμό μου έστειλαν [και φιλότιμα και ευγενικά είναι] …αλλά απ’ ότι φαίνεται δεν γίνεται χωρίς τεχνικό…  Και τεχνικό στο Αίγιο [Γ..Ω την επαρχία μου μέσα] …ΔΕΝ διαθέτει ή μεγαλοHOLεταιρεία… Ιδιόκτητο δίκτυο όμως διαθέτει [!!!] σύμφωνα με τις διαφημίσεις και το τηλεφωνικό ψηστήρι προς άγραν πελατών.  ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ …ΑΓΡΙΟΤΕΡΟΣ.

 

Το κακό λοιπόν μέσα σ’ όλα αυτά είναι οτι έχασα πολλά, μα πάρα πολλά.  Ανάμεσα σ’ αυτά:

  • θέλουν να μας κάνουν ΠειραματόΖΩΑ (πάλι) …θα έχουμε ευκαιρίες …τώρα που θα χειμωνιάσει/κολλήσουμε να τα ξαναπούμε… [ClaxoSmithkline,  Sanofi-Aventis,  Novartis,  Astra-Zeneca,  Roche]. Έχει κανείς τα κότσια να μας πει οτι υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες: “οι παρενέργειες να είναι σοβαρότερες από τα οφέλη” …και γιατί εμένα μου “λείπει”,  δεν μου βγαίνει …ρε παιδιά …δεν ξέρω/ξέχασα να μετράω …αυτό το 6μηνο από την ταυτοποίηση του ιού έως την διάθεση του νέου εμβολίου. Προφανώς εδώ μιλάμε για παράκαμψη …για το καλό μας [!!!].
  • Παροχές κρατικών εγγυήσεων για δανεισμό μικρομεσαίων και καταχρεωμένων
  • Ενισχύσεις [!] προς αγρότες
  • Προεκλογικές-Ρουσφετολογικές Προσλήψεις [πάνω από 65.000 το πρώτο εξάμηνο του ‘09]
  • Συνεχή και Αλλεπάλληλα Κίνητρα για νέα Αυτοκίνητα
  • Κίνητρα για Πράσινες Στέγες και Πράσινα Σπίτια, …
  • Μέτρα και πάλι Μέτρα [παράνομα] για τις Κάμερες / διατήρηση στοιχείων …μέχρι το θάνατό μας …για το καλό μας [!!!]. Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων [άλλο έκτρωμα αυτό, αλλά τουλάχιστον αυτή τη φορά έκανε σωστά τη δουλειά της] …ξεμπρόστιασε την …κυβέρνηση και το υπουργείο …Δικαιοσύνης και έκρινε το νόμο ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ και βαθιά προσβλητικό για το σύνολο των πολιτών.
  • DNA και το νομοθέτημα-έκτρωμα για δημιουργία Τράπεζας DNA
  • ΛαθροΜετανάστευση
  • Εγκληματικότητα
  • Συναισθηματικά Ασταθείς” Αστυνομικοί [να ‘ταν μόνον αυτοί] – το 4.2% κρίθηκε ακατάλληλο να οπλοφορεί
  • Ταυτοποίηση Καρτοκινητών
  • Εξιχνίαση Απαγωγών …αλλά ποτέ ΔΕΝ βρίσκουν τα ΛΥΤΡΑ;;;
  • Γερμανο-Έλληνας Χρι….κος μάγκας …αλλά και αλώβητος καθώς και η ΝουΔουλα …καθαρή για το 2004 και μετά.  [Αμ! πώς!]
  • Ατζέντα …Παιδείας [μείωση διδακτικού χρόνου κατά 2 ώρες την ημέρα, αλλά και εισαγωγή εξωσχολικών δραστηριοτήτων, διετής φοίτηση στο Νηπιαγωγείο, ολοήμερο Γυμνάσιο, …]
  • …κάτι Φρεγάτες με κόστος πάνω από 5 ΔΙΣ. …, κάτι 450 Τεθωρακισμένα, …κάτι Υποβρύχια, …
  • Μπόνους και “γκόλντεν … αγοράκια/κοριτσάκια” …μόλις δήθεν καναδυο χώρες βγήκαν από την κρίση [!!!]
  • Πάγωμα Μισθών [από την άλλη]
  • Μείωση Αποδοχών
  • Κατάργηση Επιδομάτων
  • Επιθέσεις και όχι μόνο οικονομικές κατά των εργαζόμενων
  • Ανατροπές στα μισθολογικά κεκτημένα των υπαλλήλων, καθιέρωση ενιαίου μισθολογίου
  • Απολύσεις και Υποχρεωτικές Συνταξιοδοτήσεις
  • Μείωση ωρών και ημερών εργασίας
  • Αποζημιώσεις και Εφάπαξ …στον αέρα
  • Εξισώσεις ορίων συταξιοδότησης μεταξύ ανδρών και γυναικών στο δημόσιο [αποτέλεσμα: 4 ΔΙΣ. έλλειμμα]
  • Δανεισμός [φετινός, μόνο το πρώτο 7μηνο]:  55 ΔΙΣ.
  • Νέα Αγριότερα και Σκληρότερα Μέτρα, Μέτρα, Μέτρα, …έρχονται, Δυστυχώς, σε λίγο …

 


Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΕΤΑΙ ή ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ [ΓΙΑ ΠΟΣΟ; ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ “ΜΕΣΑ” ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΕ] …ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ Ν’ ΑΛΛΑΞΕΙ [ΟΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΦΕΡΕΤΕ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΑΣ].

This entry was posted in Κοινωνία. Bookmark the permalink.

18 Responses to ΕπιΣΤΡΟΦΗ.

  1. Ο/Η maria λέει:

    welcome back…!!!!!!καλως ηλθες και παλι φιλαρακι…..(γιατι να σε ξαχασουμε…??) 🙂 καλο απογευμα….!!!!

  2. Ο/Η sofaki λέει:

    kalws hr8es anastash moy..8a ta leme pia se liges meres kai egw mpainw edw

  3. Ο/Η Bio-Μπαξές λέει:

    Καλωσήρθες, αλλά μπρρρρ….πράγματι, αγροίκο σε βρήκα…

  4. Ο/Η EL NIONIO λέει:

    Έτσι σε θέλω έτσι…όρρρρμαααααΣήμερα ορμάμε κι εμεις με τον Ιρακινό.Για τη HOL το μόνο που θα πω είναι ότι με ταλαιπώρησε 3 μήνες πήγαινε απο τον Άννα στον Καιάφα Καλουτά και τελικά μου είπαν ότι ο ΟΤΕ δεν έκανε δεκτή την αίτηση μου για ίντερνετ απο άλλη εταιρεία…ΜΕΓΑ ΨΕΜΑ ό γειτονάς μου συνδέθηκε με HOL μια βδομάδα πριν άλλωστε αν το έκανε αυτό ο ΟΤΕ του έκανες μήνυση διοτι είναι παράνομο.Κάπου είχε χαθεί η αιτησή μου.Μου λένε θα τη ξανακάνουμε..τους λέω αφού την απέρριψε ο ΟΤΕ…ίσως τώρα δε την απορρίψει μου απαντάνε….καλό ε?Γενικά Ανασταση λεβέντη μ\’ το ιντερνετ το πληρώνουμε ακριβα πολύ ακριβά γι\’αυτό που μας προσφέρει.

  5. Ο/Η Georgia λέει:

    Καλως ηλθες φιλε εστω και για λιγο οπως λες ομως τα ειπες ολα κ για ολους μας….νασαι καλα παληκαρι μου… οσο για τη HOL την εχω ενα χρονο κ κατι κ δεν μου εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα…Καλο βραδυ κ ευχομαι να περνας ομορφα…..

  6. Ο/Η Άρτεμης λέει:

    Σε κάποιες περιοχές ….καλά θα είναι να ακολουθείς τον γνωστό πατροπαράδοτο …τρόπο ….Εδώ είμαστε………

  7. Ο/Η MARIA λέει:

    kalo bradu kai kalos ilthes

  8. Ο/Η Thanasis- λέει:

    Καλώς όρισες Σταμάτη…

  9. Ο/Η black-Martini λέει:

    Μου ρθες φορτσατος παντως…..Γουσταρωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!Φιλακια φιλαρακι……(και μεις καναμε απουσιες…μην ανησυχεις…χαχαχαχα)!!

  10. Ο/Η ποκαχόντας λέει:

    πω-πω πολυ γουσταρω που ξανα γυρισες φορτσατος με τις τοοοοοοσες αληθειες!!!!χωσε χωσε λεμεεεεεε!!! και λιγα ειπες!!!

  11. Ο/Η Aaylita λέει:

    Καλωσόρισες, Αναστάση!…Καλά φόρτισαν οι μπαταρίες, βλέπω…! ;-)Λοιπόν, όλα στραβά κι ανάποδα και συμφωνώ, αλλά για τη HOL…ή εσύ ατύχησες ή εγώ ήμουν κ#λ#φαρδη! lol…Δεν έχω κανένα πρόβλημα και ο λογαριασμός είναι σκέτο χαμόγελο!…Καλό σου βράδυ!

  12. Ο/Η Aaylita λέει:

    Α! Η φώτο πάνω…τι στο καλό δείχνει, μπορείς να μου πεις??

  13. Ο/Η Τσουκνιδιτσα λέει:

    καλως το παλληκάρι μας!!!

  14. Ο/Η katabran λέει:

    βρε καλωστον!αμαν βρ χαμενε με φλωμοσες στην κοκκινη γ(ρ)αμματο…σειρα!οκ , τα παν οι αλλοι, τι να πω εγω τωρα;οτι στη γαλλια εχουν με 20 ευρω,τηλεφωνο, ιντερνετ και ψηφιακη τιβι;δεν το λεω γιατι πολλοι θα γινουν λαθρομεταναστες…

  15. Ο/Η mari λέει:

    Χαίρομαι ιδιαιτέρως για την επιστροφή σου "απροσάρμοστε" φίλε μου. Να συμπληρώσω στο σχόλιο του φίλου katabran οτι στη Γαλλία επίσης το επίδομα ανεργίας ξεκινάει από τα 1000 e μίνιμουν και ανεβαίνει αν υπάρχουν παιδιά. Δηλαδή δυόμιση φορές πάνω από αυτό της ψωροκώστενας. Επίσης δεν σταματάει στους 6 μήνες αν είσαι εποχιακός. Το μίνιμουν είναι ένας χρόνος. Επίσης αν μετά δεν τραβάς κανένα ζόρι να δουλέψεις (που δεν το τραβάς) , βρίσκεις δουλειά για ένα μήνα, σταματάς και ξαναμπαίνεις στο ταμείο για άλλο ένα χρόνο και ούτο καθεξίς. (οι πληροφορίες δεν είναι ράδιο αρβύλα, είναι από μιά φίλη Γαλλίδα που επαγγέλεται άνεργη 3 χρόνια τώρα) Κατά τα άλλα η Γαλλία έχει τεράστιο ποσοστό ανεργίας. Λογικό δεν είναι ??? Μόνο ένας ηλίθιος δεν θά\’θελε να είναι άνεργος στη Γαλλία.Όσο για τη φωτό επάνω φίλη Aaylita υποθέτω ότι δείχνει τη σπηλιά στην οποία είχε αποσυρθεί ο φίλος μας. Ως γνωστόν όλοι οι βαθιά σκεπτόμενοι άνθρωποι χρειάζονται κατά καιρούς απομόνωση και περισυλλογή. Εγώ χαίρομαι που ο Αναστάσης Κανένας αποφάσισε να γυρίσει και όχι να παραμείνει στη σπηλιά όπως ο Δημήτρης (Λιαντίνης).

  16. Ο/Η yannidakis λέει:

    η θεματολογία του καλοκαιριού ήταν όντως "καυτή" και ο επερχόμενος χειμώνας φαντάζει ακόμα πιο θερμός.Αναμένω τις απόψεις σου διατυπωμένες στον χώρο σου για εναν εν καιρώ προβληματισμό :[

  17. Ο/Η iannis λέει:

    Καλημερααα!!Κοιτα να δεις…την εβαλες την καταχωρηση σου..την ημερα που εφυγα ταξιδι!!Καλως ορισες…Ανασταση!!!Λοιπον…θα συμφωνησω μαζι σου για την HOL…ενω εκαναν φοβερες προσπαθειες για να με παρουν απο την παλια εταιρια που ημουν…ενω ηταν μεσα στην ευγενεια..και μεχρι και το ονομα τους μου ειχαν δωσει,,,για να επικοινονω…οταν εγινα συνδρομητης….και μου στειλαν..ολα τα σχετικα…διαπιστωσα..οτι..συνδεση..δεν ειχα..και οταν ζητησα..την ευγενικη κυρια..που με επεισε….μου πεταξαν..οτι δεν μπορω να μιλησω μαζι της…(εννοειται..οτι προσπαθησα..πολλες φορες..και ποτε δεν εβγαινε στο τηλεφωνο…)Τοτε λοιπον..μου εσκασαν το παραμυθι…οτι η περιοχη μου…δεν εχει "Πυλη εισοδου.."και θα πρεπει να καλυπτομαι απο την παλια μου..εταιρια!!Παλι καλα που δεν μας ειχαν κοψει την συνδεση…γιατι το τηλεφωνο..το χρησιμοποιει..και η γυναικα μου..για τους ασθενεις της!!(Σε φιλο μου..που ηταν στον ΟΤΕ..Εγινε και αυτο!!Εμεινε χωρις τηλεφωνο..μεχρι να συνδεθει…με την καινουργια…εταιρια..)Ασε φιλε..ολοες οι εταιριες…την ιδια ταχτικη..εχουν….

  18. Ο/Η close in living λέει:

    Καλώς μας ήρθες!!Σωστός φίλε μου στις απόψεις σου, και η …"θερμότητα του καύσωνα" συνεχίζεται όπως προβλέπεται….Δεν έφυγα ποτέ από τον ΟΤΕ, και δεν έχω κανένα πρόβλημα:)…Προτιμώ να πληρώνω κάτι παραπάνω, από το να…τραβάω τις κοτσίδες μου!!!!Καλημέρεςςςςς:)))

Σχολιάστε

