Αίνιγμα …μιας και σε λίγο αρχίζουν τα σχολεία. Αφιερωμένο στους εκπαιδευτικούς που άρχισαν σήμερα.

Τρία αδέρφια κάθονται στο ίδιο σπίτι,
τρία αδέρφια που είναι διαφορετικά,
κι όμως σαν τα παρατηρήσεις,
βλέπεις πως κάθε αδέρφι μοιάζει
με τα δύο τ’ άλλα καταπληχτικά.

Το πρώτο αδέρφι το προσμένουνε στο σπίτι,
Το δεύτερο έχει φύγει πια.
Το τρίτο που είναι πιο μικρό, ανοίγει
σ’ όλους την πόρτα του σπιτιού πλατιά.
Μα και το τρίτο υπάρχει πάλι
μόνο γιατί το πρώτο το παιδί,
κάποιος διαρκώς σε δεύτερο το μεταβάλλει.

Μα το μυστήριο είναι μεγάλο
στο κάθε αδέρφι, βλέπεις το άλλο.
Τι να σου πω, εγώ τα ‘χω χαμένα!
Μήπως τα τρία αδέρφια είναι ένα;
ή μήπως δύο, ή και κανένα;

Παιδί, τα ονόματά τους σα θα βρεις,
τρία βασιλόπουλα θε ν’ αντικρίσεις,
που ζουν όσο κι εσύ θα ζήσεις.

Και βασιλεύουνε τα τρία μαζί
όλα μαζί στην ίδια χώρα
που είναι συνάμα και ‘κεινοι οι ίδιοι.

 

Η λύση [αν έχετε περιέργεια ή δεν το βρήκατε …σύρτε το ποντίκι μετά την άνω-κάτω τελεία για 5 γραμμές]:

1ο αδέρφι = το Μέλλον

2ο αδέρφι = το Παρελθόν

3ο αδέρφι = το Παρόν

το κράτος που βασιλεύουν = ο Χρόνος

το σπίτι που κάθονται = το Σύμπαν

This entry was posted in Παιχνίδια. Bookmark the permalink.

8 Responses to Αίνιγμα …μιας και σε λίγο αρχίζουν τα σχολεία. Αφιερωμένο στους εκπαιδευτικούς που άρχισαν σήμερα.

  1. Ο/Η Bio-Μπαξές λέει:

    Ωραίο!!!Φυσικά και δεν το είχα βρεί, εκπαιδευτικός δεν είμαι…

  2. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Ελένη μου …πιστεύεις οτι θα το βρουν οι εκπαιδευτικοί.ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ………… μ\’ έκανες και γέλασα.Θες να σου δώσω κάποιες πιθανότητες; 1 στους 10 …και αν.

  3. Ο/Η ΕΛΕΝΗ λέει:

    Αν και δεν είμαι εκπαιδευτικός…πολύ μου άρεσε! 🙂

  4. Ο/Η vivi λέει:

    Δεν θα το έβρισκα, ευτυχώς που υπάρχει………….το σκονάκι! Καλή αρχή!

  5. Ο/Η Τσουκνιδιτσα λέει:

    διαβαζοντας το ειπα… δεν μπορει γραφει για τους τρεις γιους της αδελφης μου…Να εισαι καλα πολυ εξυπνο…Καλο μήνα!!!

  6. Ο/Η Maria λέει:

    Ακόμα δεν αρχίσαμε και να εμείς οι εκπαιδευτικοί κάνουμε τα στραβά μάτια και αφήνουμε τις λύσεις απλά να πέσουν κάτω από το θρανίο…. (καλό και πολύ έξυπνο !!!!!το αίνιγμά σου)

  7. Ο/Η katabran λέει:

    έχω ένα βαρελάκι που \’ χει δυο λογιών κρασάκι!τι είναι;μάθε αινίγματα αγόρι μου, μάθε αινίγματα!που μας αράδιασες ολόκληρο κατεβατό να πούμε για να βρούμε τη θέση μας στο σύμπαν!που μας έπιασες τα κοσμογονικά με το που πιάσαμε δουλειά!άντε να πούμε δε σου φταναν δυο μήνες αραλίκι να αυτοπροσδιοριστεις;βαριέμαι να σύρω τα ποδάρια μου μετά από τόσες ώρες οδήγημα, σιγά μη σύρω το ποντίκι!

  8. Ο/Η Άρτεμης λέει:

    Άρχισα να το διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον ….Έχοντας μέσα μου το μικρόβιο να ανακαλύψω την απάντηση….Στο τέλος ….διαβάζοντας ότι υπάρχει λύση…Πήγα τρέχοντας ….- άστο λέω….γιατί να παιδεύομαι….!!!Πολύ έξυπνο ….Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα….

Σχολιάστε

