Φορητός για τα πρωτάκια, Διαδραστικός Πίνακας-πατέντα με …41 ευρώ, Πεντάωρο και Ολοήμερο γυμνάσιο.

Laptop με 450 ευρώ για 120.000 μαθητές της Α’ Γυμνασίου.

Με τον δικό τους φορητό υπολογιστή (laptop), τον οποίο θα προμηθεύονται με έκπτωση 450 ευρώ, θα “διαβαίνουν” την πόρτα του Γυμνασίου περίπου 120.000, για άλλους 126.000, μαθητές από τη νέα σχολική χρονιά.

Το ύψος της επιδότησης του υπολογιστή, τον οποίο θα μπορούν να προμηθευτούν όλοι οι μαθητές της Α΄ τάξης Γυμνασίου της χώρας, έγινε γνωστό από την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.», που θα διανείμει και το σχετικό κουπόνι.

Η διαδικασία απόκτησης των φορητών υπολογιστών θα είναι εξαιρετικά απλή. Οι μαθητές που επιθυμούν να αποκτήσουν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή θα κληθούν αρχικά να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στο σχολείο τους. Στη συνέχεια το υπουργείο Παιδείας, αφού συγκεντρώσει τα στοιχεία όλων των ενδιαφερόμενων μαθητών της χώρας, σε συνεργασία με την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού, θα αποστείλει ταχυδρομικά στο σπίτι κάθε μαθητή ένα ειδικό εκπτωτικό κουπόνι 450 ευρώ, με έναν προσωπικό κωδικό αριθμό. Μαζί με τον υπολογιστή θα δίνεται και ένα μέμορι στικ με την ύλη όλων των βιβλίων της Α΄ Γυμνασίου.

Κάθε δικαιούχος μαθητής, μετά την παραλαβή του κουπονιού, θα μπορεί να απευθύνεται σε όποιο κατάστημα επιθυμεί για να αγοράσει τον φορητό υπολογιστή που θα επιλέξει.  Όσον αφορά τον τύπο του: θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε φορητός, να έχει εξοπλισμό ασύρματης σύνδεσης με το Διαδίκτυο (θύρα Wi-Fi), θα πρέπει να είναι εφοδιασμένος με σύγχρονο λειτουργικό σύστημα, εφαρμογές αναζήτησης και πλοήγησης στο Ίντερνετ, καθώς και με βασικές εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου. Μεταξύ άλλων, στις ελάχιστες προδιαγραφές του φορητού υπολογιστή συγκαταλέγονται το βάρος του (έως 1,5 κιλό), να έχει οθόνη τουλάχιστον 10 ιντσών και ο σκληρός δίσκος να είναι χωρητικότητας τουλάχιστον 160 GΒ.

Στο πρόγραμμα  αναμένεται να ενταχθούν και 5.000 έως 10.000 καθηγητές …που θα διδάξουν [!!!] …αυτά τα “κάποια” μαθήματα.

 

Αρ. Σπηλιωτόπουλος:

Είχαμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε τον Πρωθυπουργό για την πρωτοβουλία που έχουμε αναλάβει, ώστε φέτος όλοι οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου να μπορούν να έχουν από έναν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή. Έναν υπολογιστή, ο οποίος θα τους δώσει τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες και σε μας να επενδύσουμε στην ‘’ψηφιακή τάξη’’, να επενδύσουμε δηλαδή στην όσο το δυνατόν καλύτερη εκπαίδευση στον ψηφιακό κόσμο του μέλλοντος της χώρας, δηλαδή των νέων παιδιών.

Γ. Παπαθανασίου:

Το κόστος αυτής της πρωτοβουλίας είναι γύρω στα 68 εκ. ευρώ. Έγινε, μετά από πολύ σκληρή και δύσκολη διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου η δαπάνη να είναι επιλέξιμη στα πλαίσια του ΕΣΠΑ. Είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής για την ‘’ψηφιακή τάξη’’. Και να τονίσω ότι οι υπολογιστές τους οποίους δίνουμε θα είναι γεμάτοι με προγράμματα: κατ’ αρχάς με ψηφιοποιημένα όλα τα βιβλία του Γυμνασίου -και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό- καθώς επίσης και με δεκαέξι εκπαιδευτικά λογισμικά. Και μέσα στη συνολική αυτή προσπάθεια, σε πρώτη φάση, περιλαμβάνονται- εκτός από τους φορητούς υπολογιστές για τους μαθητές, και μεγάλο αριθμό δασκάλων και καθηγητών- και περίπου 5.000 διαδραστικοί πίνακες. Γίνεται δηλαδή μια συστηματική, σημαντική και αποτελεσματική – θα μου επιτρέψετε να πω προκαταβολικά – προσπάθεια για να προχωρήσουμε πολύ γρήγορα στην ψηφιακή επανάσταση της νέας γενιάς, που είναι και το μέλλον της πατρίδας.

Η διαδικασία απόκτησης των φορητών υπολογιστών θα είναι εξαιρετικά απλή. Οι μαθητές που επιθυμούν να αποκτήσουν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή θα κληθούν αρχικά να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στο σχολείο τους. Στη συνέχεια το υπουργείο Παιδείας, αφού συγκεντρώσει τα στοιχεία όλων των ενδιαφερόμενων μαθητών της χώρας, σε συνεργασία με την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού, θα αποστείλει ταχυδρομικά στο σπίτι κάθε μαθητή ένα ειδικό εκπτωτικό κουπόνι 450 ευρώ, με έναν προσωπικό κωδικό αριθμό. Η διανομή του κουπονιού αναμένεται να αρχίσει στο τέλος Σεπτεμβρίου ή στις αρχές Οκτωβρίου, ενώ παράλληλα θα γίνει η απαραίτητη ενημέρωση ώστε ο μαθητικός υπολογιστής να χρησιμοποιείται εκτενώς κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας κάποιων μαθημάτων. Μαζί με τον υπολογιστή θα δίνεται και ένα μέμορι στικ με την ύλη όλων των βιβλίων της Α΄ Γυμνασίου.

 

Διαδραστικός πίνακας-πατέντα με μόλις… 41 ευρώ.

Όταν η ανάγκη γίνεται φιλοτιμία, οι ελλείψεις μετατρέπονται σε κίνητρο και αφορμή για δημιουργικότητα, αναφέρει η Καθημερινή (02.07.2009).  Το αξίωμα βρίσκει εφαρμογή και στην ελληνική εκπαίδευση, απ’ όπου λείπουν τόσα και περισσεύουν άλλα τόσα, κάνοντας τους εκπαιδευτικούς να σηκώνουν τα χέρια ψηλά και τους μαθητές να βαριούνται αφόρητα το μάθημα.

Σε αυτό το φόντο και με την πρόθεση να εμπλουτίσει την εκπαιδευτική διαδικασία, να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών του και να τους βοηθήσει να αποκτήσουν συνδυαστική και κριτική σκέψη, ο διευθυντής του Γυμνασίου Οινόης Καστοριάς, του πλέον ακριτικού σχολείου του νομού που απέχει μόλις δυόμισι χιλιόμετρα από τα ελληνοαλβανικά σύνορα, εγκατέστησε για τους σαράντα πέντε περίπου μαθητές και μαθήτριές του ένα πρωτοποριακό σύστημα διαδραστικής εκπαίδευσης με ελάχιστο κόστος. Ο κ. Γιώργος Πλεύρης κατασκεύασε έναν διαδραστικό πίνακα που επιτρέπει στους μαθητές να επιδρούν πάνω στα βιβλία τους και το υπόλοιπο εκπαιδευτικό υλικό τους (όπως αυτά παρουσιάζονται στον πίνακα σε ψηφιακή μορφή), κάνοντας το μάθημα περισσότερο ενδιαφέρον. Μολονότι οι διαδραστικοί πίνακες άρχισαν να κάνουν δειλά δειλά την εμφάνισή τους στο ελληνικό σχολείο, ξεκινώντας από το ακριτικό Λέχοβο Φλώρινας, η «πατέντα» του σαρανταπεντάχρονου φιλόλογου και επιμορφωτή στις νέες τεχνολογίες ξεχωρίζει αφενός επειδή είναι κυριολεκτικά χειροποίητη και αφετέρου διότι το κόστος της ανέρχεται σε μόλις 41 ευρώ. Στο εμπόριο, ένας μέτριας ποιότητας τέτοιος πίνακας κοστίζει περίπου χίλια εξακόσια ευρώ.  Έτσι, όπως λέει ο κ. Πλεύρης «κάθε σχολείο στην Ελλάδα μπορεί ν’ αποκτήσει τουλάχιστον έναν».

Ο κ. Πλεύρης επιστράτευσε ένα γνωστό ηλεκτρονικό παιχνίδι με την τεχνολογία wii, δηλαδή αισθητήρες υπέρυθρων ακτίνων που συλλαμβάνουν τις κινήσεις του παίκτη και τις προβάλλουν στην οθόνη, με αποτέλεσμα ο παίκτης να «μπαίνει» στο παιχνίδι. Στη συνέχεια, κατασκεύασε μια διαδραστική πένα/ποντίκι επίσης υπέρυθρων ακτίνων, ακολουθώντας τις οδηγίες που βρήκε στο Διαδίκτυο. «Είναι πολύ εύκολο, ακόμη και για ανθρώπους θεωρητικής κατεύθυνσης, όπως εγώ. Για όποιον χρειαστεί μπορώ να προσφέρω βοήθεια», τονίζει. Το αποτέλεσμα είναι, ότι φαίνεται στην οθόνη του υπολογιστή να προβάλλεται μέσω του προτζέκτορα στον πίνακα ή σε οποιαδήποτε επιφάνεια, όπως για παράδειγμα ένας τοίχος. Εκεί ο μαθητής χρησιμοποιώντας τη διαδραστική πένα μπορεί να αλλάξει κάτι πάνω στην προβαλλόμενη εικόνα, επιδρώντας εξ αποστάσεως και στον υπολογιστή. «Πλέον ο μαθητής έρχεται στο επίκεντρο, και ο εκπαιδευτικός περνάει σε δεύτερο πλάνο», λέει μιλώντας στην εφημερίδα ο κ. Πλεύρης προσθέτοντας πως ο διαδραστικός πίνακας εξάπτει το ενδιαφέρον των μαθητών που δεν ακούν παθητικά τον καθηγητή. Παράλληλα, σύμφωνα με τον ίδιο, εφόσον ισχύσει η εξαγγελία του υπουργείου Παιδείας για «έναν φορητό υπολογιστή για κάθε μαθητή Γυμνασίου», οι μαθητές θα είναι σε θέση να συνδέσουν το δικό τους υπολογιστή με εκείνον του διαδραστικού πίνακα και να προβάλουν απευθείας τις εργασίες τους στον πίνακα ή να κρατήσουν αντίγραφα ολόκληρου του μαθήματος. Προς το παρόν, ο κ. Πλεύρης προσπαθεί να εμπλουτίσει την ευρεσιτεχνία του, την οποία θα εφαρμόσει από τη νέα σχολική χρονιά, με δύο δέκτες υπέρυθρων, ώστε να μπορούν να αλληλεπιδρούν δύο άτομα ταυτόχρονα στον πίνακα. Εξάλλου, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον, αναζητεί εκπαιδευτικές εφαρμογές που θα φανούν χρήσιμες στο μάθημα, χωρίς ωστόσο να στοιχίσουν το παραμικρό στο σχολείο.

 

Πρόταση για πεντάωρο αλλά και ολοήμερο γυμνάσιο.

Μείωση του διδακτικού χρόνου από τις 7 ώρες ημερησίως στις 5 ώρες, με παράλληλη εισαγωγή δίωρων εξωσχολικών δραστηριοτήτων στη διδακτική διαδικασία (πολιτισμός, αθλητισμός, κ.α.) προτείνει, σύμφωνα με Το Βήμα (14.07.2009), το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που διεξάγει τον διάλογο για την Παιδεία. Ο πρόεδρος του Συμβουλίου κ. Γ. Μπαμπινιώτης υποσχέθηκε ότι οι ολοκληρωμένες προτάσεις και τα πορίσματα του Συμβουλίου θα έχουν κατατεθεί ως το φθινόπωρο και ενημέρωσε για τα αποτελέσματα του διαλόγου τα μέλη της Πολιτικής Επιτροπής που προΐσταται της διαδικασίας.

Ο υπουργός Παιδείας από την πλευρά του επανέλαβε ότι στόχος του διαλόγου είναι η ριζική μεταρρύθμιση όσον αφορά το Λύκειο και το σύστημα εισαγωγής στην Ανώτατη Εκπαίδευση, όπως και οι συνακόλουθες αλλαγές στο Γυμνάσιο και στο σύστημα Τεχνικής Εκπαίδευσης. Μίλησε ακόμη για την ανάγκη συντονισμένης δράσης του πολιτικού κόσμου της χώρας. «Επιτρέψτε μου να σημειώσω εδώ πως αυτό είναι και το πραγματικό περιεχόμενο του γνήσιου πατριωτισμού, που πολλοί συνηθίζουν να τον επικαλούνται κατά το δοκούν ή κατά τους μικροκομματικούς τους σχεδιασμούς» δήλωσε χαρακτηριστικά. «Χρειάζονται αλλαγές, οι οποίες ενδέχεται να δημιουργήσουν την αίσθηση των συγκρούσεων με κατεστημένες νοοτροπίες και λογικές» κατέληξε.

Υπενθυμίζεται ότι στις προτάσεις που θα καταθέσει το φθινόπωρο το Συμβούλιο θα συμπεριλαμβάνονται η υποχρεωτική διετής φοίτηση στο Νηπιαγωγείο (προνήπια και νήπια) και η δημιουργία «ολοήμερου» Γυμνασίου, το οποίο θα λειτουργεί ως τις 16.00. Μετά τη λήξη του σχολικού προγράμματος, οι μαθητές ως και την Γ΄ τάξη του Γυμνασίου θα μπορούν να παραμένουν στα σχολεία τους και να ασχολούνται με άλλες δεξιότητες ανάλογα με το ενδιαφέρον τους (συμβουλευτική, αθλητικές δραστηριότητες, ζώνες πολιτισμού, εκμάθηση ηλεκτρονικών υπολογιστών, κ.α.).

 

Ερωτήσεις – Απορίες:

  • Τι θα την κάνουν την ασύρματη σύνδεση;;;… Που θα συνδέονται;;;… Σε ποιά ασύρματα Δίκτυα;;;…
  • Γιατί μόνο “κάποια” μαθήματα;;;… Με τα υπόλοιπα, τι γίνεται;;;… [προσέξτε διατύπωση… “εκπαιδευτικά προσφορότερα”: Γεωγραφία, Ιστορία, Βιολογία, Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά] και σε ποσοστό 30% της ύλης;;;…
  • Οι καθηγητές θα “σφαχτούν” να πάρουν αυτά τα κάποια μαθήματα, άρα και τον Η/Υ;;;… ή θα “σφαχτούν” …να ΜΗΝ τα πάρουν;;;…
  • ΛΟΥΚΕΤΟ σε 33 δημοτικά σχολεία και περίπου 50 νηπιαγωγεία …αλλά οι φορητοί, φορητοί. [είναι πολλά τα λεφτά, μάγκες – 68 εκατ. €].
  • Σύμφωνα με στοιχεία, αυτή τη στιγμή λάπτοπ με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές και τιμή έχουν 9
    κατασκευαστές [!!!]: Τoshiba, Dell, Μultirama, Αsus, Τurbo-Χ, LG, Αcer, Compaq και
    ΗΡ.;;;;;
  • (Και) Για λόγους ισονομίας [!!!!!] δεν μπορούν οι γονείς να αγοράσουν άλλο ακριβότερο.
  • Εμπρός στο δρόμο που χάραξαν τα ολοήμερα δημοτικά …άντε έτσι και τα γυμνάσια […δεν λέω τίποτα για: χώρους, υποδομές, στελέχη, εκπαιδευτικούς, …].
  • [από την άλλη] Φτώχεια
    και αναλφαβητισμός πάνε χέρι – χέρι.

    Το 71,2% των φτωχών
    είναι αναλφάβητοι
    , έχουν ολοκληρώσει μερικές τάξεις του δημοτικού, το
    δημοτικό ή το γυμνάσιο. Οι Έλληνες με εκπαίδευση άνω της υποχρεωτικής
    (απόφοιτοι λυκείου έως κάτοχοι διδακτορικού τίτλου) στην πλειονότητά τους (55,1%) ζουν άνετα. Ωστόσο ένα 28,7% με τις ίδιες γνώσεις
    αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα. Ειδικότερα, το 43,6%απειλούνται
    από τη φτώχεια
    . όσων δεν έχουν φοιτήσει ποτέ σε σχολείο (αναλφάβητοι) ή δεν
    έχουν τελειώσει το δημοτικό

Advertisements
This entry was posted in Εκπαίδευση. Bookmark the permalink.

13 Responses to Φορητός για τα πρωτάκια, Διαδραστικός Πίνακας-πατέντα με …41 ευρώ, Πεντάωρο και Ολοήμερο γυμνάσιο.

  1. Ο/Η yannidakis λέει:

    ενα λεπτο ρε παιδια. Για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι. Συμφωνω με οοοολες τις ερωτησεις που θετεις. Οπως τα λες ειναι, ομως ειναι δυνατο, ειδικα στην υποβαθμισμενη ψηφιακα Ελλαδα να λειτουργησουν ολα αψογα μονομιας;Ας μην ειμαστε υποερβολικοι. Βρισκω το μετρο εντυπωσιακο, πιστευω πως γινεται μια ικανοποιητικη αρχη, ασχετα αν ως τον Δεκεμβριο τα παιδια θα παιζουν ποδοσφαιρακια & θα βλεπουν τσοντες. το ζητουμενο ηταν να γινει η αρχη & σιγα-σιγα (λογω χωρας βαλε 2-3 \’σιγα\’ ακομα) θα φτασουμε στο επιπεδο που ολοι εχουμε στο μυαλο μας: ασυρματα δικτυα στα σχολεια, πληρες φασμα υλης, βοηθητικα μαθηματα, διαδραστικες υπηρεσιες κλπ.Αλλωστε ο αυριανος πρωθυπουργος ειναι πολυ.. δικτυωμενος!Για πρωτο βημα, πρωτη χρονια, αν θελεις, εγω βαζω αριστα στο μετρο :[

  2. Ο/Η .. λέει:

    Καλησπερα Ανασταση δεν διαβασα ολο το κειμενο του ιστολογιου σου …διοτι δεν φορω τα γυαλια μου κ μου ειναι κουραστικο να διαβαζω ψηλα γραμματακια διαβασα το πρωτο κομματι του κειμενου μια που εχω γιο που θα παει στην πρωτη γυμνασιου …το κειμενο μου ειναι πολυ ενδιαφερον ….!!Πριν 4 χρονια σε ντοκιμαντερ στην τηλεοραση ειχα δει σε ιδιωτικο δημοτικο σχολειο του ΠΕΙΡΑΙΑ νομιζω η καπου εκει γυρω οπου το μαθημα γινοταν μονο με λαπτοπ αντις για βιβλια …..κ φυσικα τα παιδακια δεν κουβαλαγαν την γνωστη τσαντα (με πολλα ασκοπα μεσα ….που δημιουργουσαν κ προβληματα στην σπονδυλικη τους στηλη )..αλλα μονο το λαπτοπ…μ\’αρεσε πολυ! κ να τωρα που σιγα σιγα ηρθαν τα λαπτοπ κ στα γυμνασια ……τωρα για τις ερωτησεις κ αποριες αυτα δεν τα γνωριζα …..αλλα τις εχω κ εγω τωρα …να σαι καλα !!

  3. Ο/Η erato λέει:

    Νομιζω πως ετσι γινεται μια αρχη τα αλλα επονται …ελπιζουμε ..καλο μεσημερι Ανασταση μου !

  4. Ο/Η black-Martini λέει:

    oooooooooopa…exo ki alles apories…alla den eimai spiti moy……se 2 meroyles epanerxomai….Na soy po oti ta pira…..nai……ta neyra moy!!!

  5. Ο/Η Mάριος λέει:

    Ίσως να γίνεται κάπου μια αρχή αλλά ο Ελληνας όλο κάτι θα βρει για διαστρεψει(για αλλη μια φορά)αυτό που θα του προσφέρουν.Εγω παντως από τωρα προβλεπω να γίνεται "σφαξιμο" για τα μαθήματα.Αλήθεια σκονάκια πως θα κάνουν στον υπολογιστή τα παιδιά;;;;;Xχαχαχαχαχαχα

  6. Ο/Η Mάριος λέει:

    Και κατί άλλο:ιστολογιο θα έχουν;;;;;msn;;;;hi5;;;;;παντως facebook θα έχουν, καθε καλός άνθρωπος πορωμενος με τους υπολογιστές που σεβεται τον εαυτό του έχει face..χαχαχαχαχα..ε, να μην κάνω λιγο χιούμορ βρε παιδία;;;Mόνο η angel θα κάνει;;;;

  7. Ο/Η Mάριος λέει:

    και χωρίς πλάκα τώρα, και για να πουμε τα πράγματα με το όνομά τους, είδα το σχόλιο του yannidakis που συμφωνω ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΥ ΛΕΞΗ!!!!Εδω στο δημόσιο στις εφορίες, τις νομαρχείες, τις δημαρχείες πας για ενα θεμα και βγαζουν κατι χοντρα αρχεια σα τούβλα αντι να έχουν υπολογιστές.Επισης όπου στο δημόσιο τυχαίνει να υπάρχουν υπολογιστές(επειδή έχουν τον προθυπουργό νονό έχουν υπολογιστές;;;) υπάρχουν ακόμα αρχεία στους τεριάστους αυτόυς φακέλους και τους κρατανε γιατί απλούστατα κάνεις δεν εχει περάσει όλ\’ αυτά που γραφουν μες σε κάποιο εξωτερικό σκληρό, δισκετά(ναι στο ελληνικο δημόσιο ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΣΚΕΤΕΣ)ή καποιο άλλο μεσω αποθήκευσης πληροφοριών.

  8. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    Καλημέρα, παιδιά. ΔΕΝ έχω τίποτα με το μέτρο, ίσα-ίσα που είμαι και υπέρμαχος.Με την μη-οργάνωση …έχω, με τον αναλφαβητισμό των συναδέλφων μου …έχω, με τα ασύρματα δίκτυα που ΔΕΝ υπάρχουν …έχω, … … …Αφήστε για το δημόσιο να μην ανοίξω το στόμα μου, γιατί ……….Για το πρωθυπουργό …τον τωρινό …χμμμ: πήρε αυτό μέτρο για να προλάβει τον επόμενο που είναι πιό δικτυωμένος.Ο γιός μου ήταν αριστούχος στην Α΄Γυμνασίου – φέτος θα πάει Β\’ Λυκείου – …4 χρόνια μετά, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ακόμα το βραβείο του …που ήταν ένας Η/Υ.

  9. Ο/Η Annyra λέει:

    Καλημέρα φίλε Αναστάση.Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες αλλά περισσότερο μαζί σου, κρατώντας πολλές επιφυλάξεις για το τι οι μαθητές θα διδαχθούν μα και πως θα διδαχθούν….Άσε που η “επιταγή” θυμίζει ανοργανωσιά και γόρδιο δεσμό!!!Να είσαι πάντα φωτεινός, χαρούμενος, δημιουργικός.Καλή σχολική πορεία.Άννα

  10. Ο/Η Lady of Avalon λέει:

    Φοβερή καταχώρηση και εύλογες οι απορίες σου…Δυστυχώς στην Ελλάδα ζούμε…τη χώρα της μίζας και της αρπαχτής… Ας μην περιμένουμε πολλά!Λυπάμαι που θα στο πω αλλά τον υπολογιστή ο γιός σου δε θα τον πάρει… Οχι τουλάχιστον σε τούτη την ενσάρκωση…Kαλή σου μέρα…

  11. Ο/Η maria λέει:

    ενώ στην αρχή γλυκάθηκαν τώρα σφάζονται να μην τα πάρουν τα μαθήματα γιατί υποχρεώνονται να διδάξουν το 40% της ύλης με χρήση του υπολογιστή…και δεν το βρίσκω παράλογο αυτόν τον όρο… οι περισσότεροι καθηγητές των κεντρικών σχολείων δεν δεν ξέρουν ούτε το on/off του υπολογιστή….καλό θα ήταν να μοιραστεί σε όλα τα παιδιά όλων των τάξεων και να γινεται συστηματική χρήση σε κάθε μαθημα όσο είναι δυνατόν αυτό..

  12. Ο/Η katabran λέει:

    συμφωνώ με τον yann!!!και να πω και κάτι ακόμα, δεν ξέρω και δε με νοιάζει τι κάνουν οι συνάδερφοι, υποτίθεται όλοι πιστοποιηθήκαμε στις νέες τεχνολογίες, εγώ κουβαλάω το λαπτοπ όταν είναι να κάνω διαδραστικές ασκήσεις και δεν έχω ανάγκη (ποιος έχει;) το δωράκι, θέληση να υπάρχει!αν κάποια φορά σταματάγαμε την γκρίνια και αρχίζαμε να παίρνουμε πρωτοβουλίες θα ήταν καλύτερα λέω, εσείς;

  13. Ο/Η black-Martini λέει:

    Αυτος ο διαδραστικος πινακας…….δεν καταλαβα τι εστι και τι πραγματικα διαφορετικο θα προσφερει!!!Αλλου θελει αλλαγη το εκπαιδευτικο συστημα…..και ενα σοβαρο ειναι οι εκπαιδευτικοι!!…Σορυ δεν ισχυει για ολους αλλα οι περισσοτεροι το κανουν αυτο το επαγγελμα πολυ ψυχρα…Μηχανικα θα ελεγα…Να χτυπησει το κουδουνι να ασχολασουμε και να δωσουμε απλα μια υλη…….Ξερετε ειναι και τα ιδιαιτερα…..μαθηματα πια!!!…Εκει ναι!! Τα παιδια μαθαινουν!! Γιατι αραγε;;;;…Γιατι στα φροντιστηρια τα παιδια βοηθουνται;; Τι διαφορετικο υπαρχει εκει που δεν εχουν ανακαλυψει στο υπουργειο παιδειας;;;;…Παμε λοιπον παρακατω…..ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ!!!Να ειναι καλα το ΕΣΠΑ>…..παλι οι μικρομεσαιες επιχειρησεις θα παρουν τον…πουλο…..(σορυ αλλα τα νευρα μου)!!!….Το ΕΣΠΑ ειναι ενα προγραμμα που το περιμεναν απο περσυ οι επιχειρηματιες….μικροι και μεσαιοι.Αλλα οπως και το ΤΕΜΠΕ θα ψαχνουμε το χρημα …..οεο;;Υπολογιστη με εκπτωτικο κουπονι!!!>….ΜΜΜΜΜΜΜαλιστα!! Ποιον ρωτησε ο υπουργος και ξερει οτι ολοι οι μαθητες θα το παρουν;;;Εχουν ολοι οι γονεις την ιδια οικονομικη δυνατοτητα;; Ακομα και για 200 ευρω.Ναι…..να λεμε αληθειες πια!!!…..Η θα χρεωθουμε παλι με τραπεζες και δανεια;;;…Πειτε μου ρε πανεξυπνοι υπουργοι και υφιπουργοι!!!…..Δεν θελω εκπτωση…..θελω ισοτητα για ολα τα παιδια…που σημαινει δωρεαν υπολογιστες!!!!…..Και να τους κανουν τι;; Να υπαρχει η υλη του βιβλιου μεσα στην οθονη;; Τι κερδιζει ο μαθητης;;Απαντηστε μου δλδ γιατι εγω δεν ειμαι και του πανεπιστημιου.Βεβαια ξερω και κατι ουφο πανεπιστημιακα αλλα βαζω τον εαυτο μου πιο κατω και απο αυτα και θελω να μου πειτε …..Και καλα τα λες παλι Ανασταση…..να εχουν συνδεση στο νετ….απο που;;..χαχαχχα…Μαθετε και αλλο τωρα!!..Τα παιδια που εμεναν στο ολοημερο μαθαιναν υπολογιστες..Ηρθε μια μερα ενας πατερας και εκανε παραπονα….Γιατι εμενα το παιδι μου δεν μαθαινει υπολογιστη;;Πρπει ντε και καλα να το βαλω ολοημερο;;…Αντι για γυμναστικη που δεν κανουν τα παιδια να τα βαλετε στους υπολογιστες…..Αυταααα……και ο πατερας ειχε χιλια δικια…Οχι δλδ….οτι τα δικα μου που καθησαν στο ολοημερο ειναι σαινια!!! Αναλογα τον δασκαλο.Πριν 2 χρονια εκανα παραπονα στον δευθυντη γιατι αντι να μαθαινουν υπολογιστη…χρηση δλδ ……ειχαν μαθει ολα τα διαδυκτιακα παιχνιδια!!!…Ευτυχως περσυ ειχαν ενα καταπληκτικο δασκαλο ο οποιος εδειξε σοβαροτητα πρωτα στο ατομο του με συνεπεια να περασει αυτη την σοβαροτητα και στο μαθημα που διδακτε!!Δασκαλε που διδασκες…….και οχι υπολογιστη που διδασκες…Αυτο θα παραμεινει μια ζωη διαφορετικο…..Ο εκπαιδευτικος εχει μια δουλεια….ενα μηνυμα….ενα σημαντικο εργο για τους αυριανους πολιτες..(και εμεις οι γονεις επισης να τσιγκλαμε το συστημα)….Τον εκαναν ενα αψυχο αντικειμενο μεσα στις ταξεις και τωρα επισημως του λενε οτι μπορει ανετα να αντικασταθει απο τον υπολογιστη!!!Οχι……τεχνολογια και ανθρωπος πανε μαζι….Ο ανθρωπος ομως της παιδειας……θελει εκπαιδευση!!!…Οπως και ο γονιος που νομιζει οτι με εναν υπολογιστη το παιδι του θα παει μπροστα…Αυτα βεβαια τα εχουν ετσι στο μυαλο τους οι γονεις που δεν πηραν την μορφωση που επρεπε και που νομιζουν οτι δουλευοντας ακομα πιο πολυ αγοραζοντας υπολογιστες στα παιδια τους….θα εχουν καλυτερη μορφωση και καλυτερη τυχη απο αυτους!!!Πολλα ειπα Ανασταση και μολις ηρθα……Θα λεμε πολλα…Ασε που αμβιβαλλω για το μετρο….Θυμασαι τα φρουτα που θα μυραζαν περσυ στα δημοτικα σχολεια;;Ειχαν παρει παλι μια επιδοτηση…..Ακομα τα φλουδια καθαριζω απο τα περσυνα πορτοκαλια…..χαχαχαχχα……..Περσυνα ξυνα σταφυλια….!!!!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s